Ostatní
Moderátor: Colommbo
- Durex
- Příspěvky: 4053
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostatní
Nevím, jestli to tady někde je a jestli jste to zaznamenali, ale NGK končí s názvem a bude to niterra. Rád sem je neměl a moc nepoužíval, ale byla to velká stálice.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Ostatní
preco si ich nemal rad?
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
- Durex
- Příspěvky: 4053
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostatní
Protože mají mizernou odolnost proti ulití. Pokud to jen trochu jde,tak jedu v Densu. Je ale pár svíček od ngk,které náhradu nemají. Navíc i Denso vycházuí cenově líp.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Colommbo
- Příspěvky: 10545
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Už před dlouhým časem tu zmiňoval J3, že nad všemi výrobci zapalovacích svíček je NGK a úplně na vrcholu pak Denso. Zatím nemám žádný důvod nevěřit mu, co mi kdy poradil, a mám-li možnost výběru, volím vždy Denso. 

W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
Čo znamená odolnosť proti ulití 
..s originálnymi NGK (fejkov je na trhu plná pica) som ja osobne ani nikde nečítal akýkoľvek problém.. preto sa aj pýtam.
Za to o mechanických zlyhaniach Denso som sa dávnejšie dočítal zopár skúsenosti užívateľov.. ale zrejme fejky z amazonu

..s originálnymi NGK (fejkov je na trhu plná pica) som ja osobne ani nikde nečítal akýkoľvek problém.. preto sa aj pýtam.
Za to o mechanických zlyhaniach Denso som sa dávnejšie dočítal zopár skúsenosti užívateľov.. ale zrejme fejky z amazonu
- Durex
- Příspěvky: 4053
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostatní
ulití nemusí autíčkáře zase tak moc strašit. Ale u karburátorových motorů je ulití na denním pořádku. Někdy stačí o trochu víc plynu při startu a je hned ulito. A nebo zase když plyn se nedá a motor chvilku točí a nechytne a uleje se. U endur jsou krom sytičů při studeném startu ještě ochuzovače,se kterým se nastartuje za tepla. To když se jede pila a vlítne se třeba do kaluže a odložíte to a moto chcípne,tak pak se startuje s ochuzovačem. Ale vše závisí na konkretním motoru a natryskování karburace a podmínkách. Jsou motorky co chvilku startují bez sytiče a pak zase ne
Ale abych moc neodbíhal,tak ulití je vlastně zatopení jiskřiště palivem. Při snaze přeskočení jiskry dojde k vyzkratování a svíce je mrtvá. největší odolnost mají brisky. Alespoň co se mého soukromého zkoumání týká. Ale tím neříkám,že to jsou nejlepší svíčky. Ale v jednom konkrétním případě jsou. Možná to bude víc případů,ale tomuhle motoru jsem věnoval hodně velkou laboraci se svícema a Brisk z toho vyšel nejlíp.

Ale abych moc neodbíhal,tak ulití je vlastně zatopení jiskřiště palivem. Při snaze přeskočení jiskry dojde k vyzkratování a svíce je mrtvá. největší odolnost mají brisky. Alespoň co se mého soukromého zkoumání týká. Ale tím neříkám,že to jsou nejlepší svíčky. Ale v jednom konkrétním případě jsou. Možná to bude víc případů,ale tomuhle motoru jsem věnoval hodně velkou laboraci se svícema a Brisk z toho vyšel nejlíp.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Ostatní
podrobné objasnenie
danke schön 


Re: Ostatní
Nemáte tip na plastové lahvičky, které by odolaly aditivům a měly vyznačený objem 150ml ryskou?
Škoda Octavia III, 2016, 1.4TSI CZDA
Ravenol SSO, Ravenol MTF-3, Natural 98 + MO PPE
VW Transporter T4, 1991, 2.4D AAB
Ravenol LLO + NanoTech, Ravenol TSG, Diesel + Vif
Ravenol SSO, Ravenol MTF-3, Natural 98 + MO PPE
VW Transporter T4, 1991, 2.4D AAB
Ravenol LLO + NanoTech, Ravenol TSG, Diesel + Vif
Re: Ostatní
Nevím kolik jich potřebuješ ani jak moc přesné to množství musí být, ale nepomůže třeba tohle
https://www.labbro.cz/aditiva/berner-ad ... nu-150-ml/

https://www.labbro.cz/aditiva/berner-ad ... nu-150-ml/
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Bridgestone Blizzak LM-005
Léto: Penrite HPR 5 5w40, Bridgestone Turanza 6
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Bridgestone Blizzak LM-005
Léto: Penrite HPR 5 5w40, Bridgestone Turanza 6
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Několik kusů. Lahev může mít i větší objem, ale potřebuji aby bylo vyznačeno 150ml. Materiál asi určitě HDPE a potřebuji, aby byla lehce průhledná. Myslel jsem, že koupím v laboratorních potřebách třeba 250ml lahev s graduací a vono ne, nebo jsem teda zatím nenašel.
Aktuálně jsem aspoň objednal toto: https://www.bema-la.cz/davkovaci-lahev- ... NWEALw_wcB
Aktuálně jsem aspoň objednal toto: https://www.bema-la.cz/davkovaci-lahev- ... NWEALw_wcB
Škoda Octavia III, 2016, 1.4TSI CZDA
Ravenol SSO, Ravenol MTF-3, Natural 98 + MO PPE
VW Transporter T4, 1991, 2.4D AAB
Ravenol LLO + NanoTech, Ravenol TSG, Diesel + Vif
Ravenol SSO, Ravenol MTF-3, Natural 98 + MO PPE
VW Transporter T4, 1991, 2.4D AAB
Ravenol LLO + NanoTech, Ravenol TSG, Diesel + Vif
Re: Ostatní
Vím, že lahvičky od leštidla do myčky odolávají a 150 ml nebo libovolná hodnota (až po hrdlo) se nechá vytvořit.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
SMT 890 Motorex Power Synt 4T 10W-50
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
SMT 890 Motorex Power Synt 4T 10W-50
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Ostatní
https://www.facebook.com/kingautoskola/ ... 7S9Ucbxw6v
K bezpecnym rozostupom.
K bezpecnym rozostupom.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan

Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey


Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey

- Colommbo
- Příspěvky: 10545
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Dvě vteřiny mohou být akorát nebo málo, obzvlášť když člověk čumí okolo nebo jinam a nesleduje, co se děje před ním. Je to v lidech... 

W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Bridgestone Blizzak LM-005
Léto: Penrite HPR 5 5w40, Bridgestone Turanza 6
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Bridgestone Blizzak LM-005
Léto: Penrite HPR 5 5w40, Bridgestone Turanza 6
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF