Stránka 207 z 237
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: pát bře 01, 2019 11:32
od kornel
..hádam aj bežne technicky zdatnéme človeku musí byť jasné, že cirkulácia chladiacej vody v okruhu domca, predsa nerieši možné napekanie necirkulujúceho oleja v rozpálenom ložisku turba (pokiaľ toto bolo vyššou záťažou). Je to len pomoc, nie istota.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: pát bře 01, 2019 11:52
od Pedro
Jerry3 píše:Pikantní je rovněž článeček v posledním čísle SM pod titulem Výměna píchlé pneumatiky - gumu nevymění polovina žen. Ač na ženách obvykle nenechám nit suchou, tak zde musím konstatovat, že ta druhá polovina jednoznačně sklízí můj obdiv.
Prostě "Sado-Maso" na český způsob.
Zena,ktera sama meni gumu:
- rozbity tlf
-tlusta oskliva
-feministka
-protoze po celou dobu okolo projely jen dve auta. Jedno ridil J3, druhe ja.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: pát bře 01, 2019 11:54
od Pitris
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: pát bře 01, 2019 12:55
od Jerry3
Ale já "měnil gumu" naposledy v období dospívání: s pomocí pořádné palice, dvou až třech pajsrů, a hlavně byla ještě "dušová". Bezdušovou fakt vyměnit nedokážu - tedy bez jejího poškození, což by mi na cestě k obnovení mobility stejně nepomohlo.
O to větší skládám hold polovině řidiček, které to mutatis mutandis dovedou!
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: pát bře 01, 2019 12:58
od Durex
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: pát bře 01, 2019 15:58
od Jerry3
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: pát bře 01, 2019 16:06
od pepoh
kornel píše:..hádam aj bežne technicky zdatnéme človeku musí byť jasné, že cirkulácia chladiacej vody v okruhu domca, predsa nerieši možné napekanie necirkulujúceho oleja v rozpálenom ložisku turba (pokiaľ toto bolo vyššou záťažou). Je to len pomoc, nie istota.
https://www.researchgate.net/figure/Cha ... _271701360
https://www.corvetteforum.com/forums/c5 ... urbos.html
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: pát bře 01, 2019 16:32
od Jerry3
To vodní dochlazování je tam ale jenom proto, aby někdo nemohl říct, že mu "teplotní spád zabil turbo". Něco jako "vodní kámen vám zabil pračku"...
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: pát bře 01, 2019 16:47
od skodovkar
V životě bych si už gumu na ráfku neměnil (s duší či bez). Stačilo mi svlíknout 8 bezdušových ráfků, drželo to tak, že jsem na bočnici oné gumy zvedl auto
Je to taková past, protože deformace patky -tedy patního lana se přenáší a sevře zbytek ráfku. Guma prostě nejde dolů a to i když jsou ráfky hladké a směrem dovnitř se dosedací plochy svažují.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: pát bře 01, 2019 17:15
od lefort
A co jsi provedl?
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: pát bře 01, 2019 17:20
od kornel
kornel píše:..Je to len pomoc, nie istota.
to platí.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: pát bře 01, 2019 17:43
od Jerry3
lefort píše:
A co jsi provedl?
Něco jsem slíbil kamarádovi, a tohle měla být odměna proměněná v trest.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: pát bře 01, 2019 17:49
od Pitris
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: pát bře 01, 2019 19:08
od rosso
Sice netuším, v jak starém voze se onen 3.0 TDI nacházel, ale i přes "dehet" se jedná (jednalo) o relativně povedený motor, který při rozumné konzumaci dokázal s autem celkem hýbat.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: pát bře 01, 2019 19:37
od Pedro
Co znamená rozumna konzumace. To je důležitý? U nafty je to snad fuk.
V porovnání s 3.0T benzin, srac. I kdyz se to zvrtne na primej vstrik, uhli...,