Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3825
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

rousini, na tebe sem si v pátek vzpomněl. Mám na dílně Dorsoduro 750. Je to vlastně motor shiveru už s elektronickým plynem. Vlastně všechno stejný,jako u větší devítky. Má to najeto asi kolem 30 000 km a ta elektronika se zbláznila. Ale docela mě překvapilo,jak se za každou cenu ten motor snaží držet v běhu a s jakýma hodnotama předstihu, i když už to střílí do sání jako prase a pod klapkou to hoří. Ale vypadá to,že příčinu už asi mám po dni bádání,tak jen že kdyby si to měl nedejbože nemocný,tak to už umím léčit :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Citroen Jumper 2.2 HDI, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1835
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

Nestraš... :mrgreen: Prdel je, že z té sedmpade udělali devítistovku zvětšením zdvihu. Ten motor musel být fest podčtverec.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9350
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Co jsem koukal, tož vrtání mají stejné 92mm, sedmsetpade má zdvih 56,4mm a devítistovka 67,4mm. Tedy i tak výrazný podčtverec. :P
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Ravenol HVT 5W50,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
"Jestliže se člověk hádá s blbcem déle než půl minuty, hádají se už dva blbci." Jan Werich
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3825
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Jo pořád je to podčtverec :)

Jinak tady něco ohledně vzduchových filtrů... papír a nebo bavlna?

https://youtu.be/l5YItPD5Bpw

Ano,opět na výšku. Ale je to prostě další spontáni video
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Citroen Jumper 2.2 HDI, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9350
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Co se použití a materiálu vzduchových filtrů týče, v těch uvedených (no-race) případech v moto i auto jednoznačný souhlas, Jene! :wink: Ale je to marný, je to marný, je to...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Ravenol HVT 5W50,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
"Jestliže se člověk hádá s blbcem déle než půl minuty, hádají se už dva blbci." Jan Werich
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1835
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

Ty papíráky se na tuto motorku (opět stejné s 900) v aftermarketu špatně shání a origo jsou drahé.
Na jaře jsem objednal 3ks UFI z GB za litr a došlo to bez výpalného.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3825
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Tak 2 menší videjka z repase hlavy
Je to z instagramu,tak proto opět na výšku:)

https://www.instagram.com/reel/Cl0o__2q ... MyMTA2M2Y=

https://www.instagram.com/reel/Cl58DWdK ... MyMTA2M2Y=
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Citroen Jumper 2.2 HDI, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1829
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od BigBang »

:wink:

Z toho instáče to jde přehrát, ale máš jakožto neregistrovaný asi jen pět shlédnutí, a pak to chce registraci. Nebo tak to aspoň funguje u mě.

Vertikální video v tomto formátu ještě přežiju, protože je relativně krátký, ale když to má řekněme 3 a víc minut, mluvíš do kamery apod., tak to je horizontáně prostě lepší. A držet to jako prase kost můžeš taky :mrgreen:
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Brembo
Příspěvky: 2272
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Brembo »

chlapi nejaká rada ohladom dobíjania na moto. Alternátor klasika s permanentnými magnetmi. Napatie na vývodoch aku pri naštartovanom motore podpriemerné 12,6V. S otáčkami sa nemení. Podla predpisu výrobcu by to malo byt pri 5000 14 V až 15,5V. Regler hreje pomerne výdatne. Tak som objednal z druhovýrobi nový a to isté,ako originál. Tak som odmeral napatie medzi fázami na alternátore,pri 5000 rpm by to malo byt 75V,mne to dáva na všetkých troch až 90V. Premeral som vzájomne i fázi,ale nevyzerá to na skrat,ani na prerazenie medzi fázami. Samozrejme kontrolka dobíjania nesvieti.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1835
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

Jednou jsem to už konzultoval s Durexem a přes jeho nedoporučení jsem při výměně oleje dal do Versysky 15W-50 místo 10W-40.
Po prvním nastartování (vlažný motor) motorka naskočila na volnoběh 1000 ot namísto obvyklých 1400 za tepla nebo 1700 obohacená. Trošku jsem dostal bobky, že ten hustější olej klade větší odpor :lol: ale to je blbost, protože ŘJ si to ohlídá.
Teplý volnoběhy jsou jako obvykle, ale řazení a především podřazování je naráz rychlejší, přesnější s menším meziplynem. Motor snese nižší otáčky, není ucukaný a víc tahá (logika říka placebo nebo je to tím, že jsem jel jen v triku).
Tahlenta výměna nebyla jen obvyklá změna projevu způsobená čerstvým olejem. Motor je víc v medu, utlumený a možná to způsobilo ztrátu mikrozbrklosti, která mě srala.
Pro sich ho budu pečlivě ohřívat a pomalu přidávat.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Odpovědět