Stránka 173 z 237

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pát led 12, 2018 7:11
od Pedro
No prave ty kastle, ja to vlitlo do soli a nebylo uz z pocatku nasmrdlano a prolito olejem.
Ja mel raritni sportwagen. Jsem to ale blb :|

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pát led 12, 2018 8:54
od Jerry3
Známý měl Toyotu Starlet 1,3. Co jsem to sledoval, tak dosáhla přinejmenším 470 tis. km jen s běžnou údržbou. Jezdil s ní jak krátké trasy každý den do práce, tak občas i dlouhé trasy, tj. 2500 km za víkend. Ale na ty měl primárně Saaba 900 Aero.

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pát led 12, 2018 9:14
od ZeZo
Par rokov dozadu (asi 3-4) na jednom sk fore spominal majitel Toyoty Land Cruiser 100
(benzin 4.7i V8, automat), ze ten stroj ma na tacho 680-tisic km (bez poruchy), a nevie si predstavit,
za ake nove auto - zrovnatelnej kvality - by ho vymenil.

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pát led 12, 2018 11:58
od tonny
Před pár lety kamarád automechanik prodával Octávii TDI, najeto necelých 750.000km, udržovaná v dobrém stavu za hodně dobrou cenu. Nový majitel, starší pán, chtěl po něm, jestli by nemohl stočit km na něco kolem 200.000km, prý kvůli manželce, aby si nemyslela, že je to vylítaný křáp.

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pát led 12, 2018 12:22
od ZeZo
Ide aj o to, kolko dielov je na tychto starsich autach este povodnych, na mojej RAV4 I, rv 1999 je este povodny vyfuk, pritom nebol nikdy opravovany. Predtym na Legende KA9 bol vyfuk 1x zvarany a na zadnych lemoch sa zacinala objavovat korozia. Na RAVke ani stopa po korozii, pritom to auto jazdilo
na Sk celorocne (aj tu bolo zakupene).

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pát led 12, 2018 18:37
od NOVON
tonny: No vidis to a pak ze jsou oktavky šunky,podle nekterych..

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pát led 12, 2018 19:44
od jerome
NOVON každé auto môže byť po 750.000 udržiavané a v dobrom stave. Otázka je potom koľko doňho majiteľ za tú dobu dal peňazí. Tie spomínané staré Toyoty by to zvládli max. s výmenou náplní,filtrov a spotrebákov :wink: Ak niečo podobné zažil aj spomínaný mechanik s Oktávkou - klobúk dole 8)

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pát led 12, 2018 19:47
od Jerry3
NOVON píše:tonny: No vidis to a pak ze jsou oktavky šunky,podle nekterych..
Jde o to, co od auta očekáváš. Aneb nejlepší lopata je rýč! :P

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pát led 12, 2018 20:21
od tonny
Ta Octávie byla dovezena z Rakouska, chvilku s ní jezdil, na ty km rozhodně nevypadala. Ale u nás stejně všechny ojetiny maj do 200.000km.
Já mívám ojetiny dlouho a výfuk jsem vařil snad jen na Pajeru rv 1992, klasika vstup do tlumiče. a to jsem před Japonci měl i Francouze, R 20TL, R Espace, Peugot 306.

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pát led 12, 2018 20:25
od tonny
Jerry3 píše:Jde o to, co od auta očekáváš.
Myslím, že jsi to právě rozlouskl. Majitelé vozidel většinou se potřebují dostat do práce, do obchodňáku nebo na chatu a to co nejlevněji. A nejlevnější by mělo vycházet auto domácí výroby s největším kufrem a nejmenší spotřebou.

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: pát led 12, 2018 20:36
od Jerry3
tonny píše:...A nejlevnější by mělo vycházet auto domácí výroby s největším kufrem a nejmenší spotřebou.
Ano, ten podmiňovací způsob je rozhodně na místě. :wink:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: sob led 13, 2018 0:27
od Jezevcik
Tonny, Ty jsi měl R 20? Zlatá éra francouzských vozů.

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: sob led 13, 2018 0:49
od tonny
Jo, to byl kočár. Já byl druhej majitel, byl kupován u nás v Tuzexu, barva taková písková, motor 1,7. Pojízdnej obývák. Na podnikání (1995) to bylo malé, tak jsem koupil Espace rv 1991 z CH, ten hranatej, motor 2.0. Taky dobrý ale už to nebylo tak tichounký svezení. Byl zas praktičtější, rychlé vytažení sedadel - rovná plocha na náklad.
Od tý doby kupuji čím dál tím starší auta.

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: sob led 13, 2018 1:19
od Jezevcik
A teď si představ, že v té kastli pro R 20 byl šestiválec 2,7 l, trochu jiný podvozek a celé se to jen pro odlišení jmenovalo R 30. Úplně vidím ty klasické francouzské detektivky.

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Napsal: sob led 13, 2018 7:46
od Jerry3
tonny píše:
Jerry3 píše:Jde o to, co od auta očekáváš.
Myslím, že jsi to právě rozlouskl. Majitelé vozidel většinou se potřebují dostat do práce, do obchodňáku nebo na chatu a to co nejlevněji...
Já od auta očekávám, že se a mne bude s.át co nejméně. A svým způsobem rád vzpomínám na období, kdy jsem po rozvodu neměl na benzín: tolik krásných míst, kam se člověk dostane jen pěšky, maximálně pak na horském kole, jsem v životě nepoznal! :D