Verva = VIF

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Golfík 2

Re: Verva = VIF

Příspěvek od Golfík 2 »

Osobně s aditivy nemám žádné zkušenosti.Dával jsem to do nafty asi snad 2 zimy,naposledy tuto zimu.Největší problém je asi to,že se v dnešní době může natankovat na benzinkách od kvality po odpad asi vše.A s aditivy je to stejný.Jsou kvalitní a nekvalitní.Doted nevím jak je to s červenou naftou.Jedni píší,že je to obarvená nafta,ostatní,že je to topný olej.Jezdit na to nebo nejezdit ?
NOP

Re: Verva = VIF

Příspěvek od NOP »

Brembo píše:pre mna je VIF šmejd,dlhodobé používanie nič neprinieslo,spotreba mierne stupla,ked som pridával VIF,čistiace schopnosti nulové.
…existuje stěží postřehnutelná hranice, která znemožňuje určit, zda je někdo ještě idiot, nebo již génius....
...existuje stěží postřehnutelná hranice, která znemožňuje určit, zda je VIF ještě šmejd, nebo již aditivum...
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Verva = VIF

Příspěvek od Brembo »

TEC 2000 je najlepšie aplikovat neriedený,motor zohriat odpojit prepad a prívod do nádobky s TEC a prepad tiež a nechat bežat motor až kím sa nemynie. U benzinákov je to tažšie,najlepšie nechat minimum benzínu a pridat TEC,taktiež u zohriateho motora. Sračky netankujem. NOP ty si díler VIF alebo chodiaca reklama.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27402
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Verva = VIF

Příspěvek od Pitris »

Golfík 2 píše:.....Doted nevím jak je to s červenou naftou....
http://www.oleje.cz/forum/cervena-nafta-t4627.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Mav + Mav

Re: Verva = VIF

Příspěvek od Mav + Mav »

v.vilik píše:
Brembo píše: .........pre mna je VIF šmejd,dlhodobé používanie nič neprinieslo,spotreba mierne stupla,ked som pridával VIF,čistiace schopnosti nulové.
Mám, a ne jen já, zkušenosti trochu jiné. Mám PD diesel a na VAGu lze zjistit dávkování jednotlivých vstřiků. Možná se to jmenuje jinak, nechytejte mě za slovíčka, jde o princip. Hodnoty se mají pohybovat v určitých tolerancích. Zhruba mezi -1 až 1. Pokud je víc, je něco špatně. Většinou méně průchozí vstřik. Dá se to napravit samozřejmě výměnou vtřiků, ale částěčně také přočištěním vstřiků za chodu. Jednoduše odpojím naftu a místo toho zapojím do okruhu cca 1/2 litru VIFu s naftou v poměru 2:1. Nastartuji a nechám chvíli blafat na volnoběh, potom občas protočit do 3000 otáček. Takhle nechám vyblafat celý obsah (cca půl hodiny). Pak znovu zapojím naftu a projedu. Po dalším měření, světe div se, hodnoty se ustálí v toleranci. To jen k čistícím schopnosten VIFu. Ověřeno u několika aut se stejným výsledkem. :wink:

Ovšem když si někdo natankuje do auta místo nafty sra*ku, nepomůže mu nic, atˇje to sebelepší, třeba i nejvíce vychvalovaný výrobek.
Zkuste ke své směsi přidat i Envirox s koncentrací 1:1000. To by vypálilo karbony ještě lépe!!!.
mirecbirec

Re: Verva = VIF

Příspěvek od mirecbirec »

ja používam radšej castrol TDA ,lebo sa mi zdá že voz je tichší ako s VIFom,ale možno jeto subjektívny názor :wink: http://olejlacno.sk/prisady-do-paliv-ch ... r-05l.html
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Verva = VIF

Příspěvek od Brembo »

potrvrdzujem, Castrol TDA učinnejšie zvyšuje cetánové číslo. Teraz skušam Millera,zatial to vyzerá dobre,dopad na spotrebu ešte neviem.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Odpovědět