Stránka 196 z 237

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pon pro 03, 2018 17:08
od Colommbo
Jestli se nepletu, byl to na svém počátku "Motor roku"... :?
Obrázek

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pon pro 03, 2018 17:13
od Pitris
Jo. A ten v šolně z něho má dodnes opar :P

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pon pro 03, 2018 17:20
od Colommbo
Yes, 2012 (a ne-li dokonce i rok předtím)... :roll: http://www.autoforum.cz/zajimavosti/mot ... -ecoboost/

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pon pro 03, 2018 17:34
od kornel
A teraz si napr. vezmite, že Ford pomerne dlho zvažoval pre nový Fucus ST použitie 1,5l trojvalca z Fiesty ST naladeného niekde k cca 200kw (pričom ten motor nemal byť nijako zvlášť prekopaný, práve naopak - aj z toho dôvodu od toho nakoniec upustili, reálna obava o výdrž "železa" bola už predsa len tak značná, že to nemohli riskovať ani tie choré hlavy).. Áno Focus nie je obor, no do vozidla takejto (hot-hatch) kategórie o takom cieľovom výkone použiť (resp. už len zvažovať) trojválcový potrat + objem nedosahujúci ani poondiatých 1,6 :wink: chorá doba.

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pon pro 03, 2018 18:23
od pepoh
dojebat sa da aj viacvalec. 8)
s tymi informaciami clovek v eu neprijde do styku, lebo tu take auta niesu bezne...

staci fakt malo, jeden to dojebe za rysovacim prknom, druhy aby sa zapacil fleetu (LL a EKO), a treti co tlaci na vsetkych - ziskovost.
sa musi uznat, ford dokazal v rekordnej dobe postrelit sa do nohy.

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pon pro 03, 2018 19:36
od Pedro
Trivalec v plechovce je k smichu. Nejen pro zvuk. Doporucuju dvouvalec. Kdyz moto jsou i jednovalce (i pubertvozik), tak by mohli delat i do aut i tri pulvalce.

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pon pro 03, 2018 19:44
od Colommbo
Dvouhrnky v pidiautech už jsou/byly, snad s tím měli cos společného (tví milovaní) Italové... :)

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pon pro 03, 2018 20:03
od tonny
Ve speciálu Svět motorů má vyjít srovnávací testy litrových motorů, tak jsem zvědav, kdo to investoval.

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pon pro 03, 2018 20:07
od bloke
Keď sem niekedy minulý rok -pomerne po funuse voči ostatným- Honda mrskla novinku 1.0 v3 v predraženom Civicu, tak som sa pozastavil, že už inej cesty skutočne niet, takto sa musia všetci nasmerovať?
Emisie nútia vyrábať trojvalvec v turbe? Prečo nie štvor... Stále tam nevidím sedliacku logiku, ale budiš.

Na dva valce jazdia aj niektoré VW-koncernové, aj Mazda za 36000 euro CX-5, vypínajú aj ďalší až očakávane finálne k vyvinutému jednochodcovi.
To je ten pokrok, keď nebudeš jazdiť na elektro, tak pôjdeš na osobáku na 1 - 2 valce na oleji 5W-8, možno stále na nafte, lebo "sa zisťuje", že diesely sú čoraz čistejšie a poskytujú nám čerstvý vzduch k dýchaniu v metropolách.

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: úte pro 04, 2018 3:46
od Jerry3
tonny píše:Ve speciálu Svět motorů má vyjít srovnávací testy litrových motorů, tak jsem zvědav, kdo to investoval.
Platila si to sama redakce a náklady zveřejnila. Toto speciální číslo rozhodně doporučuji si zakoupit, zajímavé čtení! :wink:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: úte pro 04, 2018 18:40
od pepoh
3v motor sa pouziva davno v mechanizmoch a motorkach, bez problemov. :idea:
firmy vycerpali sposoby ako znizit spotrebu, tak im ostava uz len trenie motora.

3v- vacsi piest, ucinnost spalovani, tocivy moment. menej pohyblivych dielov, trenie.
pouziva sa aj dlc na piesty a valce aby trenie bolo minimum.
snaha o snizenie spotrebu, je tak zufalo silna .

3v zvuk- bmw snaha vysla, zvuk je podobny 6v . ostatni sa snazia vyfuk utlmit.
,,,,,,,,,,,,
3v predsudky. defacto xenofobia.
kolega z rovnakeho dovodu kupil asx , auto neurobilo na mna drahy dojem. (napriek cene) manipulacia s dvermi a tuhost slabota ;vsadepritomny rovnaky plast.
no, evo9 to neni.. :oops: . motor huci uz >2000-3000 a po pusteni spojky otacky padnu jak kamen.
krutak je slaby na auto (max @4000).
osobne radsej tichy 3v "tahne vocpoda", nez 4v sirena pod kapotou.

aby to nevypadalo ze serem na japan, som majitelom stax hifi, vcelku rarita a kvalita :wink:
Obrázek

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: úte pro 04, 2018 19:25
od Pitris
Hmmm, zato tříválec je vrchol luxusu, má klidný běh, nádherný zvuk, dlouhou životnost a malou spotřebu :evil: :twisted: A "táhne vocpoda" jenom proto, že má turbo. Bez něj by byl marnej úplně :oops: :P

Buď si jistý, že udělám dovču v Chorvatsku při stejné dynamice jízdy a s využitím povolených rychlostních limitů se čtyřválcovým VTEC-ovým dvoulitrem za míň jak s oturbeným tříválcovým litrovým zmrdíkem. A jako bonus mě ten motor vydrží minimálně dvojnásobnou porci kilometrů.

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: úte pro 04, 2018 19:49
od Libor
Narovinu, tříválec v autě bych už nebral, pokud budou čtyřválce stále v nabídce, že... Kéž by alespoň 20 let :-(
Na druhou stranu v Japonsku s nimi mají zkušenosti několik desetiletí a bez zásadních vad. Jak to asi dělají...
A jak tu padlo, tříválce Triumph 800 a Yamaha CP3 fungují skvěle ;-)

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: úte pro 04, 2018 20:27
od Colommbo
Tříválec ve Wartburgu (RempempemperempempemRempempem) taky nebyl špatný... :)

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: úte pro 04, 2018 23:00
od tonny
Ale dvoutakt. Na tu dobu dobrý autí.