Re: Jaké pneu?
Napsal: čtv led 10, 2019 18:40
Jenže od toho tam je, tohle dělat vždy musí!Shi píše:...že se bočnice při zatočení deformuje...
Jenže od toho tam je, tohle dělat vždy musí!Shi píše:...že se bočnice při zatočení deformuje...
Přesně tohle tu proběhlo před asi dvěma a půl měsíci, kdy si se ptal, a Jerry Ti takto....qwq píše:Ved ak mas skusenost tak napis co by si kupil.
odpověděl. Stejně sis koupil "kontíky". Ale jo - po 9 let starých Matadorech budou i Continentalky jako peřinka a při běžném ježdění s nimi budeš spokojen.Jerry3 píše:Nokian WR D3 nebo D4....
V takom teste asi viac robi samotne auto ako gumy. Porovnat bocny vietor s mojim lahkym Yarisom a nejakym tazkym a sirokym BMW by pre mna nemalo zmysel. Ako som pisal ja som spokojny vramci moznosti auta a toho co dovoli fyzika.Jerry3 píše:Viděl jsi někde v testech např. "citlivost na boční vítr" anebo "vedení stopy v přímém směru"? Myslíš si, že jsou to nedůležité vlastnosti? To jen abych ilustroval, k čemu ty testy jsou...
No to ano, já to myslel tak, že ta změna možná neproběhne plynule.Jerry3 píše:Jenže od toho tam je, tohle dělat vždy musí!Shi píše:...že se bočnice při zatočení deformuje...
Otazka je ze ako to merat a ako dosiahnut objektivitujestliže jedu stejným autem za cca stejných povětrnostních podmínek (silně větrno) během dvou dnů na celkem třech sadách pneumatik a v jednom případě doslova honím auto mezi podélnými čarami jízdního pruhu (dokonce v tomtéž úseku dálnice), tak to nejspíš nebude autem. Nebo si stále budeš mlít svou o "důvěře ve značku"?
To je sice pravda, nicméně platí přesný opak: zimní guma musí mít poddajnou kostru! To proto, že se musí umět přizpůsobit povrchu (tzv. ho "vykopírovat") při jízdě po zmrazcích, ve vyjetých sněhových kolejích spod. Jinak řečeno, čím nižší rychl. index zimních gum, tím lepší předpoklady pro jízdu ve skutečně zimních podmínkách.Shi píše: Když jsem měl možnost porovnat si informace na bočnicích u stejného modelu zimní pneu, tak skutečně oproti T jsem u H viděl údaj, že je tam vrstva navíc. Tak se tím řídím a na zimu si důsledně beru "H" - cenový rozdíl je mnohdy minimální.
Samozřejmě, ale... To ale platí zejména pro vliv pneumatik na citlivost vozu na boční vítr a vyjeté koleje, resp. na schopnost vést stopu v přímém směru jízdy. A zde platí, že pokud už jisté gumy mají vlastnost auto "stabilizovat", pak to dělají bez ohledu na auto, na jakém jsou obuty, logicky však v míře lišící se právě tím autem/jeho podvozkem.Misojogi píše:najvacsi problem vidim Tvoje slova o tom ze zalezi aj od vyladenosti pneumatik voci podvozku, cize napriklad pre jeden dobry podvozok budu lepsie jedny gumy a pre druhy dobry podvozok (cize nie Matiz ) budu vhodnejsie ine gumy.
I zde napíšu "samozřejmě, ale..." Zde to ale bude však o tom, zda se opravdu najde někdo, kdo upřednostní takové pneumatiky, které maximalizují citlivost vozu na nárazový boční vítr či příčný sklon vozovky, což se projevuje zejména tím, že při jízdě po rovině musím pořád řídit. Opravdu obětuji pohodu při řízení tomu, že dané pneu mají např. nejkratší brzdnou dráhu v testu?Misojogi píše:A treti problematicky faktor je osobna preferencia -podla toho co kto pozaduje od auta (kratsia brzdna draha versus lepsia bocna stabilta, nizsia hlucnost a mnohe dalsie)
Naprostý nesmysl! Vždyť lidé neumějí správně interpretovat ani to málo, co se dnes dá z testů pneumatik vyčíst. Navíc na bočnicích samotných pneumatik jsou už od nepaměti údaje, které samozřejmě "něco znamenají" (např. Traction A, Temperature B), ale nikdo, slovy NIKDO tomu nevěnuje ani sebemenší pozornost!Misojogi píše:ale minimalne by to chcelo nieco ako technicky list kde by bolo jednak zlozenie gumy a tak isto sucinitel trenia v priecnom a pozdlznom smere, makkost bocnice, tuhost behuna a mnohe dalsie
tazko povedat co vsetko by tam malo byt
Já bych navrhoval napsat tam něco v tom smyslu, že je zbytečné tam čumět, když tomu stejně téměř nikdo nerozumí.Misojogi píše:Keby zalezalo od Teba, Jerry, co by si navrhoval merat a uvadzat v TL pneumatiky ty ?
pre mna je toto uplne nova informacia (kde najdem vysvetlenie a popis uvedenych napisov?)na bočnicích samotných pneumatik jsou už od nepaměti údaje, které samozřejmě "něco znamenají" (např. Traction A, Temperature B), ale nikdo, slovy NIKDO tomu nevěnuje ani sebemenší pozornost!
qwq tím chtěl říct asi tolik, že proč by si měl kupovat Nokiany, když za stejnou cenu může mít "lepší a k tomu značkové" Continentaly. Marketing totiž produkuje "značkaře". A "značkař" je až na úplné výjimky ten, kdož sice bezmezně "věří ve svou značku", nicméně pokud by mu někdo zakryl markanty (identifikátory) výrobku té jeho či jakékoli jiné značky, tak stejně houby pozná (takovéto výzkumy fakt proběhly). On totiž žije z "dobrého pocitu ze značky", což mu ke spokojenosti a štěstí naprosto stačí.qwq píše:Cenovo stoja ako Conti. Moja skusenost je s nimi dobra.Jerry3 píše:Nokian WR D3 nebo D4.
Ano, z hlediska potřeby tvorby zisku je tohle určitě lepší!Misojogi píše:...alebo je lepsie pracovat marketingovo aby ludia verili v znacku ako to robi aj qwq ?
Jsem divnejna bočnicích samotných pneumatik jsou už od nepaměti údaje, které samozřejmě "něco znamenají" (např. Traction A, Temperature B), ale nikdo, slovy NIKDO tomu nevěnuje ani sebemenší pozornost!