Stránka 12 z 13

Re: Bishop's

Napsal: úte čer 21, 2022 19:14
od NO HITS
Přemýšlím že doma vyzkoušíme 406-G resp 906-GDC, i30 1.4 se kterou jezdí mamka a sestra díky způsobu užívání žere 1L/14 dní, tak mě zajímá co to udělá, a když mě to přesvědčí, dal bych to i do Mazdy.

Navíc pokud ceny benzínu polezou furt nahoru, zřejmě přejdu na 95+booster BiTECH 1-C6-951...

Re: Bishop's

Napsal: úte čer 21, 2022 19:25
od Colommbo
Ahoj! Přísadu 906-GDC (prakticky totéž co 406-G, jen ve větším balení) jsem používal do motoru předchozí Omegy (2.6 V6 132kW.) Upřímně - žádný vliv jsem subjektivně nepozoroval, jen jsem měl dobrý pocit, že motoru snad pomáhám. :oops:
P.S. Za dobu, co jsi tu na fóru, už bys mohl vědět, že vypovídací hodnota sdělení litr za čtrnáct dní je nulová, důležité jsou ujeté kilometry. :) A dle mého soudu se zvýšenou či nadměrnou spotřebou oleje (kterou fakt nevíme) přidání tohoto aditiva neudělá vůbec nic.

Re: Bishop's

Napsal: úte čer 21, 2022 20:05
od PHiLiPZ
Moze mat dieru v olejovej vani a za 14 dni ten liter vykvapka :).

Re: Bishop's

Napsal: úte čer 21, 2022 20:44
od NO HITS
Ale prd, obě ženský nastartujou studenej motor, vyjedou 5m za branku, vypnou zavřou bránu zas nastartujou a hned s těžkou nohou a lehkým modrým zavanutim odjíždí. Vysvětlit se jim nedá jak se k autu chovat. Moje almera nezrala nic a to jsem ji nešetřil, pak s tim začala jezdit mamka a ségra a začalo to žrát a hulit modře taky... Motor byl před rokem komplet rozebranej, komplet nový rozvody, repas hlavy i kruhy, šálky, stalo to dost, ty ženský holt nemají buňky na zacházení se strojem.

Proto bych tomu motoru rád trochu pomohl a Bishop's na mě jako velkýho odpůrce olejových aditiv působí, že by mohl fungovat právě proto jakým způsobem je pojatý.

Re: Bishop's

Napsal: úte čer 21, 2022 21:00
od Colommbo
Nějak takhle jsem si to představoval... :P Akorátže ač jsem přesvědčen o pozitivních oučincích Bishopa, v tomto případě bude bezmocný. Moje babička říkávala "za zkoušku nic nedáš" - v tomto případě to nebude tak úplně pravda, ale zkusit to můžeš. :)

Re: Bishop's

Napsal: pát pro 30, 2022 8:06
od NO HITS
Tak jsem čtvrt roku testoval kombinaci Natural 95 (Tank ONO) + booster BiTECH 1-C6-951.

Období cca 3,5 měsíce vypadalo takto:
Obrázek

Cca stejný období v minulým roce s OMV MM100:
Obrázek
(období 3 měsíce před bishopem jsem použít nemohl, protože tam odešla lambda a pak termostat takže se tam blížila průměrná spotřeba k 10 litrům a bylo to tak nepoužitelný díky závadám.

Spotřeba vychází nižší o cca 0,7L / 100km. Cenové srovnání orientační, protože ceny benzínu lítaly za ten rok jak splašený, aktuální cena na Tank ONO je 33,90 Kč/L tj včetně aditiva 34,01 Kč/L , u OMV jsem tento týden tankoval včetně zákaznické slevy 3Kč/L za 39,90 Kč/L (bez slevy je to 9Kč/litr rozdíl a -nesmysl). To je při tankování "plné" nádrže řekněme 60L úspora 360Kč + nižší spotřeba, takže se dá říct, že se dá očekávat cca 400Kč úspora na nádrži, pokud by to chtěl někdo až takto počítat.

Akce u OMV platí di 31.12.2022 , takže od novýho roku se zase vracím ke kombinaci 95 (Tank ONO) + booster BiTECH 1-C6-951
====================================================================================

Co se týká přísady 406-G resp 906-GDC, na Mazdě jsem žádný rozdíl nepoznal, takže předpokládám že když někdo používá lacinej kaufland olej nebo nějáký mizerně aditivovaný oleje, tak v kombinaci s tímto aditivem to může fungovat dobře, ale s Ravenolem VST, kterej je už tak napěchovanej aditivama, rozdíl není znatelný. U i30 jsem to zatím neaplikoval, teď jde po 2 letech na výměnu oleje (otec na to trochu zapomněl), tak jak bude potřeba dolít, tak zkusíme aplikovat a uvidíme

Re: Bishop's

Napsal: pát pro 30, 2022 9:12
od Pitris
NO HITS píše:Spotřeba vychází nižší o cca 0,7L / 100km....
Spočítaný to bylo dobře, falíruje tam akorát to násobení :)
Když vezmu 3/4 litru za 28 peněz a budu na nádrž počítat 700 kilometrů, tak mi vychází (7 x 28) úspora 196 korun. Je to plusminus, ale k těm 360-ti (400) to má teda daleko....

Řekl bych že ten "bišop" 951 udělá totéž co Millers PPE nebo VIF, kteří jsou ale levnější.

Ale dál jak píšeš - do Ravenolu VST bych nic nedával. Všechno tam totiž je :!: Je to jeden z TOP olejů v SAE 5w40.

A vlastně do žádného dobrého nového oleje bych ničehož nic nedával. Před vypuštěním na vyčištění klidně, ale do nového :?: Asi ne.

Re: Bishop's

Napsal: pát pro 30, 2022 9:30
od Colommbo
NO HITS píše:...Co se týká přísady 406-G resp 906-GDC, na Mazdě jsem žádný rozdíl nepoznal...
906-GDC jsem používal v Omče a mé "poznatky" byly shodné - asi dobrý motor plus dobrý olej... :)

Re: Bishop's

Napsal: pát pro 30, 2022 11:00
od NO HITS
VIF není octan booster

K té ceně když tankuju za 60L za 34 a 39,9, tak je to na nádrži levnější o cca 360 Kč a pak je tam ještě navíc ta nižší spotřeba. Takhle jsem to cca spočítal.

Re: Bishop's

Napsal: pát pro 30, 2022 11:09
od Pitris
NO HITS píše:VIF není octan booster....
Tóó je pravda. Tak Millers PPE :wink:
NO HITS píše:....když tankuju za 60L za 34 a 39,9, tak je to na nádrži levnější o cca 360 ....
Tak to potom hej, já to vzal z jinýho konca :)

Ale ať nás s palivem odsud admin nevylije :)

Re: Bishop's

Napsal: pát pro 30, 2022 11:15
od NO HITS
Mohl by přivřít oko, je to obecný téma k Bishopu. Teď mě došlo @Pitris - koho tu vidím :D

Re: Bishop's

Napsal: pát pro 30, 2022 11:21
od Pitris
NO HITS píše: Teď mě došlo @Pitris - koho tu vidím :D
Jo. Občasně občas....
Ono skoro 15 let tady se zapomenout nedá. Bylo to tu fajn :) než to jeden 29 polámal :(

Re: Bishop's

Napsal: pát pro 30, 2022 14:12
od Colommbo
Admin je v dobrém rozmaru - právě si rozehnal kýlu... 8)

Re: Bishop's

Napsal: pát pro 30, 2022 15:56
od NO HITS
Hlavně opatrně a v klidu borci ;)

Re: Bishop's

Napsal: ned led 01, 2023 15:48
od Shi
PHiLiPZ píše:nastartujou studenej motor, vyjedou 5m za branku, vypnou zavřou bránu zas nastartujou a hned s těžkou nohou a lehkým modrým zavanutim odjíždí.
Proto bych tomu motoru rád trochu pomohl a Bishop's na mě jako velkýho odpůrce olejových aditiv působí, že by mohl fungovat právě proto jakým způsobem je pojatý.
Trochu se to, co popisuješ, podobá následkům start stop systému u hybridů, a tam evoluce šla cestou kombinující snížení viskozity olejů (používání olejů s co nejnižší viskozitou za studena) v kombinaci s tím, že se používají oleje, které vytváří trvale přítomné obětní vrstvy (ZDDP + molybden). Z druhé strany pístu pak hodně můžou pomáhat přísady do benzínu.

Jinak kluzná vrstva vytvořená Ravenolem mi přechodu na jiný olej vydržela něco přes 1000 km mého městského poskakování. Kolem 1500 km bylo slyšet, že se zvuk začal měnit k horšímu a kolem 2000km se asi vytvořila nová a zvuk se konečně zlepšil (a nebo já si zvykl na nový normál).

Nic proti Ravenolu VST, který je v podpise, ale zkusil bych šáhnout po nějaké 0w-30 ACEA A3.

Při použití Bishopse v kombinaci s VST dojde nejspíš k tomu, že bude Bishops soutěžit s VST o povrch, tady by mohla být výhoda použít nějaký spíše běžný olej u kterého výrobce jeho nechválí detergentní schopnosti. U Ravenolu mě napadá třeba VSW 0w-30.