aditiva do oleja
Moderátor: Colommbo
Re: aditiva do oleja
Neřekl bych že 0,8 baru je nějak extra málo. Každopádně já naleju NanoTech. V prosinci test započne, teď se budou dělat nejnutnější opravy na STK + výměna oleje. Něco na tom najedu, abych nasál přesnou atmosféru motoru po výměně oleje a pak tam dám Nanotech.
Škoda Octavia III, 2016, 1.4TSI CZDA
Ravenol SSO, Ravenol MTF-3, Natural 98 + MO PPE
VW Transporter T4, 1991, 2.4D AAB
Ravenol LLO, Ravenol TSG, Diesel + Vif
Ravenol SSO, Ravenol MTF-3, Natural 98 + MO PPE
VW Transporter T4, 1991, 2.4D AAB
Ravenol LLO, Ravenol TSG, Diesel + Vif
- Colommbo
- Příspěvky: 10378
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: aditiva do oleja
Jsem zvědav na tvé poznatky ohledně Nanotechu a asi nebudu sám...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: aditiva do oleja
Ono to funguje. Ale raděj kupuji přímo namícháno.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 10W-40
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 10W-40
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 2030
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: aditiva do oleja
Stejně jako Colommbo, jsem zvědav
Kia CEED 1.6 GDI 99kW
N98 + Mannol 9950
PENRITE HPR 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R16 XL 94V
Kumho Wintercraft WP52 205/55 R16 91H
N98 + Mannol 9950
PENRITE HPR 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R16 XL 94V
Kumho Wintercraft WP52 205/55 R16 91H
Re: aditiva do oleja
Tak s novým olejem mám nalitý Pitrisovo juniorův molygen a zatím najeto něco přes 400 km.
'99 polo 1.0 mpi LPG Helix HX7 10w40
'98 106 1.0i: mannol 10w40
'05 B6 2.0 tfsi Helix HX-8 5w40 Motul 10w60
'98 106 1.0i: mannol 10w40
'05 B6 2.0 tfsi Helix HX-8 5w40 Motul 10w60
Re: aditiva do oleja
A je už něco poznat
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Penrite HPR 5 5w40, Bridgestone Turanza 6
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Penrite HPR 5 5w40, Bridgestone Turanza 6
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: aditiva do oleja
tiez cakam na zaver ci je nieco badat
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: aditiva do oleja
Chlapi organowolfram sa zapracovava do povrchu kľudne aj niekoľko tisíc km, dokonca pri jazdeni na klobúka a krátke trasy s absenciou jázd pod plynom a záťažou aj celý interval.. a aj po jeho zapracovaní sa jeho prínos najvýraznejšie vie prejaviť na ložiskách keď by samotný olej zlyhával v podmienkach medzneho trenia, kedy proste veľmi účinne bráni oteru a poškodeniu povrchu . Trenie krúžky-valec a vackovy hriadel-zdvihatka a všade tam kde dochádza k obdobnemu druhu trenia, teda bez vytvoreného olejoveho klinu dokaze mať vplyv a znižovať koeficient trenia ako aj chrániť tieto povrchy voči oderu (ak už bola vytvorená tribovrstva).
Re: aditiva do oleja
takze treba jazdit dalej
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: aditiva do oleja
Prísady na báze Boru potrebujú na svoj plný účinok podstatne menej času. Ako už bolo spomenuté , ako Wolfram tak aj Molybden potrebujú správne podmienky - teplota, tlak a dostatok času.