Trvanlivost smesi do dvoutaktu

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jerry3 »

Proto jsem ostatně napsal: "Tedy s "mazacími" schopnostmi ve dvoutaktních motorech to nemá společného téměř nic!"

Zdůrazňuji to slůvko "téměř"!
Ivoš

Proč Natural??

Příspěvek od Ivoš »

Proč se tu pořád nimráte v tom Naturalu ?? Vy máte na těch pilách katalyzátory ?? Mimochodem,pokud jsem do MF-70 namíchal Natural,tak se při tom sečení nedalo dýchat. Takže dokud je,tankuju Speciál. A všechno funguje....
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

A k čemu potřebuješ u dvoutaktu zcela zbytečná aditiva v benzínu pro ochranu ventilových sedel? Rozdíl mezi dnešním "speciálem" a naturalem je totiž pouze v těch adititivech.
Návštěvník

Re: Proč Natural??

Příspěvek od Návštěvník »

Ivoš píše:Proč se tu pořád nimráte v tom Naturalu ?? Vy máte na těch pilách katalyzátory ?? Mimochodem,pokud jsem do MF-70 namíchal Natural,tak se při tom sečení nedalo dýchat. Takže dokud je,tankuju Speciál. A všechno funguje....
S tímto strojem seču už 20 let, dříve jsem tam dával M2T, také to hrozně smrdělo, ostatně nic jiného tehdy nebylo. Nyní používám kvalitní syntetický olej pro dvoutakty a je po smradu. Benzín většinou natural 95.
naatrium

Příspěvek od naatrium »

Já jezdím už 8let s pinckem na N95 popř co je levnější a olej M6A (M6AD karbonuje jak sviŇa) v poměru 1:15 a motor je v pohodě brousil se jen jednou před 4mi lety a jezdí každý den když neprší a není 50cm sněhu celoročně. Akorád auta zamnou musí mít zaplé mlhovky jinak nic nevidí :) kdo maže ten jede.. A když není M6A tak mám filtrovanej vyjetej olej z auta, ale ten taky karbonuje.. Jinak do motorovky leju SHELL SX za 105kč/l 1:25 a nikdy nebyl problém i když to stálo čtvrt roku..
Odpovědět