Stránka 1 z 5

Amper plus

Napsal: stř úno 25, 2009 18:48
od Návštěvník
Zde na shopu jsem objevil přísadu do akumulátorů Amper plus. Má s tím někdo nějaké zkušenosti, pomůže to trochu starší baterii?

Napsal: stř úno 25, 2009 18:55
od Návštěvník
Ano, zkušenosti mám a jsou většinou pozitivní. Hodně však záleží na tom, zda ho použiješ "ještě včas".

Napsal: stř úno 25, 2009 21:33
od mipesa
Pokud víte, že baterka po změření hustoty elektrolitu, zkrat.stability,napětí a kapacity je na tom špatně tak Vám nepomůže ani Ampér superplus.Pakli-že je baterka v dobré kondici tak je zas zbytečné jej použít.
Doporučuji jednou za rok nechat nabít baterii na PC řízeném nabíječi, který Vám doformuje baterii do maximálních charakteristických hodnot.
To samé udělat při koupi nové baterie, neboť v drtivé většině se jedná o baterie 85-95% vlastních charakteristik.Kdo je profík v bateriích tak se nemusíte obávat, ale kupovat, kdekoliv jinde je jistá věc, že baterie bude mít nižší životnost, než od toho profíka.

Napsal: čtv úno 26, 2009 3:34
od Návštěvník
S tím úvodem předchozího příspěvku se nemohu ani trochu ztotožnit. Přípravky podobného druhu totiž byly primárně vymyšleny (a to už hóóódně dávno) hlavně pro olověné aku-zdroje na dieselelektrických ponorkách, kde jsou nuceny pracovat v krajně obtížných podmínkách: hluboké vybíjení, nedobíjení, příliš vysoké či naopak příliš nízké provozní teploty... Jejich jediným smyslem je pak zabránit předčasné sulfatizaci desek, tj. vnitřní otravě aku, která je hlavní příčinou omezené životnosti olověného článku. A mají částečně i "oživovací" schopnost, tedy nejenže působí preventivně, ale také "léčebně" (obé se opět týká problému sulfatizace). Ponechávám přitom stranou moderní "vápníkové" a jiné technologie olověného článku, které jeho parametry sice výrazně vylepšují, nicméně i jim včas naordinovaný Ampérplus aj. pomůže.

Napsal: čtv úno 26, 2009 11:28
od mipesa
Anonymous píše:S tím úvodem předchozího příspěvku se nemohu ani trochu ztotožnit. Přípravky podobného druhu totiž byly primárně vymyšleny (a to už hóóódně dávno) hlavně pro olověné aku-zdroje na dieselelektrických ponorkách, kde jsou nuceny pracovat v krajně obtížných podmínkách: hluboké vybíjení, nedobíjení, příliš vysoké či naopak příliš nízké provozní teploty... Jejich jediným smyslem je pak zabránit předčasné sulfatizaci desek, tj. vnitřní otravě aku, která je hlavní příčinou omezené životnosti olověného článku. A mají částečně i "oživovací" schopnost, tedy nejenže působí preventivně, ale také "léčebně" (obé se opět týká problému sulfatizace). Ponechávám přitom stranou moderní "vápníkové" a jiné technologie olověného článku, které jeho parametry sice výrazně vylepšují, nicméně i jim včas naordinovaný Ampérplus aj. pomůže.
O bateriích o kterých mluvíte je potřeba dodat, že se jednalo o trakční nebo staniční akumulátory.Startovačka je o trochu jiném režimu.

Napsal: čtv úno 26, 2009 13:01
od Návštěvník
Startovací akumulátor provozovaný v nevhodném režimu je na tom ještě hůř!

Napsal: čtv úno 26, 2009 13:29
od Návštěvník
toho olova v dnešnich baterkách už moc není.

Napsal: čtv úno 26, 2009 13:40
od Návštěvník
Anonymous píše:toho olova v dnešnich baterkách už moc není.
Jasně, je to samý plast... :lol: :lol: :lol:

Re: Amper plus

Napsal: čtv úno 26, 2009 16:11
od Pitris
Anonymous píše:Zde na shopu jsem objevil přísadu do akumulátorů Amper plus. Má s tím někdo nějaké zkušenosti, pomůže to trochu starší baterii?
Já ho použil dvakrát. Nevím, jestli pomohl (nebo uškodil), ale v prvním případě se jednalo o Š favorit, aplikován po čtyřech letech provozu baterie, vydržela 7let. Podruhé do H civic ampérplus použit po sedmi letech, aku měněna po 10-ti letech. V obou případech auto celoročně venku, převážně provozované po městě, a (spíš preventivně) nabití baterky nabíječkou jednou za rok začátkem prosince. A pro úplnost informace - ve fáčku byla Varta, v civicovi aku origo z výroby. Ale nevím, jestli ampérplus pomohl, nebo jsem měl (jenom) štěstí na baterky.....

Napsal: čtv úno 26, 2009 22:04
od Návštěvník
A vo tom to je! Je zbytečné sypat tyto přípravky do nového akumulátoru či do akumulátoru pracujícího za ideálních podmínek. Ale rozhodně je vhodné je použít preventivně v momentě, kdy má aku 3-4 roky nebo musí pracovat za obtížných podmínek. Osobně se mi podařilo "oživit" již vyřazený akumulátor (už nešel pořádně dobít, postrádal "ampéráž"), který pak sloužil ještě další dva roky. Prostě jsem to zkusil, jelikož jsem potřeboval aku tehdy nesehnatelných rozměrů a pólování a žádný jiný k dispozici nebyl.

Napsal: čtv zář 17, 2009 19:05
od moony
před lety jsem použil amperplus do baterie u favorita, v chladném prostředí rychle ztrácela a vypadalo to, že nepřežije zimu. Po aplikaci se z baterky nestal žádný zázrak, každopádně auto ustartovala a vydržela ještě dva roky.

Napsal: sob zář 26, 2009 21:29
od Brembo
Uvedeny rusky zazrak som 2 x pouzil v aku,ktore trochu stratili na kapacite. Oba do 6 mesiacov klakli kvoli vnutornemu skratu. Tazko povedat ci kvoli Mecte amper plus.

Napsal: čtv bře 18, 2010 17:51
od Dan1
Mám dotaz:je možné (případně jak) se dostat k elektrolytu bezúdržbové baterie s "magickým okem" a aplikovat tento přípravek?Jedná se konkrétně o baterii VARTA Asia,stáří 4 roky.Děkuji za odpověď.

Napsal: čtv bře 18, 2010 17:55
od skodovkar
Oko mám taky, sice na Akumě, ale pod nálepkama byly na klasických místech zátky. Někdy přes ně bývá i plastová lišta.

Napsal: pát bře 19, 2010 20:07
od Brembo SV
na vacsine aku su zatky ukryte pod nalepkami. Pozor,neodlepovat v zarucnej dobe!