Stránka 192 z 237

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: úte črc 17, 2018 11:35
od pepoh
Libor píše:Opět Mazda a její vize (drobné rýpnutí do přeplňovaných "malorážek")

http://www.autoforum.cz/technika/jedina ... mpaign=rss
je mozne ten vtip odpalkovat spatky, quo vadis wankel.. jeho objem a kilometrova spolahlivost :lol: :twisted:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: úte črc 17, 2018 11:41
od Libor
Těžko říct, proč amík může mít volbu manuálu, evropan ne. Zřejmě je pro Mazdu severoamerický trh důležitější, než celá pokřivená EU. 2.0 SkyActive G165 je v M6 s MT slabší.

Nooo, Mazda sice upustila od Wankelu, ale jako jedna z mála (nebo jediná) dotáhla tuto koncepci v automobilech až do sériové podoby. To se třeba evropskému NSU nepovedlo.

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: úte črc 17, 2018 11:45
od Jerry3
Slabší je proto, že musí umět pracovat s nízkooktanovým palivem.

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: úte črc 17, 2018 12:34
od Libor
Ale třeba v Mazdě 3 ten G165 "upaluje" moc hezky ;-)

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: úte črc 17, 2018 12:44
od Jerry3
Ve trojce ano, v šestce bohužel ne.

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: úte črc 17, 2018 16:00
od skodovkar
Libor píše:Opět Mazda a její vize (drobné rýpnutí do přeplňovaných "malorážek")
http://www.autoforum.cz/technika/jedina ... mpaign=rss
Abychom dosáhli zapálení stlačením, používáme poměr vzduchu a paliva 50:1, tak do motoru prostě potřebujeme šoupnout více vzduchu.” to budou pěkné teploty ve spalovacím prostoru, čím to namazat a jaké kosmické materiály použít?

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: úte črc 17, 2018 16:48
od kornel
Minulý týždeň som si (vďaka kamarátovi, ktorý chce kúpiť M6 benzín) vyskúšal ako M6 2.0 165, tak aj 2.5G 192.. Slabší pre klobúka dostatočný, ale v podstate žiadna výkonová rezerva.. pre mňa osobne dynamikou neakceptovateľná motorizácia pre tento model. Ten 2.5G už ide celkom pekne za plynom a je tam cítiť nejaký záťah keď tomu človek osolí, škoda akurát čisto automatu, ktorý ale pracuje veľmi pekne a rýchlo.
V každom prípade chcelo by to aj ten preplňovaný 2.5G pre tých, ktorí sú zvyknutí na väčšie porcie kw a hlavne Nm.. bohužial je*lá EU :evil:
Čo sa týka úplne novej M6.. v skratke :arrow: :arrow: "je to lahôdka" :wink:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: úte črc 17, 2018 17:32
od Libor
Nevím, jak teď, ale s prototypy SkyActive X se mohli novináři už svézt, testovací mulou byla Mazda 3. Pokud si dobře vzpomínám, tak oproti G165 citelnější zátah byl cítit, ale údajně to jestě nebylo ono (nekonal se wow efect). Vývoj tohohle motoru je obrovská kupa různých úskalí (včetně toho poměru), nepopírám, a přiznám se, že bych měl i obavu vlastnit takové auto jako osmi, desetiletou ojetinu. Ale třeba Mazda překvapí a opravdu a postaví bytelný, technický skvost.
Pro mé orgastické pocity za volantem zatím stačí M3 G165 (s Remusem vzadu), bo sériový zvuk mi tady úplně uchu neladí.
Mazda 6 je pro mé potřeby už velká a s motorem 2.5 nedosažitelná (navíc nebydlím v Praze, abych nutně potřeboval HDM). A ten 2.0, viz výše.

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: úte črc 17, 2018 17:38
od Jerry3
Libor píše:...přiznám se, že bych měl i obavu vlastnit takové auto jako osmi, desetiletou ojetinu. Ale třeba Mazda překvapí a opravdu a postaví bytelný, technický skvost...
Když ono tomu může být i úplně naopak: největší problémy budou mít ti první, "testovací" zákazníci, a pak už jim je výrobce "nějak" pořeší. Ostatně jsem to kdysi na vlastní kůži zažil...

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: úte črc 17, 2018 17:50
od Libor
S tím souhlasím, viz 6 evolucí motorů 1.2 TSI. Ne nadarmo se říká, že ideální je auto po faceliftu v posledním roku výroby (pokud už výrobce záměrně nešidí).
Co si koupil za zajíce v pytli?

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: úte črc 17, 2018 17:55
od Jerry3
Mitsubishi Space Wagon 2,4 GDI. Do úprav a oprav úprav jeho motoru nasypal výrobce víc, než kolik jsem mu já za nový vůz zaplatil. Nejzajímavější na tom je ovšem to, že Denzel jich (tedy téže modelové generace) tehdy v zemích střední a východní Evropy prodal přes 80 ks a stěžovali si pouze tři zákazníci, dva v AT a jeden v SK. Přitom všechny měly úplně ten samý problém.

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: úte črc 17, 2018 18:11
od Libor
Tak to je zajímavé, hm. O GDI byly popsany stohy papíru, jeden byl v rodině a díky, zlobil až moc (Carisma).
Jestli myslíš tohle
https://www.google.com/search?q=mitsubi ... rdy9i5CtPM:
tak to měl ex parťák z práce a spokojený. Potřebobal vìce sedadlové auto a pokud vím, tak to bral jako 6-7 letou ojetinu a "kupodivu" mu to stále jezdilo. Pochvaloval si to.

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: úte črc 17, 2018 18:15
od Jerry3
Jo, přesně tohle myslím. Akorát že to namísto 110 kW a 225 Nm mělo v reálu 100 kW a 190 Nm. A 98% uživatelů to evidentně nijak nevadilo.

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: úte črc 17, 2018 18:33
od Libor
Tak ten kolega zřejmě (zcela určitě) taky neměl o ničem ani páru :-) Víš co, i když to nejelo, jak mělo, spousty lidem chybělo přímé srovnání s bezvadným kusem, nebo to přisuzovali značné váze vozidla.

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: úte črc 17, 2018 18:36
od Jerry3
Žádný bezvadný kus pro srovnání nebyl. Vlastně pak už byl, ten můj! :lol: