Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D DPF, motor 4N14, MY 2017

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

jarson1
Příspěvky: 2624
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D DPF, motor 4N14, MY 2017

Příspěvek od jarson1 »

No, asi to preplachnutie novym olejom bude najucinnejsie pre dosiahnutie co najmensej kontaminacie starym olejom.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
ladiki
Příspěvky: 41
Registrován: pát čer 14, 2024 11:57

Re: Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D DPF, motor 4N14, MY 2017

Příspěvek od ladiki »

tak nakonec jsem to udělal ještě jinak :D Před výměnou jsem nalil výplach BG109. NA dávku 7,5litru, tam šly 2 plechovky. Smrdí do teda fest po tetrachloru. Vypustil jsem tmu. NAjel jsem přitom předními koly na nájezdy a vypustil 7,3litru po odečtu výplachu, což je skoro celá náplň :wink: Teď jsem nalil to Fanfaro 5w-30 a je pravda, že je zbytečné ho hned vypustit. NEchám ho těch ±1000km a pak dám toho Fuchse.
Jen takový postřeh. Po nalití fanfara mi přijde motor hlučnější, oproti Valvoline Maxlife. Uvidím, co ten Fuchs. Možná tomu motoru úplně nevoní norma W504/507 a lahodí si na W501/502, což je ten Valvoline MAx life.....uvidíme :idea:
Odpovědět