Videa ze světa motorismu a techniky

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2267
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od tonny »

Psalo se tam o převodovce a že nevypnul kontrolu trakce.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5787
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od jerome »

Všetko sú to len dohady, aj ten môj :)
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2267
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od tonny »

Ano ale napadal jsi 0W-20, řekl bych neoprávněně. Co vím, tak např. u HEMI s hustším olejem je problém s vypínáním válců, takže tam ten olej patří (znalí však dávají A3 a deaktivují vypínání válců). A ten mladej s AMG byl prostě ocas a dobře mu tak.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5787
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od jerome »

Aha Eko motor = Eko olej jasné :roll: Obrázek
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9918
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od Colommbo »

tonny píše:...např. u HEMI s hustším olejem je problém s vypínáním válců, takže tam ten olej patří (znalí však dávají A3 a deaktivují vypínání válců). A ten mladej s AMG byl prostě ocas a dobře mu tak.
Ano, kolega z oplího klubu do svého Dodge 5.7 HEMI lije (předepsaný) 5W20 od Moparu a mění po 5-6tis.km. Má-li odpojování válců či nee, netuším, starší motor to mít ještě asi nebude. A s poslední větou nelze než souhlasit, olej na vině nebude. Patří mu to, auta je mi líto.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2267
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od tonny »

Jirko, vím, že už je ten systém u HEMI více let (pokukoval jsem po JEEP) a řekl bych, že to smysl má, tedy proč krmit při plynulé jízdě do 3-3,5t ot. všech 8 válců (u 3-4 mi to jaksi nee). Zeptal jsem se strejdy https://www.auto.cz/technika-vypinani-v ... dnes-64657 a je to od 2004 a je tam i ten AMG V8, takže ten 0W-20 má důvod.
Snažím se psát relevantní info, ne si jen dělat srandu, kvůli objektivním info pro návštěvníky tohoto fóra.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27474
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od Pitris »

O EGRu tady: egr-t7679.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9918
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od Colommbo »

Upřímně, jede to hodně slušně, to som od šakala nečakala... :P
https://www.youtube.com/watch?v=WSLz6OTvXA8
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
yosemitak
Příspěvky: 402
Registrován: čtv pro 15, 2016 0:11

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od yosemitak »

Ono taky neni vyjimkou ze tyhle motory maji klidne +20 kW oproti specifikaci.
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od lefort »

A rozvodový řetízek s variabilní délkou :lol:
Co vím, koncern má jedny z nejvíc přeměřujících tachometrů, s GPS by to asi vypadalo o dost jinak...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2267
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od tonny »

Sousedovi 1,4 TSI v Touranu na emisích přeskočil řetízek, nechtělo to prej jet, stálo to 26tis. v neznačkovém servisu. Když mu to nechtělo jet, v servisu se ho ptali, jestli náhodou nedělal novou STK, že to umí na emisích udělat. Prostě tu vlastnost (řekl by Jarda) už znají. Jinak to jede pěkně.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9918
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od Colommbo »

...a to se benzínové motory při měření emisí točí jen na 3000 (možná tři a půl) za minutu... Abyste mě špatně nechápali, ten motor ani auto bych nechtěl, jen jsem na to náhodou narazil a překvapilo mě to.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1861
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od BigBang »

V práci máme trojkový ofce služebáky s 1.6TDI 77 nebo 81 kW. Na autobahnu se ve třech plnotučnejch lidech + 40 kg bagáží (rozumněj tak 380-400 kg celkem) dá valit 215 tacho. Víc to pak dá jen z kopce nebo za někým rychlejším v pytli ;)
tonny píše:Sousedovi 1,4 TSI v Touranu na emisích přeskočil řetízek, nechtělo to prej jet, stálo to 26tis. v neznačkovém servisu. Když mu to nechtělo jet, v servisu se ho ptali, jestli náhodou nedělal novou STK, že to umí na emisích udělat. Prostě tu vlastnost (řekl by Jarda) už znají. Jinak to jede pěkně.
Ten řetěz musel dělat hroznej bordel, když přeskočil na emisích... Ale ono to je spojený s tím jak se jezdí. když to budeš točit, jsi v pohodě, když to budeš hudlat podle rádce řazení, popř. budeš mít automat, dobře ti tak.
lefort píše:...Co vím, koncern má jedny z nejvíc přeměřujících tachometrů, s GPS by to asi vypadalo o dost jinak...
Kam se hrabe koncern na <>, co se přeměřování tacho týče :lol:
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
rosso
Příspěvky: 513
Registrován: čtv zář 27, 2018 21:48

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od rosso »

lefort píše:Co vím, koncern má jedny z nejvíc přeměřujících tachometrů, s GPS by to asi vypadalo o dost jinak...
https://www.youtube.com/watch?v=nrXgX37fPg0
Racelogic vs tacho = žádné drama se nekoná.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27474
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od Pitris »

Tady nebyl ani jeden ani dva, ale aspoň tři andělé strážní :wink: A i tak měli plný ruce a křídla práce :D
https://www.sport.cz/moto/formule1/clan ... .cz#hp-sez
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět