Sleduju tohle forum už nějakou dobu, ale nenarazil jsem na téma, kde by se řešil tuk do řízení. Dělám opravu, rád bych vyměnil dvacetiletou náplň tuku za čerstvou, ale nechci to přirozeně pokazit.
V nabídce Oleje.cz jsem našel jenom klasiku A00, nebo potom kilovku (což nevyužiju) https://www.oleje.cz/p/shell-retinax-csz-2-kg--18911
nebo
https://www.oleje.cz/p/divinol-lithogre ... -kg--19734
Čili prakticky žádný výběr v nízkých viskozitách. Ani známky po Fiatím originále K 854, Li + MoS2.
Poradili byste, máte zkušenost?
Díky
Tuk do hřebenového řízení Fiat K 854 NLGI 000
Moderátor: Colommbo
Re: Tuk do hřebenového řízení Fiat K 854 NLGI 000
https://www.machinerylubrication.com/Re ... ose-grease
https://www.penriteoil.com.au/knowledge ... -Use/329#/https://www.penriteoil.com.au/knowledge ... ined/464#/
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Tuk do hřebenového řízení Fiat K 854 NLGI 000
Pěkný, děkuju.
vyplývá mi z toho, že A00 má sice vyšší viskozitu, tedy nejspíš horší čerpatelnost za nízkých teplot. Hřebenové řízení si s tím určitě poradí, akorát to nesmím přehnat s náplní, ať to netrhá prachovku.
Hlinitý mýdla mají srovnatelný vlastnosti jako lithný, podle spodní tabulky, pokud se koukám na "complex". Bohužel není tam hlinitý vs. lithný surový. A A00 je víc sopel, vím že vyleze v zavřené krabičce až na víčko, když se člověk nedívá. Hezký. Škoda, že původní náplň slibuje obsah MoS2, alternativy nikoliv. Ale jestli toto má u 20 let starého pekáče smysl...
Takže se to nebojím domazat A00. Došel jsem ke stejnému názoru jako vy?
vyplývá mi z toho, že A00 má sice vyšší viskozitu, tedy nejspíš horší čerpatelnost za nízkých teplot. Hřebenové řízení si s tím určitě poradí, akorát to nesmím přehnat s náplní, ať to netrhá prachovku.
Hlinitý mýdla mají srovnatelný vlastnosti jako lithný, podle spodní tabulky, pokud se koukám na "complex". Bohužel není tam hlinitý vs. lithný surový. A A00 je víc sopel, vím že vyleze v zavřené krabičce až na víčko, když se člověk nedívá. Hezký. Škoda, že původní náplň slibuje obsah MoS2, alternativy nikoliv. Ale jestli toto má u 20 let starého pekáče smysl...
Takže se to nebojím domazat A00. Došel jsem ke stejnému názoru jako vy?
Re: Tuk do hřebenového řízení Fiat K 854 NLGI 000
ano, hladal som aj na ebay, predajci znacia 00/000 ako jeden produkt.mkbrno píše:
Takže se to nebojím domazat A00. Došel jsem ke stejnému názoru jako vy?
naslo mi par 00/000 ale bez obsahu moly,zelenej farby.
u nas v eshopoch situacia rovnaka.
pre 2-ky je sortiment obrovsky (dokonca aj s obsahom pao), ale nulky uz je velky problem.
..este ma napadlo, ze ci nie je kontraproduktivne rvat moly prasok do tak tekutej,jemnej vazeliny.
mozna by stacila EP litium? tie dostupne su.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30