Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 10545
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Sleduju toho kluka už dlouho a moc mu fandím, dělá to dobře.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 2073
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od kornel »

https://www.instagram.com/reel/DC47tXut ... M3NXN0MXht

Nájsť čosi také na predaj neváham ani sekundu, ak by mi budget vystacil :lol: nebo by som asi jediný... cukrík neskutočný
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 10545
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Šestikilo je už moc, za nejlepčí volbu u mamuta se obecně považuje pětikilo. :) Já se před měsícem zamiloval a až uvidíš obrázky spodku, nebudeš se divit. Rychle jsem se však zas odmiloval, protože ty peníze jsou strašný. Asi adekvátní, ale je to už hodně. Přesně můj motor a dokonce s manuálem...! :wink: Kamoši z MB servisu říkali, že v mým kupé mi manuál ještě dokážou tolerovat, ale v mamutu je manuál prý už totální zvěrstvo... :P https://www.autoscout24.cz/nabidky/merc ... a_tier=t20
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 2073
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od kornel »

Ja by som sa postaral aj o to 6ti kilko mile rád :lol: Ten spodok čísté šialenstvo.. podobný stav jak moj CT-R, to ale nevidelo ani raz mokre zimné cesty, sol, sneh, blato a vodu max. taký letný dážď raz či dva krat za leto... Tie penaze sú určite adekvátne, v cuker stave to bude len rásť s časom. Otázne je čo si tu na nás ešte zelení magori najbližsie roky pripravia a o čo nás pripravia :idea:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 28505
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Když jste u těch veteránů :P Honda Civic 1.8 VTi.
170 🐎 vytočených nad 8000 👍 Mě líbit joóó :P
Obrázek

Obrázek
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Bridgestone Blizzak LM-005
Léto: Penrite HPR 5 5w40, Bridgestone Turanza 6

Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 4053
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Durex »

Tak ten MB teda je. To musel být celý život modýlek a jezdit po koberci :D Civic hezkej,ale na mě moc malej. I když sem teda měl 323 takže asi ok :D

Ale i na bazosi je jeden hezkej mamut a ten by mě teda nevadil a s nohama bych problém neměl :D
https://auto.bazos.cz/inzerat/194699644 ... t-w140.php
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 2073
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od kornel »

Tak tohto konkrétne som stretol na pumpe na R1 pred Nitrou toto leto (žijem v tomto regióne)... stál na stojane vedľa bez majiteľa, kým som tankoval. Na živo unikát nádherný, na foto to nepôsobí tak ani zďaleka ako real
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 10545
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Poslední generace Toyoty Land Cruiser 2.8 R4 205k má na palubní desce vlevo vedle volantu tlačítko na "manuální" vyvolání regenerace DPF...! :shock:
Za normálního provozu se samosebou spouští automaticky podle podmínek jako u běžných vozů, ale za tuto možnost - klobouk dolů! :wink:
Obrázek
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Odpovědět