Upovídaný posilovač řízení

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Upovídaný posilovač řízení

Příspěvek od Pitris »

tonny píše:Napadá vás něco?
Předpokládám že nemáš podhuštěný gumy? Ten olej v servu je původní?
Anebo.... Není přidřený nějaký čep na nápravě?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2258
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Upovídaný posilovač řízení

Příspěvek od tonny »

Jarku, to by dělal pořád, tohle jen občas a docela překvapí. Připadá mi to, jak kdyby nějaký bordel lítal v okruhu. Olej jsem neměnil, jen vysál z nádržky a když viděl, že je pěkný červený, vrátil zpět. Vyměnil bych ho, jen hledám jak, jestli to vypustit z odtokové hadice. Jedu zítra na emise a STK, tak se do toho pustím potom.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2517
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Upovídaný posilovač řízení

Příspěvek od lefort »

Auto na zvedák, odpojit vratnou hadici do nádržky a točit ze strany na stranu. :D
Pak bych dal nový olej, nechal chvíli na "proplach" a ještě jednou vyměnil. Ale možná bude po smrti čerpadlo. :?
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Upovídaný posilovač řízení

Příspěvek od rousini »

Nemáte někdo zkušenost s něčím podobným, jestli by to mohlo pomoct od zmíněného kňourání posilovače?
https://www.prodejoleju.cz/slick-50-1/s ... id-500-ml/

Budu muset dolít kapalinu, je na spodní rysce a tak nevím zda-li objednat olej nebo hentuto zázračnou vodičku...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Upovídaný posilovač řízení

Příspěvek od Pitris »

Nevím jak hen táto čarovná meducína :) ale Slick50 do oleje v motoru (kdysi) obsahoval i chlór :(
Jestli je autu 6 let a víc, já bych olej vyměnil komplet.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Upovídaný posilovač řízení

Příspěvek od Durex »

lefort píše:Auto na zvedák, odpojit vratnou hadici do nádržky a točit ze strany na stranu. :D
Pak bych dal nový olej, nechal chvíli na "proplach" a ještě jednou vyměnil. Ale možná bude po smrti čerpadlo. :?
Jen dlouho ho netrápit bez oleje. V podstatě počkat do kviknutí a konec. Jinak na dodávce sem to dělal tak,že sem odsál nádobku a dolil nový. Nějaký čas jezdil a pak opakoval. Není to ideální,ale zase si nepřidřu čerpadlo a nezavzdušním okruh.

Pokud je v servu prvonáplň dlouho (roky - třeba 15), tak je možnost,že po jeho výměně vám časem začne lehce někde sáknout a pak už se bude dolívat ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Upovídaný posilovač řízení

Příspěvek od rousini »

Tak jsem to našel v sortimentu motora.cz, kde objednávám i další věci a bude to s jedním poštovným. Je to od Pro Tec.

https://www.motora.cz/autochemie/ochran ... 018850.htm

Pitris: ono to právě začlo kňourat po komplet výměně...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Upovídaný posilovač řízení

Příspěvek od Pitris »

A šel tam správný olej?
Vím že asi jo, ale přece jen....

Jinak ty přídavné "néco" do oleje když už fungují, tak spíš jako prevence. Závadu (asi) neodstraní. Ale tak za zkoušku dáš 319,- :)
Já mám v "servu" dobrou zkušenost s "bišopem", ale dal jsem ho do Civica i minulého Accorda jako prevenci - ne řešení závady. Ale je ho málo. (Tuším) jen 50 ml....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Upovídaný posilovač řízení

Příspěvek od rousini »

Olej v servu je předpokládám správný, ale asi měněný stylem, že se kroutilo volantem dokud něco teklo...

Těch 375ml se dávkuje 100ml na 2l servooleje. Dám to indoše a pokud to trochu pomůže, tak preventivně i negrovi.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9844
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Upovídaný posilovač řízení

Příspěvek od Colommbo »

Durex píše:...na dodávce sem to dělal tak,že sem odsál nádobku a dolil nový. Nějaký čas jezdil a pak opakoval. Není to ideální,ale zase si nepřidřu čerpadlo a nezavzdušním okruh...
Zrobil jsem to před časem taky tak a ve finále dal nový filtr a přidal zázrak od (Pitrisa) Bishopa, 50ml.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2258
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Upovídaný posilovač řízení

Příspěvek od tonny »

Také to tak dělám, jak si vzpomenu, odsaju a doleju. Medecínu dám, až se přestane ATF obarvovat starou. Používám do převodovek (automaty + přídavná) MaxLife, tak to dávám i do posilovače řízení. Zatím jsou potichu a netečou, i když jsou to stará auta. :wink:
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Upovídaný posilovač řízení

Příspěvek od Brembo »

ja to robím tak,že odsajem z nádržky,čo sa dá a potom odpojím hadicu a točím volantom bez naštartovania z jednej polohy do druhej pár krát. Potom na pár sekund naštartujem,nech vytečie,čo je v čerpadle. Zhasnem,namontujem spat hadicu,nalejem nádržku po okraj a opat točím bez motora a dolievam podla potreby. Potom naštartujem a to isté s naštartovaným motorom-stačí jeden krát z krajnej do krajnej a spat.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Odpovědět