Stránka 194 z 237
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: sob lis 10, 2018 12:40
od pepoh
je to take vag-ovske, zbavovat sa zodpovednosti za chybu a hadzat ju na inych.
vtip je ,ze sa tymto myslenim nainfikovali aj priaznivci znacky.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: sob lis 10, 2018 12:54
od Pitris
A další taková u koncernu VW "specialitka" je konstrukční chybu či nedostatek "povýšit" na vlastnost, a i přesvědčit majitele že
tak je to spravne a tak to ma byť. A daří se mu to
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: sob lis 10, 2018 14:47
od shalibaba
Ano, např. spotřeba oleje
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: sob lis 10, 2018 23:01
od rosso
Ale no tak, takhle "nápadně" plivat na koncern
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: ned lis 11, 2018 7:39
od Jerry3
Kdyby nebyl důvod, tak neplivu. Tohle konkrétní auto totiž momentálně vlastním.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: ned lis 11, 2018 8:22
od torro
Jak se ti to přihodilo?
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: ned lis 11, 2018 8:25
od shalibaba
To není plivání, ale realita. U mne 2.8 V6 - spotřeba oleje cca. 0.5 l na 1500 km, kamarád má v Octě 1.8T - spotřeba oleje podobná (sám to jako vlastnost bere - jeho slova: motor super, ale bohužel, tyto motory si olej vezmou standardně), další octa 1.4 tsi podobně. Ale abych zase nemluvil jen o koncernu, např. OPEL ze začátku 21. století a jejich EcoTec byl na tom se spotřebou olej hodně podobně (jak 1,6, tak i 1.8 ).
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: ned lis 11, 2018 9:38
od Colommbo
shalibaba: To je benzínový Superb...? I u starších Oplů (Omega, modelová řada B 2000 až 2003) je v návodu k obsluze uvedena spotřeba oleje (a žádné "až") 0,6 litru na tisíc km. Považuju to za alibismus, je-li motor v pořádku, takové hodnoty nedosahuje. Dřívější benzínové jednašestky byly spotřebou oleje poměrně známé, jak jsou na tom dnešní "moderní" motory, netuším, nikdo si nijak zvlášť nestěžuje. Pokusím se něco pozjišťovat.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: ned lis 11, 2018 10:36
od Jerry3
torro píše:Jak se ti to přihodilo?
Odkoupil jsem si můj bývalý služební vůz. Účel? Tahání dřeva na otop vozíkem z těžko přístupné zahrady za obcí, odkud bez 4x4 nevyjedu. Nejspíš se nehodí ani k tomu...
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: ned lis 11, 2018 12:37
od pepoh
Jerry3 píše: Nejspíš se nehodí ani k tomu...
no tie viskospojky prenesu mozno 20-30% na zadok. zadny ofroad
na tych kvazistyrkolkach je vtipna ta "hrubka" polosi k zadnym kolam. vypada to jak paratka
jimny to je ina trieda- tam je zadok vzdy, a volitelny predok.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: ned lis 11, 2018 13:09
od Jerry3
K Jimnymu mne to vždy táhlo, jenže z ojetiny mám strach a pořídit si nového jen kvůli zmíněnému účelu mi přijde jako zhýralost. Nejspíš skončím u motočtyřkolky.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: ned lis 11, 2018 18:39
od skodovkar
Jerry3 píše:Odkoupil jsem si můj bývalý služební vůz.
Abys na jaře nepřijel v Lupu - když to tak půjde dál
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: ned lis 11, 2018 21:16
od shalibaba
Colommbo píše:shalibaba: To je benzínový Superb...? I u starších Oplů (Omega, modelová řada B 2000 až 2003) je v návodu k obsluze uvedena spotřeba oleje (a žádné "až") 0,6 litru na tisíc km. Považuju to za alibismus, je-li motor v pořádku, takové hodnoty nedosahuje. Dřívější benzínové jednašestky byly spotřebou oleje poměrně známé, jak jsou na tom dnešní "moderní" motory, netuším, nikdo si nijak zvlášť nestěžuje. Pokusím se něco pozjišťovat.
Jo jo benzin.
U těch OPELů jsem měl na mysli motory, co se dávaly do Zafir A, Meriv a Aster kolem roku 1999 až 2004 +-
Je pravda, že ta spotřeba oleje byla v návodech uvedena.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: ned lis 11, 2018 21:41
od Jerry3
skodovkar píše:Abys na jaře nepřijel v Lupu - když to tak půjde dál
Neboj, příští týden jde z domu, zájemci se servali. Zřejmě se dám na podnikání v daném oboru: v případě této značky jde o limitně snadnou záležitost a já se už přestávám divit, že některé autobazary ani nic jiného nevedou.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: ned lis 11, 2018 21:57
od skodovkar
Z auta máš radost dvakrát. Poprvé při pořízení a podruhé při prodeji
Ano, některé autobazary jsou takové Mare Octavianum