Ostatní

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 4053
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Ostatní

Příspěvek od Durex »

Nevím, jestli to tady někde je a jestli jste to zaznamenali, ale NGK končí s názvem a bude to niterra. Rád sem je neměl a moc nepoužíval, ale byla to velká stálice.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
bjukemen
Příspěvky: 5165
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Ostatní

Příspěvek od bjukemen »

preco si ich nemal rad?
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 4053
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Ostatní

Příspěvek od Durex »

Protože mají mizernou odolnost proti ulití. Pokud to jen trochu jde,tak jedu v Densu. Je ale pár svíček od ngk,které náhradu nemají. Navíc i Denso vycházuí cenově líp.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 10545
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Ostatní

Příspěvek od Colommbo »

Už před dlouhým časem tu zmiňoval J3, že nad všemi výrobci zapalovacích svíček je NGK a úplně na vrcholu pak Denso. Zatím nemám žádný důvod nevěřit mu, co mi kdy poradil, a mám-li možnost výběru, volím vždy Denso. :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 2073
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Ostatní

Příspěvek od kornel »

Čo znamená odolnosť proti ulití :idea:
..s originálnymi NGK (fejkov je na trhu plná pica) som ja osobne ani nikde nečítal akýkoľvek problém.. preto sa aj pýtam.

Za to o mechanických zlyhaniach Denso som sa dávnejšie dočítal zopár skúsenosti užívateľov.. ale zrejme fejky z amazonu
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 4053
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Ostatní

Příspěvek od Durex »

ulití nemusí autíčkáře zase tak moc strašit. Ale u karburátorových motorů je ulití na denním pořádku. Někdy stačí o trochu víc plynu při startu a je hned ulito. A nebo zase když plyn se nedá a motor chvilku točí a nechytne a uleje se. U endur jsou krom sytičů při studeném startu ještě ochuzovače,se kterým se nastartuje za tepla. To když se jede pila a vlítne se třeba do kaluže a odložíte to a moto chcípne,tak pak se startuje s ochuzovačem. Ale vše závisí na konkretním motoru a natryskování karburace a podmínkách. Jsou motorky co chvilku startují bez sytiče a pak zase ne :D

Ale abych moc neodbíhal,tak ulití je vlastně zatopení jiskřiště palivem. Při snaze přeskočení jiskry dojde k vyzkratování a svíce je mrtvá. největší odolnost mají brisky. Alespoň co se mého soukromého zkoumání týká. Ale tím neříkám,že to jsou nejlepší svíčky. Ale v jednom konkrétním případě jsou. Možná to bude víc případů,ale tomuhle motoru jsem věnoval hodně velkou laboraci se svícema a Brisk z toho vyšel nejlíp.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 2073
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Ostatní

Příspěvek od kornel »

podrobné objasnenie :wink: danke schön :D
Uživatelský avatar
Volfi
Příspěvky: 68
Registrován: úte zář 10, 2024 16:30
Bydliště: České Budějovice

Re: Ostatní

Příspěvek od Volfi »

Nemáte tip na plastové lahvičky, které by odolaly aditivům a měly vyznačený objem 150ml ryskou?
Škoda Octavia III, 2016, 1.4TSI CZDA
Ravenol SSO, Ravenol MTF-3, Natural 98 + MO PPE
VW Transporter T4, 1991, 2.4D AAB
Ravenol LLO + NanoTech, Ravenol TSG, Diesel + Vif
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 28505
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Ostatní

Příspěvek od Pitris »

Nevím kolik jich potřebuješ ani jak moc přesné to množství musí být, ale nepomůže třeba tohle :?:
https://www.labbro.cz/aditiva/berner-ad ... nu-150-ml/
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Bridgestone Blizzak LM-005
Léto: Penrite HPR 5 5w40, Bridgestone Turanza 6

Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Volfi
Příspěvky: 68
Registrován: úte zář 10, 2024 16:30
Bydliště: České Budějovice

Re: Ostatní

Příspěvek od Volfi »

Několik kusů. Lahev může mít i větší objem, ale potřebuji aby bylo vyznačeno 150ml. Materiál asi určitě HDPE a potřebuji, aby byla lehce průhledná. Myslel jsem, že koupím v laboratorních potřebách třeba 250ml lahev s graduací a vono ne, nebo jsem teda zatím nenašel.
Aktuálně jsem aspoň objednal toto: https://www.bema-la.cz/davkovaci-lahev- ... NWEALw_wcB
Škoda Octavia III, 2016, 1.4TSI CZDA
Ravenol SSO, Ravenol MTF-3, Natural 98 + MO PPE
VW Transporter T4, 1991, 2.4D AAB
Ravenol LLO + NanoTech, Ravenol TSG, Diesel + Vif
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1941
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Ostatní

Příspěvek od rousini »

Vím, že lahvičky od leštidla do myčky odolávají a 150 ml nebo libovolná hodnota (až po hrdlo) se nechá vytvořit.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
SMT 890 Motorex Power Synt 4T 10W-50
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 2073
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Ostatní

Příspěvek od kornel »

jarson1
Příspěvky: 2555
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Ostatní

Příspěvek od jarson1 »

Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 10545
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Ostatní

Příspěvek od Colommbo »

Dvě vteřiny mohou být akorát nebo málo, obzvlášť když člověk čumí okolo nebo jinam a nesleduje, co se děje před ním. Je to v lidech... :?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 28505
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Ostatní

Příspěvek od Pitris »

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Bridgestone Blizzak LM-005
Léto: Penrite HPR 5 5w40, Bridgestone Turanza 6

Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět