Stránka 193 z 237

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: úte črc 17, 2018 18:43
od Libor
Čili naprostý unikát, chápu :-)

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: úte črc 17, 2018 18:50
od Jerry3
Dodatečná investice ze strany výrobce 22,5 tis. EUR - střízlivý odhad. Zaplatil jsem mu za nový vůz v přepočtu 18,4 tis. EUR. A to se vyplatí - prodat mi auto. :twisted:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: úte črc 17, 2018 19:09
od Libor
No, jak to říct slušně. Tohle je masakrální prodělek (na straně dovozce, výrobce). A to se vyplatí. Já za celou dobu, co jsem vlastnil nová auta, řešil záruční ooravy v drtivé většině u Škodovek (převodovka, nevyrovnaný volnoběh,elektroinstalace, centrál) a pouze jednou u japonce (hlučnější zadní náboj před koncem záruky).

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: úte črc 17, 2018 21:26
od Jezevcik
Libor píše:
Nooo, Mazda sice upustila od Wankelu, ale jako jedna z mála (nebo jediná) dotáhla tuto koncepci v automobilech až do sériové podoby. To se třeba evropskému NSU nepovedlo.
Povedlo, ale byla to katastrofa.
Posmívat se někomu, že má vůli a odvahu pustit se do něčeho, na čem si ostatní vylámali zuby, může jen prototyp průměrnosti. Mazdě moc fandím. Oni ještě nerezignovali na techniku.

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: stř črc 18, 2018 5:18
od Pitris
A Mazda Wankel ani tak neodepsala.
Bude (i když trošku jinak). https://m.novinky.cz/articleDetails?aId ... &sId=&mId=

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: stř črc 18, 2018 6:36
od pepoh
r.e. jako mini motor - el.centrala u bmw i3.
cize ziadny adrenalin z motoru sa nekona

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: stř črc 18, 2018 6:52
od Pitris
Zato v těch litrových tříhrnečcích se adrenalin koná, že :?: :?

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: stř črc 18, 2018 7:36
od pepoh
mazda si robi svoj biznis- reklamu, predlzenie dojazdu moze vypadat rozlicne.
vlastne clovek nepostrehne, co mu za jazdy dobija baterku, ci vibracny dvojval, alebo jednokomorovy wankel.
odhlucnene budu obidva stejne , (kto by chcel pocuvat za jazdy hukot konstantnych otacok motora ?) a urobia rovnaku pracu - dobiju baterie. nie su napojene na kolesa, tie roztacaju iba elektromory.
nekopem to japonskych aut, len netreba hladat senzaciu kde nie je. :)

su to zase elektromobily, len maju "nieco navyse" 8)
https://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000614 ... tyri-osoby
petrolheadi su tlaceni do kouta, proste za par rokov.. v predaji nebude uz ziadna "vykonna technika".
emisne normy uz pochovali mnoho silnych aut.
potom uz ostane len nostalgia na slavu casov minulych- tipujem ze mazda si nenecha ujst u toho hybrida odkazy (grafiku) na wankel v interieri. mozno podobne jak v rx8. ("zaobleny trojuholnik" v interieri na roznych miestach, sedadla..)
zialbohu, to bude prve aj posledne, co ju odlisi od armady inych hybridov. zapadne do kazdodenneho elektro priemeru. :?

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: stř črc 18, 2018 7:40
od Jerry3
Ano, dobře už bylo: do mého narození v pátek třináctého. Od toho dne už jde všechno dolů kopcem. :twisted:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: čtv črc 19, 2018 6:49
od pepoh
Nikde nevidím Mazdu, že by ten Skyactiv nakonec přece jen nebyl tak zázračný motor?
http://www.autoforum.cz/predstaveni/tot ... -co-proto/
:?:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pon říj 08, 2018 15:37
od Pitris

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pon říj 08, 2018 17:03
od Pedro
Mi chybet nebude. Nekomu mozna jo.
Kdyz jsem byl na prezentaci, ne z vlastní vůle, hmmmm, chlebíčky ok. Auto... Kdyby stalo o 50% vic, ok. Takhle je z nej lepší varianta Vagu. Nechces zaplatit tolik? Kup si konfekci n NDR.
Nejsem ekonom, ale ze by jebky z prodejů Kie, nezatahly manko z fajn auta?

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: sob lis 10, 2018 0:02
od skodovkar
Jerry3 píše:A to je důvod, proč nemám koncernový vůz. Třeba zrovna minulý týden mi při cestě oktávkou odešlo ložisko v zadním kole. Najeto méně než 80 tis. km. Koncernové vozy se samozřejmě nikdy neporouchávají a všechno je spotřebák. :mrgreen:
Však za to může dodavatel ložiska :P

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: sob lis 10, 2018 9:32
od pepoh
^^^ 2 chlapi nad :wink:

ked som sa pytal kolegu preco kupil fobiu, tak jeden z dovodov (moc ich nebolo) ze lacne diely ..

no neviem, ale cena servisu ma zaujima vtedy, ked sa nieco moc casto kazi :mrgreen:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: sob lis 10, 2018 9:47
od Jerry3
skodovkar píše:Však za to může dodavatel ložiska :P
Prý je načaté i to na druhé straně, což odpovídá výsledku mé "kontroly" hřbetem ruky při zastávce během jízdy, kterou jsem naštěstí dokončil. Údajně jde o to, že zvolená konstrukce+díly neodpovídají požadavkům/nárokům pohonu 4x4.

Podle mého kamaráda-koncerňáka "jen vyschlo" mazadlo v ložiscích. Sice nevím, zda obnova mazadla v nich patří mezi běžné servisní úkony, ale proč se tak (vyschnutí) dosud nestalo u mého o 7 let staršího a navíc přetěžovaného Mitsubishi se 4x větším nájezdem, na to už jsem ani neměl odvahu se ho zeptat, neb by to bylo zbytečné.