Stránka 177 z 325
Re: Ostatní
Napsal: pon dub 15, 2019 21:20
od Jerry3
Anebo směrem na východ od nás. Třeba v takové KR je svět ještě v pořádku: standardem je benzínová V6 o objemu nad dva litry v kombinaci s HDM automatem.
Re: Ostatní
Napsal: pon dub 15, 2019 21:37
od skodovkar
Re: Ostatní
Napsal: pon dub 15, 2019 21:41
od Jerry3
Narážím spíš na Ignis.
Re: Ostatní
Napsal: pon dub 15, 2019 22:17
od skodovkar
Re: Ostatní
Napsal: úte dub 16, 2019 5:49
od pepoh
vsetky auta z vychodu maju vybavu po paketoch, nemozes si kupit len jednu vec. musis zobrat paket ktory tu vec obsahuje (aj ked ostatne veci nechces).. swift ma aspon plastove podblatniky, ignis ma len niecim namazane plechy
Re: Ostatní
Napsal: úte dub 16, 2019 6:36
od Durex
pepoh píše:vsetky auta z vychodu maju vybavu po paketoch, nemozes si kupit len jednu vec. musis zobrat paket ktory tu vec obsahuje (aj ked ostatne veci nechces)..
A to jako u jiných automobilek není? Že by neměli pakety a nebo když chceš něco z vyšší výbavy,že to dostaneš k základu?
Na druhou stranu,když je ten paket vymyšlený inteligentně,tak to k sobě ladí a člověk vlastně nemusí přemýšlet nad kravinama a kolikrát si kombinovat nesmyslnou výbavu ...
Například se mi to líbilo u Suzuki Kizashi. Jediné,co šlo vybrat byla barva a předokolka s manuálem a nebo 4 kolka v matu. No není to super?
Re: Ostatní
Napsal: úte dub 16, 2019 6:46
od tonny
Honzo, to mi připomnělo kdysi (nevím jak nyní) info o Rolls-Royce: Výkon motoru - dostatečný, cena - přiměřená.
Re: Ostatní
Napsal: úte dub 16, 2019 6:54
od Durex
Jinak reklamace resp závada aku je taková ...
https://scontent-otp1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5D2DD40F
Po otočení klíčkem jen problikával displej. A napětí v palubní síti nebylo možné změřit. Pak ukazovalo i 3 Volty. Podotýkám,že aku je stará půl roku a použitá cca 10x.
Reklamaci mě zamítli,že jde o mechanické poškození. Jenže kontakty nejsou zdeformované a zespoda je vidět značná nehomogenita materiálu. Takže bojujem dál ...
Re: Ostatní
Napsal: úte dub 16, 2019 6:55
od Durex
tonny píše:Honzo, to mi připomnělo kdysi (nevím jak nyní) info o Rolls-Royce: Výkon motoru - dostatečný, cena - přiměřená.
Přesně
Re: Ostatní
Napsal: úte dub 16, 2019 9:55
od Jerry3
pepoh píše:... swift ma aspon plastove podblatniky, ignis ma len niecim namazane plechy
Pokud se má auto k tomu určené alespoň někdy do toho terénu podívat, pak je rozhodně lepší, když žádné vložky v podbězích nemá.
Re: Ostatní
Napsal: stř dub 17, 2019 9:22
od abc
Zloděj ukradl kultovní „erko“, majitel si veterána cení na půl milionu
Zdroj:
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/krade ... zpravy_rsr
Re: Ostatní
Napsal: stř dub 17, 2019 9:58
od Colommbo
A proč ne...? Když jsou lidi ochotni za špičkově restaurovanou tisícovku dát milion (za MBX ještě víc), proč by eRko nemohlo být za půl...
Re: Ostatní
Napsal: stř dub 17, 2019 11:36
od Pitris
Že by přece jen
MOŽNÁ ten zlatý padák zas až tak zlatý nebude
Zachytil jsem v denním tisku, že:
Státní zastupitelství v německém Braunschweigru obžalovalo bývalého šéfa koncernu Volkswagen Martina Winterkorna z podvodu....Za těžký případ podvodu mu hrozí....až deset let odnětí svodody.... Chce se napsat KÉŽ BY
Re: Ostatní
Napsal: sob dub 20, 2019 10:15
od Ital
nr.on píše:
Priteli,ani v Rakousku nema kazdy auto na 5 let,prumerne stari je 7,8 let.Duraz je na PRUMERNEM stari!
I tady musi vydrzet 10-15 let a kdo to chce popirat,ma ho.no poneti.V CR jsou take lidi,kteri kupuji kazde 2-3 roky nove auto,tady zrovna tak ale bavime se o prumeru.A stale vice se kupuji ojeta.
Dovolil bych si připomenout, že PRŮMĚRNÉ stáří aut v Česku již přesáhlo 15 let. Takže jistý jemný rozdíl proti Rakousku zde vidět zajisté je i statisticky. Odpovídá docela dobře PRŮMĚRNÉ kupni síle Rakušanů oproti Čechům. Ta bude zhruba dvojnásobná.
Re: Ostatní
Napsal: sob dub 20, 2019 10:58
od Ital
Co se týká intervalů výměny oleje, je to naprosto zbytečný a navenek i trochu směšný střet názorů. Můžeme vzít za příklad motory zde populárního koncernu ve vozech Škoda. Někdy šel motor prakticky do kytek při proběhu kolem 70000 km a majitel mohl pořád měnit kvalitní olej, když příčina úmrtí byla konstrukční vada. Naopak zase máme přiklady Tdi s proběhem půl milionu, milion a přes milion km, které byly servisovány v proměnlivém intervalu (výměny oleje po cca 30000 km) nízkoviskozitními oleji a kdo by chtěl tvrdit, že jim to uškodilo, viďte? Takže spíše nesklouznout do nějakých patologií na jednu stranu (Pandora promine) nebo zas na druhou stranu, že za 100000 km to stačí nebo proč to měnit
. Další trochu extrémy jsou ve viskozitách, proč tam strkat zrovna 0w-20 nebo naopak 15w-50? Dále oleje s minimalizovaným obsahem síry, fosforu atd.
Držet se rozumu a
známéť Gaussovy křivky ani v tomto případě neuškodí.