Fórum o automobilových mazivech
Moderátor: Colommbo
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 28505 Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Pitris » ned led 12, 2025 16:33
kornel píše: ↑ ned led 12, 2025 16:27 Takže aspon v preplachu ideš do partie
Já děkovat pánovi
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Bridgestone Blizzak LM-005
Léto: Penrite HPR 5 5w40, Bridgestone Turanza 6
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
kornel
Příspěvky: 2073 Registrován: čtv led 28, 2010 17:55
Příspěvek
od kornel » ned led 12, 2025 16:49
veď ty sa pridáš časom aj v inom
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 28505 Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Pitris » ned led 12, 2025 17:07
Že by
Až Ty přijedeš jednou na olejsraz
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Bridgestone Blizzak LM-005
Léto: Penrite HPR 5 5w40, Bridgestone Turanza 6
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Colommbo
Příspěvky: 10545 Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Příspěvek
od Colommbo » ned led 12, 2025 19:40
Když se tak zamyslím, před nynější výměnou TEC a před minulou BéGéčko, předtím si nějak už nevzpomínám, proplach možná ani nebyl...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
filip.díky
Příspěvky: 73 Registrován: pon pro 11, 2017 13:56
Příspěvek
od filip.díky » ned led 12, 2025 22:01
Ahoj, já sem to kdysi nakoukávál a používám už tak 5+let tenhle LM 1l. Přijde mi to férové s různejma videama, kde to prokazatelně něco dělá.
https://www.liqui-moly.cz/pro-line-prop ... 3/?cid=486
https://youtu.be/tufuYp1WU2k?si=2BzMfXVmcKIMufEM
Můj postup byl zjednodušený. Do oleje před výměnou dát 0.5l flushe, pak nechat 30 min na volnoběh. Pak vypustit, vycamrat přes noc. Ráno tam nalít minimální množství cca 3l něčeho levného z akce, dát nový levný filtr, sjet na nákup pro rohlíky. No a pak dolít 0,5l flushe. S tím, že opět nechat cca půl hoďky na volnoběh. Následně vypustit, vyměnit filtr a dolít nový premium olej. Samozřejmě hardcore jedinci tam ještě udělají další sérii proplachu. Ale myslím, že kdo mění včas a má auto od nízkých nájezdů to nemusí s opakováním přehánět. Já sem to dělal u všech aut jen asi 1-3× preventivně (207, Citigo, gtec octa). Dvě, tři kolečka proplachu to je tak u 200 tis bazarového dieselu a když mají auta výměny po 10 tis., tak není třeba dělat vícerundové proplachy. To už spíš vyměnit oil v převodovce...
bjukemen
Příspěvky: 5165 Registrován: sob bře 29, 2008 17:09
Příspěvek
od bjukemen » pon led 13, 2025 6:59
a prave tento cistic nieje uplne idealny, obsahuje rozpustadla na baze kyselin a to nieje idealna zmes..
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Volfi
Příspěvky: 68 Registrován: úte zář 10, 2024 16:30
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek
od Volfi » pon led 13, 2025 13:21
Nevíte jak moc je Ravenol engine cleaner agresivní?
Škoda Octavia III, 2016, 1.4TSI CZDA
Ravenol SSO, Ravenol MTF-3, Natural 98 + MO PPE
VW Transporter T4, 1991, 2.4D AAB
Ravenol LLO + NanoTech, Ravenol TSG, Diesel + Vif
bjukemen
Příspěvky: 5165 Registrován: sob bře 29, 2008 17:09
Příspěvek
od bjukemen » pon led 13, 2025 20:13
nie, nieje to agresivny cistic..bezny na olejovej baze
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 28505 Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Pitris » pon led 13, 2025 20:23
Produktů "made in Ravenol" bych se neobával
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Bridgestone Blizzak LM-005
Léto: Penrite HPR 5 5w40, Bridgestone Turanza 6
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Volfi
Příspěvky: 68 Registrován: úte zář 10, 2024 16:30
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek
od Volfi » pon led 13, 2025 21:39
Nebojím se motoru, ale fouknul vítr a pěkně jsem zlil svazek
Škoda Octavia III, 2016, 1.4TSI CZDA
Ravenol SSO, Ravenol MTF-3, Natural 98 + MO PPE
VW Transporter T4, 1991, 2.4D AAB
Ravenol LLO + NanoTech, Ravenol TSG, Diesel + Vif
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 28505 Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Pitris » pon led 13, 2025 22:30
Aha - odtud vítr fouká
No je pravda že izolace vodičů je primárně kvůli něčemu jinému, ale tady bych obavy asi neměl.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Bridgestone Blizzak LM-005
Léto: Penrite HPR 5 5w40, Bridgestone Turanza 6
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Colommbo
Příspěvky: 10545 Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Příspěvek
od Colommbo » úte led 14, 2025 9:51
#me too (not)...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Volfi
Příspěvky: 68 Registrován: úte zář 10, 2024 16:30
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek
od Volfi » úte led 14, 2025 10:19
Dobrá
Škoda Octavia III, 2016, 1.4TSI CZDA
Ravenol SSO, Ravenol MTF-3, Natural 98 + MO PPE
VW Transporter T4, 1991, 2.4D AAB
Ravenol LLO + NanoTech, Ravenol TSG, Diesel + Vif