Už nejen Olej do 1.2 TSI
Moderátor: Colommbo
Už nejen Olej do 1.2 TSI
Něco jsem k tomu našel:
"Ačkoli rozvody nezlobí, je tu pár věcí, na které je potřeba myslet. Motoru nevyhovuje krátké popojíždění, dochází pak u něj k ředění oleje benzinem. A na dálnici musí kvůli ochraně katalyzátoru spalovat zbytečně bohatou směs, takže kdo honí Rapida rychlostí 150 km/h, tomu „žere jako prokopnutý“."
Vzato odsud:
https://autobible.euro.cz/test-ojetiny- ... u-karieru/
"Ačkoli rozvody nezlobí, je tu pár věcí, na které je potřeba myslet. Motoru nevyhovuje krátké popojíždění, dochází pak u něj k ředění oleje benzinem. A na dálnici musí kvůli ochraně katalyzátoru spalovat zbytečně bohatou směs, takže kdo honí Rapida rychlostí 150 km/h, tomu „žere jako prokopnutý“."
Vzato odsud:
https://autobible.euro.cz/test-ojetiny- ... u-karieru/
Naposledy upravil(a) Pitris dne sob říj 20, 2018 16:57, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Vlákno rozděleno. Admin
Důvod: Vlákno rozděleno. Admin
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej do 1.2 TSI
To je tak,když někdo z městského auta udělá rodinné a nebo firemní dálkový Praha - Brno a pak se tomu hrozně diví. Vždyť to mělo být úsporný! A jakto že ti ten 6 válec bere míň než mě? ... klasika
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Olej do 1.2 TSI
Spíše je tomu tak, že namísto toho, aby výrobce odvedl náležitou práci odpovídající legislativním požadavkům, hledá (a v daném případě dokonce nachází) cesty, jak je obejít. Teď narážím na to, že motory řady EA111 produkují pod zatížením více exhalací CO, než motory z doby před čtvrtstoletím ještě bez katalyzátoru. A za to jejich uživatelé jaksi nemohou.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej do 1.2 TSI
Tak jasně že nemůžou. Oni si koupili výrobek v dobré víře. Na jednu stranu ale koupím něco,co je primárně do města na poskakování a pak to drtím v levým pruhu dálnice ... Dokážu pochopit,že výrobce koncipuje něco na specifické podmínky. Takže častý studený starty,popojížděčka přes zácpu. Na nákupy atd. Je v jeho zájmu o co nejlevnější výrobu. To,že to pak draze prodává je věc další. A že pak marketing z toho udělá plnohodnotné auto na všechno i na ten levý pruh je další věc. Je to koncernová politika. A lidi to berou. A po hrstech. A i když se o tom všude píše,tak co si koupí příště za auto?
Napadá mě taková myšlenka. Když v Básníkách Štěpánek prohlásil: "Řekni mi, co jíš, a já ti řeknu, kdo jsi" tak já si to pro sebe předělal na" Řekni mi, co máš za auto, a já ti řeknu, kdo jsi"
V práci kolega měl od nova první Fábii. Jsou to lidi z vesnice. Nimrodi. No a teď si koupil nové (starší) auto,protože fabie po 250 000 km toho měla jako plnohodnotné rodinné auto plný kecky a brala si přes litr oleje. Výběr byl zase v okřídleném šípu. Ale protože se máme líp,tak to je dvojková oktávka ve skautu. A teď chtěl koupit nový zimáky. Takže jasná volba. Polarisky 5. Tohle spojení škodovky a Barumu je taky docela častá situace ...
Chtěl sem se ho zeptat,proč si vybral Barumky,ale nakonec sem se neptal. Odpověď by byla stejná,jako když sem se ho ptal,proč si vyhlídnul právě tu oktávku ...
Proč to všechno píšu? Je vlastně jedno,co koncern udělá. Lidi to stejně koupí. Dělí se pak jen na ty,kteří koupí skoro to nejlevnější z nabídky,ale je to Škoda - sem přeci patriot.A navíc je všude dost servisů... Pak ti,co jsou z bohatšího venkova a doma mají několik okřídlených šípů a vůbec je nenapadne lovit jinde a zase to bude Škoda byť docela dobře vybavená a vůbec né se základním motorem. A nakonec střelci internetových fór a koncernoví mechanici,kteří kupují povětšinou cokoliv RS a dokážou si vybrat alespoň to nejmenší zlo.
Tohle není zaměřeno proti nikomu. Každej ať si kupuje co chce. Jen je to takovej průřez tím,s čím se denně setkávám. A vlastně je tu ještě jedna jedna skupinka. Někteří si dovedou vybrat dobrou motorku. Jsou to i dobří piloti. Jsou to fajn lidi. Ale stejně jim doma stojí šedivá oktávka.
To jen tak k příspěvku Jerryho o tom, že ačkoliv je výrobce nějakej,tak lidi mu to stejně nikdy nebudou mít za zlý ... na druhou stranu je to sen každého podnikavce mít takovou základnu. Je doba zlá. Můžeš být sebelepší,ale lidi to kolikrát neocení. A nebo se ti nemusí něco povíst. A jeden rozohněnej občan je schopnej na netu udělat takovou paseku,že končíš. Tohle se ale koncernu netýká. Dokonce bych řekl,že je v roli chudáka všude utlačovaného a všemi okopávaného Babiše. A mě ho je líto a tak já ho podpořím,když si od něj to auto koupím. A nebo naopak. Sem velkej a silnej a můžu cokoliv a proto to beru. Dost velký protiklady,který se ale v dnešní době neodpuzují ...
Jo beru,politika sem nepatří,ale lepší příměr mě prostě nenapadl.
Napadá mě taková myšlenka. Když v Básníkách Štěpánek prohlásil: "Řekni mi, co jíš, a já ti řeknu, kdo jsi" tak já si to pro sebe předělal na" Řekni mi, co máš za auto, a já ti řeknu, kdo jsi"
V práci kolega měl od nova první Fábii. Jsou to lidi z vesnice. Nimrodi. No a teď si koupil nové (starší) auto,protože fabie po 250 000 km toho měla jako plnohodnotné rodinné auto plný kecky a brala si přes litr oleje. Výběr byl zase v okřídleném šípu. Ale protože se máme líp,tak to je dvojková oktávka ve skautu. A teď chtěl koupit nový zimáky. Takže jasná volba. Polarisky 5. Tohle spojení škodovky a Barumu je taky docela častá situace ...
Chtěl sem se ho zeptat,proč si vybral Barumky,ale nakonec sem se neptal. Odpověď by byla stejná,jako když sem se ho ptal,proč si vyhlídnul právě tu oktávku ...
Proč to všechno píšu? Je vlastně jedno,co koncern udělá. Lidi to stejně koupí. Dělí se pak jen na ty,kteří koupí skoro to nejlevnější z nabídky,ale je to Škoda - sem přeci patriot.A navíc je všude dost servisů... Pak ti,co jsou z bohatšího venkova a doma mají několik okřídlených šípů a vůbec je nenapadne lovit jinde a zase to bude Škoda byť docela dobře vybavená a vůbec né se základním motorem. A nakonec střelci internetových fór a koncernoví mechanici,kteří kupují povětšinou cokoliv RS a dokážou si vybrat alespoň to nejmenší zlo.
Tohle není zaměřeno proti nikomu. Každej ať si kupuje co chce. Jen je to takovej průřez tím,s čím se denně setkávám. A vlastně je tu ještě jedna jedna skupinka. Někteří si dovedou vybrat dobrou motorku. Jsou to i dobří piloti. Jsou to fajn lidi. Ale stejně jim doma stojí šedivá oktávka.
To jen tak k příspěvku Jerryho o tom, že ačkoliv je výrobce nějakej,tak lidi mu to stejně nikdy nebudou mít za zlý ... na druhou stranu je to sen každého podnikavce mít takovou základnu. Je doba zlá. Můžeš být sebelepší,ale lidi to kolikrát neocení. A nebo se ti nemusí něco povíst. A jeden rozohněnej občan je schopnej na netu udělat takovou paseku,že končíš. Tohle se ale koncernu netýká. Dokonce bych řekl,že je v roli chudáka všude utlačovaného a všemi okopávaného Babiše. A mě ho je líto a tak já ho podpořím,když si od něj to auto koupím. A nebo naopak. Sem velkej a silnej a můžu cokoliv a proto to beru. Dost velký protiklady,který se ale v dnešní době neodpuzují ...
Jo beru,politika sem nepatří,ale lepší příměr mě prostě nenapadl.
Naposledy upravil(a) Durex dne pát říj 19, 2018 9:05, celkem upraveno 1 x.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Olej do 1.2 TSI
Bacha, abys neporušil má autorská práva na výrok: "Řekni mi, co máš za auto, a já ti povím, jak velký jsi deb.l!Durex píše:...tak já si to pro sebe předělal na" Řekni mi, co máš za auto, a já ti řeknu, kdo jsi"
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej do 1.2 TSI
Vím,že si to prohlásil a napsal si to tu. Ta moje verze vznikla v roce 2014. Já měl jednu známost na vesnici a tam se to škodovkama jen hemžilo. A tak sem se občas zeptal,co je k tomu vedlo. Teď už to ani moc nesleduju a ani moc nekomentuju. Jen se spíš utvrzuju
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Olej do 1.2 TSI
Na má slova vždycky dojde!
P.S.: Ale moc bych si přál, aby tomu tak nebylo...
P.S.: Ale moc bych si přál, aby tomu tak nebylo...
Re: Olej do 1.2 TSI
Slepice na dvorku, slepice v logu a občas i slepice za volantemDurex píše: Já měl jednu známost na vesnici a tam se to škodovkama jen hemžilo. A tak sem se občas zeptal,co je k tomu vedlo.
Re: Olej do 1.2 TSI
Zrovna na tomhle portále plkají takové íčoviny,že jeden nestačí žasnout.Nebo když se jede 170,tak to pak jede úsporněji.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Olej do 1.2 TSI
to Durex: Sloh za jedna
Máš pravdu. A ještě pěkně napsáno
Hodně výrobků funguje blbě taky proto, že jsou používány jinak než zamýšlel výrobce
Máš pravdu. A ještě pěkně napsáno
Hodně výrobků funguje blbě taky proto, že jsou používány jinak než zamýšlel výrobce
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej do 1.2 TSI
Češi jsou však mistry improvizace, pročež povětšinou používají výrobky k tomu, k čemu primárně nejsou určeny.
Re: Olej do 1.2 TSI
Jo. Haťapka na dálnici nebo dvoulitrové SUV v naftě na přískoky po městě
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej do 1.2 TSI
prekvapuje ma, ze tsi ma problem ako htp, ze kat a motor chladi bohatou zmesou. (?)
neuveritelne ze doteraz to neporiesili internym/externym egr.
neuveritelne ze doteraz to neporiesili internym/externym egr.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Olej do 1.2 TSI
Ale ano, už to vyřešili - motory řady EA211 zrovna tento problém netrápí.
Re: Olej do 1.2 TSI
Koukam ze se to tu opet hemzi nenavisti skodovek