bjukemen:ano, grafy jsou - tady máš pár příkladů (mělo by to být vidět i bez registrace):
M3 BM/BN 2.0 122 odemknutá a zbavená eko restrikcí
https://www.mazdaklan.cz/threads/odemce ... post-81503
M3 BM 1.5 s posunutým omezovačem a odstraněnými eko restrikcemi
https://www.mazdaklan.cz/threads/odemce ... ost-139943
M3 BN G165 se stage 0,5
https://www.mazdaklan.cz/threads/odemce ... ost-133322
M3 BP G122 odemknutá na G165 - porovnání synchro brzdy, s klasickou
https://www.mazdaklan.cz/threads/odemce ... ost-133739
To vlákno má skoro 70 stránek můžeš si to pročíst a kouknout na další grafy. v prvním příspěvku je i tabulka co je u jakýho auta možný odemknout nebo nastavit
================================================
Kornel
žádná rezerva není např u časování obou vaček (Skyactive motory), které jsou od výrobce na maximu toho, co s nimi jde získat. U staršího L5-VE motoru co jsem měl ve starší 6ce se dalo s časováním vačky pohnout docela dost a udělalo to hlavně pro každodenní ježdění i třeba po městě úplně jinej pocit z auta, kdy jsem potom ne vždy ve městě musel pro zrychlení potom už podřazovat
Viz druhý obrázek zde:
https://www.mazdaklan.cz/threads/odemce ... ost-107211
================================================
A malá korekce na závěr, omezovač k 7000 se posouval u toho staršího GH (6500 orig), u Skyactive se posouvá jen na 6800ot (6300 orig) , to se omlouvám, že jsem vás uvedl v omyl. Takže posun je o 500ot.
Jinak to že před omezovačem nemá motor sílu většinou u atmosféry není pravda. Když přeřadite na další kvalt, má auto na kolech podstatně menší kroutící moment, to platí hlavně pro 1., 2. a 3. přev. stupeň., proto má smysl to u těch nižších kvaltů podržet až do omezovače. viz graf M6 GH 2.5 125kW serie. Samozřejmostí je pečlivá údržba. Dokud jsem si neudělal pořádnej olejovej servis i s dvojitým proplachem, tak jsem třeba GL netočil nad 4500ot zvlašť když vím jakej bordel v motoru originální mazda olej dělá.
