Stránka 1 z 6

Pripravky XADO

Napsal: stř kvě 10, 2006 7:45
od Anonym
Zdravím. už mě hodně lidí vyvratilo že připravky do motoru jsou na 2 věci a že nefungují.
Takže se jen zeptám ma tu někdo zkušenosti s firmou XADO? vyrábějí přípravky na zakladě keramického povlaku.
Dik za odpovědi

xado

Napsal: pát srp 18, 2006 18:27
od Martin
Mam znamiho kluka motoraře, Milan Junek, ten dela s tim XADO, pry, funhuje to bezvadne. Na webu xado-eu.cz dava i svou referenci.

Re: Pripravky XADO

Napsal: pát srp 18, 2006 18:35
od Návštěvník
Anonym píše:Zdravím. už mě hodně lidí vyvratilo že připravky do motoru jsou na 2 věci a že nefungují.
Takže se jen zeptám ma tu někdo zkušenosti s firmou XADO? vyrábějí přípravky na zakladě keramického povlaku.
Dik za odpovědi
Mam bratra automechanika, a v autech se vyzna, byly jsme se podivat na Mimonske Valky..a nekolik pripravku jsme zakoupily, konkretne revitalizant do benzinoveho motoru(trojbaleni)..Mam Hyundai Coupe a po 100km jsem hned pocitila zlepseni, a to jsem zenska! Otacky mi uz neskakaky nahoru a spotreba se znacne zmirnila.. Bratr rika,ze to funguje, sam to vyzkousel nasledne na dieslovem mototru, .. V Nemecku jsem slysela take hezke ohlasy, akorat to tam prodavaji draz , a u nas se uz da koupit i pres Internet. :arrow: www.xado-eu.cz myslim... diky Marika

Napsal: pát srp 18, 2006 23:09
od drgi
no to je snad jasne. ked to vravia v televizore, tak to musi byt pravda.
ako presne 'funguje' ten keramicky povlak?...

... a potom pride nestastny ujo do servisu s novym Yarisom, najazdenych 7000km a zadrety motor. Preco? lebo nalial podobnu sracku do oleja.

Napsal: pát srp 18, 2006 23:56
od David S.
Chee.. Jen tak ze srandy jsem si přečetl ty pohádky a chvalozpěvy na těch stránkách.. Kurňa, proč si lidi teda kupujou nový auta a dělají generálky motorů? Stačí si koupit tyhle kapky a stará šáde bude lítat jak nová :wink: Proč já blbec si nedávno kupoval Báwa, stačila by mi i ta stará Fordka a tyhle kapky... No ale na druhou stranu, když bych to nalil do Báwa, stoupne mi výkon alespoň o 20 koní a auto nezačne benzín žrát, ale vyrábět :lol: :lol: :lol:

Napsal: pon srp 21, 2006 0:18
od KarelR
A sakra, další "kvalitní" drek z Ukrajiny. Metalokeramická vrstva narostlá na krystalové mřížce povrchové vrstvy kovu :shock: . Dobrý co? Ti Ukrajinci si snad myslí že jsme tu všichni úplně pitomí :mrgreen: ...
Mariko, vy to prodáváte, že tento sajrat tak chválíte? Hm, otáčky Vám neskáčou, spotřeba se značně snížila... na kolikpak? na litřík? půldruhýho? nebo vám dokonce benzín přibývá? No každopádně pokud by váš bratr BYL automechanik, tedy pokud máte vůbec bratra, najisto by vám tuto sračku nedoporučil. On to ale vyzkoušel na "mototru" aha já to málem přehlédl. Sakra to já v autě nemám. Co to vlastně je na Ukrajině ten Mototr :shock: ???
Víte, tady je diskuse lidí, co většinou o olejích ví o něco málo víc, než že se používají i ve friťáku... tady nic neprodáte.

Napsal: pát srp 25, 2006 14:30
od ombre
2 KarelR:
Víte, já bych věřil, že dotyčná poznala rozdíl. Komprese motoru se opravdu zlepšila, motor jede lépe, není třeba tolik šlapat na plyn, takže možá i ta spotřeba by mohla trochu klesnout (ale spíše ne). Vyrobit jakýsi přípravek, který dokáže zvýšit mazivost oleje a přidat do toho třeba keramiku není problém. Keramické částice tam rozhodně nejsou proto, že se jakousi záhadnou reakci někam navážou, ale že rozleští dosedací a třecí plochy. Po čase rozleštěním dojde i k nadměrnému úbytku materiálu a hlavně k oxidaci a rozleptání některých materiálů v motoru (písty, šálky, hlava, pouzdra, ventily...). Věřím, že pro závodní motory to může pomoci, ten motor je každých pár měsíců na repasi, takže si to závodník může dovolit. Potíž je, co za nějaké dva roky se sériovým motorem, ze kterého se pravděpodobně stane vyběhaná ludra, a pokud přípravek funguje na bázi zahuštění oleje, tak i s vyvalenou hlavou a vydřenými pouzdry pístů a jiných obtížně mazatelných míst.
Když jsem byl mladší, vyzkoušel jsem si to osobně s jiným keramickým přípravkem, opravdu fungoval :-).

Takže v podstatě s vámi souhlasím, jen bych Marice nebral, že to opravdu funguje. Zkušenosti jsou nesdělitelné :-).

Napsal: pát srp 25, 2006 16:16
od Návštěvník
Totální pitomost. Vyleštěné třecí plochy jsou nežádoucí, protože se na nich neudrží olejový film.

Napsal: pát srp 25, 2006 19:12
od Návštěvník
Anonymous píše:Totální pitomost. Vyleštěné třecí plochy jsou nežádoucí, protože se na nich neudrží olejový film.
Nemáš pravdu. To co píšeš se týká pouze honování válců, kam se olej špatně dostává. Odpověď se skrývá ve větě: Po čase rozleštěním dojde i k nadměrnému úbytku materiálu...

Něž něco nazveš totální pitomostí, dobře si to přečti a piš kompletní informace, ne polopravdy.
Hezký večer.

Napsal: pát srp 25, 2006 19:13
od ombre
Pardon, poslední příspěvek je můj.

Napsal: pát srp 25, 2006 19:29
od bio
A víte co to je " bore polishing" ? to jsou vlastně ty vyleštěné plošky ve válcích , které ukazují na nekvalitu motorového oleje . V motoru nežádoucí jev :!:

Re: Pripravky XADO

Napsal: pát srp 25, 2006 19:37
od Návštěvník
Anonym píše:Zdravím. už mě hodně lidí vyvratilo že připravky do motoru jsou na 2 věci a že nefungují.
Ale fungují a sice na pricipu "víra tvá tě uzdravila".

Napsal: pát srp 25, 2006 20:07
od Návštěvník
Anonymous píše:
Anonymous píše:Totální pitomost. Vyleštěné třecí plochy jsou nežádoucí, protože se na nich neudrží olejový film.
Nemáš pravdu. To co píšeš se týká pouze honování válců, kam se olej špatně dostává. Odpověď se skrývá ve větě: Po čase rozleštěním dojde i k nadměrnému úbytku materiálu...

Něž něco nazveš totální pitomostí, dobře si to přečti a piš kompletní informace, ne polopravdy.
Hezký večer.
Já čtu dobře, žádné obavy. Trvám na tom, že to je pitomost, a to tak, že nejen jedna, ale pěkná snůška v jednom příspěvku. Leštěním k nadměrnému úbytku materiálu ROZHODNĚ NEDOCHÁZÍ. Ten je při tomto druhu povrchové úpravy opravdu minimální. Doplň si vzdělání, co se technologie týká.

Napsal: sob srp 26, 2006 7:02
od ombre<
bio píše:A víte co to je " bore polishing" ? to jsou vlastně ty vyleštěné plošky ve válcích , které ukazují na nekvalitu motorového oleje . V motoru nežádoucí jev :!:
Ano vim. Cely muj prispevek byl napsan s nadsazkou. Avsak mohu potvrdit, ze mnou pouzity pripravek okamzite zmeni chovani motoru, naoko k lepsimu. Ztisi se, lepe tahne... mj. se sim zvysila hustota oleje, ktera to mohla zapricinit. Ovsem po nejakych 40 tkm byl motor vybehany a zniceny.
Anonymni píše: Já čtu dobře, žádné obavy. Trvám na tom, že to je pitomost, a to tak, že nejen jedna, ale pěkná snůška v jednom příspěvku. Leštěním k nadměrnému úbytku materiálu ROZHODNĚ NEDOCHÁZÍ. Ten je při tomto druhu povrchové úpravy opravdu minimální. Doplň si vzdělání, co se technologie týká.
Snuska nesmyslu je popularni argument bez argumentu. Priznavam, ze muj popis je nepresny, ale zrovna tak mohu oznacit tvou vetu: "Vyleštěné třecí plochy jsou nežádoucí, protože se na nich neudrží olejový film." Nicmene mas pravdu, pri lesteni nedochazi k nadmernemu ubytku materialu. Avsak po case ubytek {ne nadmerny} materialu, zpusobeny pripravkem, na trecich plochach prekroci pocementovanou vrstvu ci ryhy honovani valcu a s motorem je konec.

Napsal: sob srp 26, 2006 19:47
od Návštěvník
"Ne nadměrný úbytek materiálu překročí pocementovanou vrstvu"???

Panebože, víš jaká je běžná tloušťka cementované vrstvy? Leštěním mikročásticemi bys ji chtěl odstranit??? Raději už nic nepiš, člověče, vždyť se jen znemožňuješ. Místo toho si opravdu otevři nějakou učebnici technologie a tahle témata (leštění, honování, cementování, povrchové kalení, apod.) si tam najdi.

Přeju pěknej den.