Tuning
Moderátor: Colommbo
Tuning
Jak zkurv*t auto On je toto ale tuzing http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/vy ... -internetu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Tuning
S těmi disky, jenž jsou o třetinu širší, než běhoun pneumatiky a "čouhá tak rantl disku", se v poslední době setkávám docela často. Vypadá to prapodivně, ale to těm řidičům asi nikdo nevyvrátí. Mít na Polu pneu 205/40 R15 a k tomu ráfek 10", hmmm, frajeřina (ironie). Tohle podpořit ještě air ride podvozkem a.... Potkat PČR a vzít techničák
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Tuning
Tahle vlna proběhla některými západoevropskými zeměmi už před dobrými 25-20 lety. Jenže tam se jim to už podařilo vymýtit. Holt i naši tuzeři mají vývojové zpoždění.Libor píše:S těmi disky, jenž jsou o třetinu širší, než běhoun pneumatiky a "čouhá tak rantl disku", se v poslední době setkávám docela často.
Jinak tzv. "elastokinematiku", tj. geometrii podvozku měnící se za jízdy podle sil na závěsy působících, používaly některé japonské značky už koncem 80. let min. st. Jinde si do toho vůbec netroufli jít, poněvadž správná konstrukce a její odladění představuje extrémní piplačku. Navíc v Evropě vždy platilo, že "prkenný podvozek" je synonymem skvělých jízdních vlastností, tak proč Evropany přesvědčovat, že i s pohodlným podvozkem lze dosáhnout ještě lepších jízdních vlastností.
@pepoh: Toť opět jeden z příkladů "poněkud jiného řetězce" příčinných souvislostí.
Re: Tuning
Jo, to je pravda, kolem roku 1998 a dále, jsem to postřehl i v ČR. Nicméně tenkrát to nebyl tak dramatický rozdíl (šíře disku vs. šíře běhounu, pláště). Tune(z)ři tomu říkali myslím "hříbek". Jenže v poslední době jde "móda" mezi tu(z)nery ještě o kus dále, ta kola bývají mnohem, mnohem širší, vyslovený extrém.
Teď navíc neřežou pružiny a nepoužívají stavitelné podvozky, ale ty zmiňované "air ride" sety, což v kombinaci s abnormálně širokými ráfky v podbězích a úzkými pneu, vypadá poněkud komicky. Břichoplaz. Ach jo.
"Kdysi":
https://www.google.com/search?client=ms ... ZODVCzDL4M:
Současný extrém:
https://www.google.com/search?client=ms ... H91XgZAOvE
https://www.google.com/search?client=ms ... BEz1-VTEIM:
Teď navíc neřežou pružiny a nepoužívají stavitelné podvozky, ale ty zmiňované "air ride" sety, což v kombinaci s abnormálně širokými ráfky v podbězích a úzkými pneu, vypadá poněkud komicky. Břichoplaz. Ach jo.
"Kdysi":
https://www.google.com/search?client=ms ... ZODVCzDL4M:
Současný extrém:
https://www.google.com/search?client=ms ... H91XgZAOvE
https://www.google.com/search?client=ms ... BEz1-VTEIM:
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Tuning
Pepoh dal do Humoru návod pro frajery....
pepoh píše:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF