Stránka 1 z 31
Proplach motoru
Napsal: sob čer 28, 2008 13:34
od tim
Koupil jsem si LiquiMoly Synthoil HighTech 5W/40 HD a dostal jsem kněmu zadarmo LiquiMoly Proplach motoru. Tak se chci zeptat jestly ho použít
Tedˇ tam mám 10w40 a bojím se aby ten proplach neudělal nějakou paseku
Napsal: sob čer 28, 2008 16:13
od Návštěvník
pokud nebyl nějaký problém pak bych proplach nedělalm na druhou strnu ejdná se o oleje a proplach stejného výrobce který by měl být doplňkem aditivace oleje a žádný problém bych po použití neočekával, jedná se o proplach na 10 min nebo na nájezd 200-300 km?
Napsal: sob čer 28, 2008 17:19
od tim
je to na 10 až 15 min.
Napsal: sob čer 28, 2008 19:32
od mipesa
Sice nejsem zastáncem proplachovačů, ale jestli se jedná o proplachovač od stejného výrobce jako olej tak bych se toho asi také nebál.Myslím si že chem.složení proplachovače nebude nikterak kontraproduktivní s olejem.Toť je, ale otázka.
Napsal: ned čer 29, 2008 19:42
od JiRaY
Použij ho,motoru rozhodně neuškodí,naopak pomůže od usazenin z té 10W40ky,při přechodu na jinou viskozitu je doporučen proplach
Napsal: pon čer 30, 2008 8:45
od Mino 1
tim: Kludne ho pouzi. Ja som ho pouzil tiez po 180 tkm jazdenia na Castrol a v absolutnej pohode. Teraz mam takisto LM Synthoil High Tech 5W-40 a je lepsi nez ten kastroool.
Napsal: pon čer 30, 2008 19:25
od Pitris
už to tu bylo:
http://www.oleje.cz/forum/viewtopic.php ... sc&start=0
a pro JIRaY: s těma usazeninama z 10w40 to nemyslíš vážně ? Tedy pokud to není API SD/CB. Svého času ho dělal tuším Madit.
Napsal: pon čer 30, 2008 20:58
od JiRaY
Ahoj,s tema usazeninama to myslim smrtelne vazne-kazdy motor,co mame v rodine jezdil na 10W40(mimo X2 HDi),a v kazdem motoru se po pouziti proplachu uvolnilo celkem slusne mnozstvi humusu,cerneho bahynka,a kalu.Jo,kazdy holt nepouziva total,a co ja vim ,co do toho motoru lil predchozi majitel.Proto jsem zastance proplachu
Napsal: pon čer 30, 2008 21:31
od ka-spel
JiRaY píše:Ahoj,s tema usazeninama to myslim smrtelne vazne-kazdy motor,co mame v rodine jezdil na 10W40(mimo X2 HDi),a v kazdem motoru se po pouziti proplachu uvolnilo celkem slusne mnozstvi humusu,cerneho bahynka,a kalu.Jo,kazdy holt nepouziva total,a co ja vim ,co do toho motoru lil predchozi majitel.Proto jsem zastance proplachu
Pod to se podepíšu.
Napsal: pon čer 30, 2008 21:34
od Pitris
ano, pokud kupuji ojeté auto, a nevím, na jaký olej jezdil předchozí majitel - a to nevím, a může tam být jakákoliv nálepka - tak proplach motoru (ať už proplachovačem, čističem, nebo kvalitním motorovým olejem s výměnou tak po 3000km - včetně filtru!!) MÁ smysl.
Napsal: pon čer 30, 2008 21:39
od Pitris
A ani v jiných případech ho nezavrhuji, (což jsem ostatně psal v příspěvku, na který odkazuji ve svém zde prvním příspěvku)
hergot, samý příspěvek, jako ve straně
ale po každé výměně to považuji za zbytečné.
Napsal: úte črc 01, 2008 8:50
od mipesa
JiRaY píše:Ahoj,s tema usazeninama to myslim smrtelne vazne-kazdy motor,co mame v rodine jezdil na 10W40(mimo X2 HDi),a v kazdem motoru se po pouziti proplachu uvolnilo celkem slusne mnozstvi humusu,cerneho bahynka,a kalu.Jo,kazdy holt nepouziva total,a co ja vim ,co do toho motoru lil predchozi majitel.Proto jsem zastance proplachu
Váš problém, ale nemusel přece vzniknout, že používate, nebo se používá, SAE 10W-40, podle toho bordelu,který jste uvedl bych to spíš typoval na interní netěsnost motoru nebo klidně větší mísitelnost olejů, kde se mohli mezi sebou např poprat aditiva detergentů s disperzanty mezi oleji a i když používáte "horší oleje" i přesto by takový bordel vzniknout neměl.Setkal jsem se už se spoustou zanešených motorů, ale většinou šlo o předchozí poruchy,potom majitel na to házel bobek, nebo byli použity různé jiné chemické sajrajty.pokaždé však stačil jeden proplach olejem a pak snížení intervalu výměny.Ale vinit 10W-40 z problému, pokud jsem to dobře pochopil, se mi zdá hodně přitažené za vlasy.
Napsal: úte črc 01, 2008 10:35
od Návštěvník
kedysi som tuna cital o uzivanie konkora k preplachu motora. vyzkusal som a bol som velmi spokojny. konkor som vypustal po desatminutovom volnobehe uplne cierny. motor bol po preplachu vyrazne tisi a prestaly klapat zdvihaky .
Napsal: stř črc 02, 2008 9:06
od TRABEC
Anonymous píše:kedysi som tuna cital o uzivanie konkora k preplachu motora. vyzkusal som a bol som velmi spokojny. konkor som vypustal po desatminutovom volnobehe uplne cierny. motor bol po preplachu vyrazne tisi a prestaly klapat zdvihaky .
Konkor dokáže uvolnit i zapečené kroužky.
Napsal: stř črc 02, 2008 20:34
od bjukemen
TRABEC píše:Anonymous píše:kedysi som tuna cital o uzivanie konkora k preplachu motora. vyzkusal som a bol som velmi spokojny. konkor som vypustal po desatminutovom volnobehe uplne cierny. motor bol po preplachu vyrazne tisi a prestaly klapat zdvihaky .
Konkor dokáže uvolnit i zapečené kroužky.
...aký konkor(čo je to zač) a ako na to až si to nemyslel ironicky tiež mám problém zo zapečeními kružkami