Stránka 193 z 237
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: úte črc 17, 2018 18:43
od Libor
Čili naprostý unikát, chápu
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: úte črc 17, 2018 18:50
od Jerry3
Dodatečná investice ze strany výrobce 22,5 tis. EUR - střízlivý odhad. Zaplatil jsem mu za nový vůz v přepočtu 18,4 tis. EUR. A to se vyplatí - prodat mi auto.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: úte črc 17, 2018 19:09
od Libor
No, jak to říct slušně. Tohle je masakrální prodělek (na straně dovozce, výrobce). A to se vyplatí. Já za celou dobu, co jsem vlastnil nová auta, řešil záruční ooravy v drtivé většině u Škodovek (převodovka, nevyrovnaný volnoběh,elektroinstalace, centrál) a pouze jednou u japonce (hlučnější zadní náboj před koncem záruky).
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: úte črc 17, 2018 21:26
od Jezevcik
Libor píše:
Nooo, Mazda sice upustila od Wankelu, ale jako jedna z mála (nebo jediná) dotáhla tuto koncepci v automobilech až do sériové podoby. To se třeba evropskému NSU nepovedlo.
Povedlo, ale byla to katastrofa.
Posmívat se někomu, že má vůli a odvahu pustit se do něčeho, na čem si ostatní vylámali zuby, může jen prototyp průměrnosti. Mazdě moc fandím. Oni ještě nerezignovali na techniku.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: stř črc 18, 2018 5:18
od Pitris
A Mazda Wankel ani tak neodepsala.
Bude (i když trošku jinak).
https://m.novinky.cz/articleDetails?aId ... &sId=&mId=
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: stř črc 18, 2018 6:36
od pepoh
r.e. jako mini motor - el.centrala u bmw i3.
cize ziadny adrenalin z motoru sa nekona
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: stř črc 18, 2018 6:52
od Pitris
Zato v těch litrových tříhrnečcích se adrenalin koná, že
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: stř črc 18, 2018 7:36
od pepoh
mazda si robi svoj biznis- reklamu, predlzenie dojazdu moze vypadat rozlicne.
vlastne clovek nepostrehne, co mu za jazdy dobija baterku, ci vibracny dvojval, alebo jednokomorovy wankel.
odhlucnene budu obidva stejne , (kto by chcel pocuvat za jazdy hukot konstantnych otacok motora ?) a urobia rovnaku pracu - dobiju baterie. nie su napojene na kolesa, tie roztacaju iba elektromory.
nekopem to japonskych aut, len netreba hladat senzaciu kde nie je.
su to zase elektromobily, len maju "nieco navyse"
https://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000614 ... tyri-osoby
petrolheadi su tlaceni do kouta, proste za par rokov.. v predaji nebude uz ziadna "vykonna technika".
emisne normy uz pochovali mnoho silnych aut.
potom uz ostane len nostalgia na slavu casov minulych- tipujem ze mazda si nenecha ujst u toho hybrida odkazy (grafiku) na wankel v interieri. mozno podobne jak v rx8. ("zaobleny trojuholnik" v interieri na roznych miestach, sedadla..)
zialbohu, to bude prve aj posledne, co ju odlisi od armady inych hybridov. zapadne do kazdodenneho elektro priemeru.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: stř črc 18, 2018 7:40
od Jerry3
Ano, dobře už bylo: do mého narození v pátek třináctého. Od toho dne už jde všechno dolů kopcem.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: čtv črc 19, 2018 6:49
od pepoh
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: pon říj 08, 2018 15:37
od Pitris
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: pon říj 08, 2018 17:03
od Pedro
Mi chybet nebude. Nekomu mozna jo.
Kdyz jsem byl na prezentaci, ne z vlastní vůle, hmmmm, chlebíčky ok. Auto... Kdyby stalo o 50% vic, ok. Takhle je z nej lepší varianta Vagu. Nechces zaplatit tolik? Kup si konfekci n NDR.
Nejsem ekonom, ale ze by jebky z prodejů Kie, nezatahly manko z fajn auta?
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: sob lis 10, 2018 0:02
od skodovkar
Jerry3 píše:A to je důvod, proč nemám koncernový vůz. Třeba zrovna minulý týden mi při cestě oktávkou odešlo ložisko v zadním kole. Najeto méně než 80 tis. km. Koncernové vozy se samozřejmě nikdy neporouchávají a všechno je spotřebák.
Však za to může dodavatel ložiska
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: sob lis 10, 2018 9:32
od pepoh
^^^ 2 chlapi nad
ked som sa pytal kolegu preco kupil fobiu, tak jeden z dovodov (moc ich nebolo) ze lacne diely ..
no neviem, ale cena servisu ma zaujima vtedy, ked sa nieco moc casto kazi
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Napsal: sob lis 10, 2018 9:47
od Jerry3
skodovkar píše:Však za to může dodavatel ložiska
Prý je načaté i to na druhé straně, což odpovídá výsledku mé "kontroly" hřbetem ruky při zastávce během jízdy, kterou jsem naštěstí dokončil. Údajně jde o to, že zvolená konstrukce+díly neodpovídají požadavkům/nárokům pohonu 4x4.
Podle mého kamaráda-koncerňáka "jen vyschlo" mazadlo v ložiscích. Sice nevím, zda obnova mazadla v nich patří mezi běžné servisní úkony, ale proč se tak (vyschnutí) dosud nestalo u mého o 7 let staršího a navíc přetěžovaného Mitsubishi se 4x větším nájezdem, na to už jsem ani neměl odvahu se ho zeptat, neb by to bylo zbytečné.