Už nejen Olej do 1.2 TSI
Moderátor: Colommbo
Re: Olej do 1.2 TSI
Když ono ani tak nejde o to, zda ta či ona auta snášíme nebo ne, ale spíše o to, že nesnášíme projevy motoristické či dokonce přímo lidské hlouposti, která se k určitým autům váže.
Re: Olej do 1.2 TSI
No to jsou zase perly,jedna vedle druhé. S HTP jsem se něco nalítal,nacouval jsem s ní víc,než většina z vás nejezdila a nikdy jsem neměl ani na dálnici problém.Jako netvrdím,že je to nějaký zázrak,ale pokud se ví jak s ní správně zacházet,tak se to dá.A ty zkazky o úžasných nekoncernových autech mě vždycky dokáží pobavit,hlavně pak ty plky o úžasných podvozcích nebo motorech.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Olej do 1.2 TSI
Ten rozdíl je patrný až při srovnávání. A samozřejmě záleží na tom, co s čím, jak a proč srovnáváš a hlavně jaké máš ty sám požadavky. V součtu jsem skoro 10 let vcelku pravidelně jezdíval trasu 1000 - 1250 km dlouhou (podle lokality cíle), dva roky 750 km a dalších 10 let 330 - 350 km (seřazeno podle vzdálenosti, nikoli chronologicky). A právě tohle člověku dokonale odhalí rozdíly mezi auty. Podotýkám, že v tom vzorku byly nejen vozy z hlediska mých požadavků dříve naprosto nedostižné značky Mitsubishi, ale i ty škodovky, byť vždy alespoň trochu "lepší" (Oct.01 1,8T, Oct.02 1,8 TSI a 2,0 FSI 4x4, Superb 1,8 TSI), tedy nepočítám-li dvě toyoty, dva bavoráky, dvě subaru, a po jednou voze značek Mercedes, Volvo, Renault, Opel a Ford. Hádej, co bych si po těchto zkušenostech sám pro sebe určitě nevybral, kdybych si byl býval tehdy vybrat mohl?
P.S.: V dané souvislosti mne mrzí snad jen to, že jsem už nestihl na dlouhé trase otestovat Hondu Legend z r.v. 1996 (tehdy právě vyšlý nový model), ke které jsem měl pár týdnů rovněž přístup.
P.S.: V dané souvislosti mne mrzí snad jen to, že jsem už nestihl na dlouhé trase otestovat Hondu Legend z r.v. 1996 (tehdy právě vyšlý nový model), ke které jsem měl pár týdnů rovněž přístup.
Re: Olej do 1.2 TSI
Jardo je to zbytečný Někdo kdo má citróna a v práci jezdí Fabčou
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej do 1.2 TSI
Jarku,přečetl sis dobře,co jsem napsal?
Jardo,je mi jasné co bys vybral.
Já chtěl jen říct,že i s tou haťapkou se dá žít.Každému samozřejmě vyhovuje něco jiného a na něco dosáhne.
Jardo,je mi jasné co bys vybral.
Já chtěl jen říct,že i s tou haťapkou se dá žít.Každému samozřejmě vyhovuje něco jiného a na něco dosáhne.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Olej do 1.2 TSI
ono to je zalozene na realnych poznatkoch-pribehoch ako narabaju so zakaznikmi..tomvm píše:Tady by se dala slozit nova vira ... antiskodddovacka
ty ze mas bezporuchovy voz a nemusel si riesit picoviny so servisom, je tvoje stastie.
je tu na fore video, kde majitel <5 rocneho vw na ktorom opadavala barva, servis sa snazil za kazdu cenu zamietnut reklamaciu..
to iste pri zlyhanych tsi, kde zas bola snaha hodit vinu na sofera (+financna spoluucast na oprave.. ), ze motor si dojebal sam.
dokonca vw verejne prehlasil, ze vyrobca retazoveho kitu "pouzil nekvalitne materialy", bol kdesi detailny clanok kde na rysovacom prkne soudruzi z vw udelali chybu.
proste chcu aby ludia kupovali, ale v pripade problemov zakaznika odkopnu..
a dieselgate? vedome isli do vysokych emisii -> nicili zdravie ludi.
auta, ktore nafasovali "update" majitelia sa stazuju, ze teraz jazda s ich autom je utrpeni.. v usa kazdy dostal tucne odskodne, europsky soferi dostanete akurat hovno.
sef ma pasata, potvrdil blbe chovanie motora. vw vravi ze vsetko je v uplnom poradku.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Olej do 1.2 TSI
To, že v USA dostali odškodnění a v Evropě dostanou ho.no, však není projevem jakési dobré vůle VAGu tam a nevůle zde, ale následek tamní autocertifikace a zdejší typové homologace.
Re: Olej do 1.2 TSI
A nebo že v Evropě se koncernu VW bojí i politici, kdežto Donaldovi za mořem je nějakej VW zcela ukradenej
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej do 1.2 TSI
A nejen to. Donald hodil do koše Husseinovy plány na snižování spotřeby, z důvodů ekonomických a bezpečnostních. Nezavedení ušetří kolem 500 mld USD.
https://thehill.com/policy/energy-envir ... -standards
https://thehill.com/policy/energy-envir ... -standards
Re: Olej do 1.2 TSI
A co třeba obohacování směsi jako ochrana motoru před detonačním spalováním při podtáčení?BigBang píše:Jenomže chlazení katu přichází na řadu v momentě, když se přehřeje. Nevím, 5 km přískoku zrovna dvakrát přehřátí nepůjde naproti. To není ani délka NEDC
Re: Olej do 1.2 TSI
No predpokladam že by si vybral vzhladom na dobu vzniku motoricky OCT.1,8 T , podvozkovo bola Oct. 2 1,8 tsi a 2,0 tsi a ked prišli problémemy s olejom - niekde inde, takže tiež nie problém, superb s 1,8 tsi síce trochu horší ako oct. ale da sa.Jerry3 píše: "Oct.01 1,8T, Oct.02 1,8 TSI a 2,0 FSI 4x4, Superb 1,8 TSI), tedy nepočítám-li dvě toyoty, dva bavoráky, dvě subaru, a po jednou voze značek Mercedes, Volvo, Renault, Opel a Ford."
Toyotu by som ku jazdeckým zažitkom nebral-nepíšeš motorizáciu, BMW je už iná liga ale tiež bez napísania motorizácie tažko hodnotit...,Subaru-môže byť aj ked aj tam su problémy, Mercedes OK ale geriatria - bežná produkcia, Renault bežná produkcia nič-moc, ešte Opel sa trochu ku mainstrimu približil - zaleží na modely, Volvo a Ford mimo môjho zaujmu.
Ak chceš hodnotiť takúto širokú škálu modelov a značiek, rokov produkcie - je potrebné to viac rozviesť. Nejde to hodnotiť navzajom.
Lebo už len porovnanie OCt. 1 a OCt. 2 proste nejde - sú to diametrálne a generačne odlišné autá.
Re: Olej do 1.2 TSI
No ty vole...Tím je napsáno vše.dany01 píše:...Subaru-môže byť aj ked aj tam su problémy, Mercedes OK ale geriatria - bežná produkcia, Volvo a Ford mimo môjho zaujmu.
Lebo už len porovnanie OCt. 1 a OCt. 2 proste nejde - sú to diametrálne a generačne odlišné autá.
Jako že MB je stejná plečka jako koncern? Problémy Subaru? Rozveď prosím! A Fordem ani Volvem jsi nikdy nejel? Opel je OK? Doporučuju si nejdřív trochu rozšířit obzory, než začneš vynášet soudy...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Olej do 1.2 TSI
ľudia ktorí odmietajú jazdiť v niečom, čo má pod kapotou menej ako 2,0l a výkonovo nie menej ako aspoň 150kw, to majú dosť ťazké (a to aj s prihliadnutím na kvalitu/referencie toho ktorého produktu)... ostáva loviť pomaly už len v prémiových vodách 50+ tis.eur.. alebo ešte kategória "hot-hatch", tá ale pochuti len zlomku.
Re: Olej do 1.2 TSI
Ten můj vzorek vycházel ze sestavy sl. vozů, s nimiž jsem mohl jet dlouhou trasu. A např. to jedno BMW bylo řady 7 s třílitrovým turbodieselem, druhé 320i kombi s dvoulitrovým benz. šestiválcem.
Ale nemá smysl tady rozvádět detaily. Chtěl jsem pouze naznačit, že nic koncernového bych si sám pro sebe dobrovolně nevybral.
P.S.: V období 1991 - 2011 jsem měl díky mému povolání příležitost povozit se (krátkodobě) prakticky vším, co bylo na evropském trhu, a to až po cenovou hladinu 310 tis. CHF.
Ale nemá smysl tady rozvádět detaily. Chtěl jsem pouze naznačit, že nic koncernového bych si sám pro sebe dobrovolně nevybral.
P.S.: V období 1991 - 2011 jsem měl díky mému povolání příležitost povozit se (krátkodobě) prakticky vším, co bylo na evropském trhu, a to až po cenovou hladinu 310 tis. CHF.
Re: Už nejen Olej do 1.2 TSI
Chlapci rozdělil jsem vlákno, bo už to není o oleji. Takže Už nejen Olej do 1.2 TSI a dá se pokračovat
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF