Stránka 207 z 237

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pát bře 01, 2019 11:32
od kornel
..hádam aj bežne technicky zdatnéme človeku musí byť jasné, že cirkulácia chladiacej vody v okruhu domca, predsa nerieši možné napekanie necirkulujúceho oleja v rozpálenom ložisku turba (pokiaľ toto bolo vyššou záťažou). Je to len pomoc, nie istota.

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pát bře 01, 2019 11:52
od Pedro
Jerry3 píše:Pikantní je rovněž článeček v posledním čísle SM pod titulem Výměna píchlé pneumatiky - gumu nevymění polovina žen. Ač na ženách obvykle nenechám nit suchou, tak zde musím konstatovat, že ta druhá polovina jednoznačně sklízí můj obdiv. :twisted: Prostě "Sado-Maso" na český způsob. :P
Zena,ktera sama meni gumu:
- rozbity tlf
-tlusta oskliva
-feministka
-protoze po celou dobu okolo projely jen dve auta. Jedno ridil J3, druhe ja.

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pát bře 01, 2019 11:54
od Pitris
:P

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pát bře 01, 2019 12:55
od Jerry3
Ale já "měnil gumu" naposledy v období dospívání: s pomocí pořádné palice, dvou až třech pajsrů, a hlavně byla ještě "dušová". Bezdušovou fakt vyměnit nedokážu - tedy bez jejího poškození, což by mi na cestě k obnovení mobility stejně nepomohlo. :twisted: O to větší skládám hold polovině řidiček, které to mutatis mutandis dovedou! :mrgreen:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pát bře 01, 2019 12:58
od Durex
:lol: :lol: :lol: Já věděl že si to takto myslel :lol: je totiž rozdíl měnit gumu a měnit kolo za rezervní :lol:

Jinak vyměnit bezdušák s pomocí montpák a namazání patky lze bez poškození pneu. Bez jakéhokoliv poškození ráfku ovšem ne ...

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pát bře 01, 2019 15:58
od Jerry3
Tento týden jsem jezdil s Audi A6 3,0 TDI 4x4. Já ti nevím, milá Máňo... :P :mrgreen: :twisted:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pát bře 01, 2019 16:06
od pepoh
kornel píše:..hádam aj bežne technicky zdatnéme človeku musí byť jasné, že cirkulácia chladiacej vody v okruhu domca, predsa nerieši možné napekanie necirkulujúceho oleja v rozpálenom ložisku turba (pokiaľ toto bolo vyššou záťažou). Je to len pomoc, nie istota.
https://www.researchgate.net/figure/Cha ... _271701360
https://www.corvetteforum.com/forums/c5 ... urbos.html
Obrázek
Obrázek

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pát bře 01, 2019 16:32
od Jerry3
To vodní dochlazování je tam ale jenom proto, aby někdo nemohl říct, že mu "teplotní spád zabil turbo". Něco jako "vodní kámen vám zabil pračku"... :twisted:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pát bře 01, 2019 16:47
od skodovkar
V životě bych si už gumu na ráfku neměnil (s duší či bez). Stačilo mi svlíknout 8 bezdušových ráfků, drželo to tak, že jsem na bočnici oné gumy zvedl auto :twisted: Je to taková past, protože deformace patky -tedy patního lana se přenáší a sevře zbytek ráfku. Guma prostě nejde dolů a to i když jsou ráfky hladké a směrem dovnitř se dosedací plochy svažují.

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pát bře 01, 2019 17:15
od lefort
Jerry3 píše:Tento týden jsem jezdil s Audi A6 3,0 TDI 4x4. Já ti nevím, milá Máňo... :P :mrgreen: :twisted:
A co jsi provedl? :lol:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pát bře 01, 2019 17:20
od kornel
kornel píše:..Je to len pomoc, nie istota.
to platí.

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pát bře 01, 2019 17:43
od Jerry3
lefort píše:
Jerry3 píše:Tento týden jsem jezdil s Audi A6 3,0 TDI 4x4. Já ti nevím, milá Máňo... :P :mrgreen: :twisted:
A co jsi provedl? :lol:
Něco jsem slíbil kamarádovi, a tohle měla být odměna proměněná v trest. :evil:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pát bře 01, 2019 17:49
od Pitris

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pát bře 01, 2019 19:08
od rosso
Sice netuším, v jak starém voze se onen 3.0 TDI nacházel, ale i přes "dehet" se jedná (jednalo) o relativně povedený motor, který při rozumné konzumaci dokázal s autem celkem hýbat.

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pát bře 01, 2019 19:37
od Pedro
Co znamená rozumna konzumace. To je důležitý? U nafty je to snad fuk.
V porovnání s 3.0T benzin, srac. I kdyz se to zvrtne na primej vstrik, uhli...,