Stránka 209 z 237

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: sob bře 02, 2019 12:32
od BigBang
když brzdíš i kamiony, tak to málo je...

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: sob bře 02, 2019 12:37
od pepoh
dneska,octavia scout 2006? obiehal cez plnu ciaru , do kopca plneho zakrut v lese, viditelnost o hovne.
musel som prudko brzdit aj som ho vyblikal ... on hlupak nepochopil coho sa dopustil, a vyblikal mi naspat.. :roll:
som na pumpe, vedla zastavil vyholeny typek v adidas teplakoch. typicky pojedac chemie a dvihac ciniek.. vyskocil zo 10roc.bmw, pri vypnuti motora mu to nahlas zavrzgalo. otvoril kapotu modry dym... :roll: kamsi telefonoval.
stare kary to je stocene, "vytunene" a vydojene na maximum(a longlife k tomu). chudak auto, jak zmlatena prostitutka s modrinami.

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: sob bře 02, 2019 20:11
od skodovkar
Nejlepší auta dlouhodobých testů Němců. Škoda Superb vystoupala až pod Olymp
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/ne ... -internetu
6. Škoda Superb 1,4 TSI DSG, chybové body: 8, výsledná známka: 1-

České překvapení aktuální špičky žebříčku si říká Škoda Superb. Vůz našel mezi testovacími jezdci zastání a přesvědčil je o svých kvalitách. Kvitují hlavně poměr výkonu a ceny - na auto za asi 1 milion korun nabízí neskutečně mnoho prostoru, komfortu a výbavy. A vydrží, neboť v průběhu testu se neobjevil žádný zásadní problém. Až na jeho samotném konci, po najetí více jak 97 tisíc km, začala zlobit sedmistupňová převodovka DSG, která přestala spolehlivě vybírat zařazené stupně. Proč se tak stalo a jak je problém řešitelný, musí nyní říci automobilka.

Na videu níže můžete také vidět kompletní rozborku vozu přímo u Škody (o češtinu v něm tedy není nouze) pod dohledem experta Dekry a redaktora Auto Bildu. Na autě není objeven žádný dramatický nedostatek a ty zjištěné se počítají na drobnosti jako částečně uvolněné zakrytování podvozku. Sám redaktor pak po rozborce říká, že nevidí důvod, proč by někomu toto auto nedoporučit a výsledné body i známka tomu odpovídají - historicky existuje jen pět vozů s lepším hodnocením. A mohlo být lépe, o to minus za jedničkou se postaralo jen problematické těsnění vodní pumpy, díl za 100 Kč...


Tak já nevím jestli nás mají za naprosté idioty nebo co... :roll:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: sob bře 02, 2019 20:31
od Pitris
Ba. Skutečný etalon kvality :P DSG vydrží bez poruchy "celých" 97 tkm :evil: :evil:
Kam jsme to dojeli, velebnosti :P

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: sob bře 02, 2019 20:31
od Hombre
Je mně na blití, velebnosti.

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: sob bře 02, 2019 20:45
od torro
Taky bych zvracel .......

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: sob bře 02, 2019 20:56
od lefort
Geniální! :mrgreen:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: sob bře 02, 2019 21:25
od Pedro
Mi to tak nejak je fuk, sadofky nezajimaji, jako drtiva produkce dneska.

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: sob bře 02, 2019 21:48
od rosso
Přesně tak.

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: ned bře 03, 2019 10:27
od Jerry3
Hloupěji napsaný článek "na zakázku" VAGu jsem fakt snad ještě nečetl! :mrgreen: :wink:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: ned bře 03, 2019 19:00
od pepoh
dsg sa zacina lepit smola na paty, jak tdipd.
nakoniec sklopia usi a presedlaju na overene riesenia v autopriemysle :wink:
mimochodom cvt ma hodne spatnu povest, ale 100kkm by sa asi dozil v pohode si myslim..

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: ned bře 03, 2019 19:40
od rosso
Jerry3 píše:Hloupěji napsaný článek "na zakázku" VAGu jsem fakt snad ještě nečetl! :mrgreen: :wink:
Zase, třetí místo Hjondé i30 :mrgreen: :wink:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: ned bře 03, 2019 19:41
od BigBang
trepeš... PDčka zmíraly kvůli oleji, jakmile se najelo na formulaci 505.01, vše funguje jak má. A dovod proč se od nich upustilo? Nemožnost vícenásobného vstřiku, který CR umožňuje = kompatibilitu s DPF. Veškeré pozadí proč šel VW do PD tkvěl v dosahovaných vstřikovacích tlacích, které soudobý si CR mohl jen nechat zdát...

Paradoxně ty první, 6° DSG s mokrýma spojkama fungovaly a fungujou vcelku dobře, ty nový generace se suchýma spojkama jsou na h...

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: ned bře 03, 2019 19:50
od Pitris
pepoh píše:....nakoniec sklopia usi a presedlaju na overene riesenia v autopriemysle....
Trepeš :) VW chybu neuzná - naopak bude tvrdit že tak je to spravne a tak to ma byť :evil:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pon bře 04, 2019 12:34
od pepoh
to ze trepem, sa neda vylucit.
len je mi to podozrive, ked vznikne nova norma oleja kvoli jednemu typu motoru.
to nemoze byt ekonomicky vyhodne pre automobilku ci olejarov.

pripomina mi to situaciu -robot od psa, mal "nahradit" automat. ale kvoli negativnym ohlasom -jazdne vlastnosti; nakoniec ho zrusili.
teraz uz je na vyber len manual alebo aisin 6/8°.
aisin je fungujuce a overene riesenie z priemyslu, negativne ohlasy som na to nevidel.