Trabold filtracni zarizeni

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

bellheimer

Trabold filtracni zarizeni

Příspěvek od bellheimer »

trabold filtrCo nabízíme:
1.lepší chod motoru
2.delší životnost motoru
3.markantní zvýšení životnosti oleje ve vašem automobilu nebo stroji
4.zamezení vzniku opotřebovaného oleje
5.finanční úsporu za výměnu olejů
6.úsporu Vašeho času
7.šetrný přístup k životnímu prostředí
.8.německé pojištění záruky Allianz na produkt a provoz
9.Snížení počtu výměn oleje
10.Snížení investic na nákup nových olejů
11.Redukce odpadního oleje a snížení nákladů spojených s likvidací starých olejů

vice se dozvite na strance
www.trabold.cz
ka-spel
Příspěvky: 1092
Registrován: úte lis 07, 2006 22:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ka-spel »

O Trabold jsem se zajímal už před více ja 10 lety a dodnes jsem nikde nezjistil, jak se ten zázrak má vypořádat s vyčerpáním aditiv. Filtraci nečistot chápu, ale udržet aditiva (např. zajišťující alkalickou rezervu). :roll:
byloObrázek
je Obrázek
bio
Příspěvky: 934
Registrován: čtv bře 06, 2008 22:15

Příspěvek od bio »

Zajímalo by mně vysvětlení pojmu " lepší chod motoru" a co skrývá pojištění záruky Alianz na provoz a produkt ?
bellheimer

Trabold filtracni zarizeni

Příspěvek od bellheimer »

dle zkousek v laboratorich v Nemecku a na Karlovo univerzite v Praze se porokazalo ze se hodnoty oleju se nemeni a aditiva se nestraci ,
Allianz ruci za produkt a provoz -2 000 000€
na motoru je znat pri studenich startech a i celkove je motor klidnejsi
Návštěvník

Re: Trabold filtracni zarizeni

Příspěvek od Návštěvník »

bellheimer píše:dle zkousek v laboratorich v Nemecku a na Karlovo univerzite v Praze se porokazalo ze se hodnoty oleju se nemeni a aditiva se nestraci ,
Allianz ruci za produkt a provoz -2 000 000€
na motoru je znat pri studenich startech a i celkove je motor klidnejsi
Prostě zázračný produkt, který popírá jakékoli fyzikálně-chemické interakce probíhající (lépe řečeno - díky tomuto produktu nejspíše vůbec neprobíhající) v reálném čase. :P

P.S.: Gratuluji, díky tomuto vysvětlení již ti chytřejší pochopili a ti ostatní se na to kvůli ceně nejspíš stejně vykašlou! A je to docela škoda, neboť pro některé, byť dostatečně specifické, aplikace se jedná o dobrou věc...
Rejpal

Příspěvek od Rejpal »

Nejsem proti "novým" progresivním systémům zaujatý, bohužel zde se jedná o vyloženě reklamní slogany.

Pokud tyhle argumenty předhodím laikům, mám naději na úspěch. Pokud si je přečtou relativně znalí, nueuvěří. Bylo to již řečeno jinými diskutéry.

Takže ještě k těm argumentům: Pokud se olej používá, opotřebovává se chemicky. Obsah nečistot na tento proces nemá výraznější vliv. Aby se nečistoty v oleji dokázaly rovnoměrně rozptýlit, obsahuje olej aditiva. Také je aditivovám protioděrovými přísadami atd. Jejich účinnost během používání klesá až úplně mizí. To popírá jednotlivé body prezentace výrobku.

1) lepší chod motoru - zcela subjektivní a laikem těžko změřitelná věc.
2) Delší životnost - Obsah nečistot v oleji má na životnost motoru vliv. To je pravda. Pokud chci motoru prospět, najdu kvalitní olej dle norem, které předepisuje výrobce vozidla. Měl bych měnit v předepsaných intervalech nebo raději dříve.
3) Zvýšení životnosti oleje - Pokud bychom kondici oleje posuzovali pouze podle obsahu nečistot, pak toto tvrzení je pravdivé. Ale opět narážíme na "vyčerpání aditiv" v oleji a zhoršení jeho vlastností.
4) Zamezení vzniku opotřebovaného oleje - Opakuje se bod 3.
5) Finanční úspora - Proč? Motoru prospěje pouze a jedině měnit olej včas. Olej se tak jako tak provozem opotřebovává.
6) Úspora času - Není, máme přeci měnit včas a podle servisních intervalů. Navíc tento filtrační systém je založen na jiném principu, než klasické filtry, používané v servisech (možné komplikace)
7) Vztah k životnímu prostředí mohu těžko posuzovat. Zřejmě bude, když omezíme "ekologickou likvidaci filtru".
8 ) Pojištění záruky v Německu bohužel českému motoristovi nepřináší vůbec nic. Jinak dobrý argument.
9) Snížení počtu výměn - viz bod 2,3,4... Zase se to opakuje.
10) Snižení investic za nákup oleje - viz bod 2,3,4
11) Redukce odpadního oleje - Pořád bod 2,3,4.

Možná výrobku křivdím, ale nehodlám na svém autě v záruce upravovat mazací systém. Bojím se nejen ztráty záruky, ale také jsem se zatím se systémem neseznámil. Prostuduju si stránky, pak budu vědět víc ( v této době stránky částečně ve výstavbě)
mipesa

Příspěvek od mipesa »

Nechci si alibisticky přihazovat polínko do ohně, ale asi bellheimer tím naznačuje, že konstruktéři motorů nejsou až zas na takové úrovni, že musí zmíněná firma přijít s něčím převratným a určitě si to kdekdo pořídí.S něčím podobným jsem se setkal u několika hydraulických systémů, ale tam si to montoval výrobce stroje.U některých motorů by byla i montáž složitá a hlavně pro některé typy by byla mazací soustava poměrně přetěžovaná.Rejpal to vystihl jednoznačně logicky.Prostě si myslím, že pro motor a mazací oběh je to přítěž.Určitě to také začnu sledovat v rámci časových možností.Samozřejmě vývoj jde kupředu velkou rychlostí a toto zařízení nakonec se může ukázat jako super věc, ale zatím je lepší zůstat s nohama na zemi.
bellheimer

Trabold filtracni zarizeni

Příspěvek od bellheimer »

mipesa píše:Nechci si alibisticky přihazovat polínko do ohně, ale asi bellheimer tím naznačuje, že konstruktéři motorů nejsou až zas na takové úrovni, že musí zmíněná firma přijít s něčím převratným a určitě si to kdekdo pořídí.S něčím podobným jsem se setkal u několika hydraulických systémů, ale tam si to montoval výrobce stroje.U některých motorů by byla i montáž složitá a hlavně pro některé typy by byla mazací soustava poměrně přetěžovaná.Rejpal to vystihl jednoznačně logicky.Prostě si myslím, že pro motor a mazací oběh je to přítěž.Určitě to také začnu sledovat v rámci časových možností.Samozřejmě vývoj jde kupředu velkou rychlostí a toto zařízení nakonec se může ukázat jako super věc, ale zatím je lepší zůstat s nohama na zemi.
To to zbozi Trabold se montuje uz 10 let do osobnich a nakladnich auta a zarizeni kde se obevi trochu oleje a jeste jsem neslisel tak utopickej nazor jeste jste to ani neoskouseli a ani nedrzeli v ruce a uz delate zaveri jak ty v tom parlamentu." Duveruj a proveruj namontuj a pak kritizuj,,
bellheimer

Trabold filtracni zarizeni

Příspěvek od bellheimer »

Rejpal píše:Nejsem proti "novým" progresivním systémům zaujatý, bohužel zde se jedná o vyloženě reklamní slogany.

Pokud tyhle argumenty předhodím laikům, mám naději na úspěch. Pokud si je přečtou relativně znalí, nueuvěří. Bylo to již řečeno jinými diskutéry.

Takže ještě k těm argumentům: Pokud se olej používá, opotřebovává se chemicky. Obsah nečistot na tento proces nemá výraznější vliv. Aby se nečistoty v oleji dokázaly rovnoměrně rozptýlit, obsahuje olej aditiva. Také je aditivovám protioděrovými přísadami atd. Jejich účinnost během používání klesá až úplně mizí. To popírá jednotlivé body prezentace výrobku.

1) lepší chod motoru - zcela subjektivní a laikem těžko změřitelná věc.
2) Delší životnost - Obsah nečistot v oleji má na životnost motoru vliv. To je pravda. Pokud chci motoru prospět, najdu kvalitní olej dle norem, které předepisuje výrobce vozidla. Měl bych měnit v předepsaných intervalech nebo raději dříve.
3) Zvýšení životnosti oleje - Pokud bychom kondici oleje posuzovali pouze podle obsahu nečistot, pak toto tvrzení je pravdivé. Ale opět narážíme na "vyčerpání aditiv" v oleji a zhoršení jeho vlastností.
4) Zamezení vzniku opotřebovaného oleje - Opakuje se bod 3.
5) Finanční úspora - Proč? Motoru prospěje pouze a jedině měnit olej včas. Olej se tak jako tak provozem opotřebovává.
6) Úspora času - Není, máme přeci měnit včas a podle servisních intervalů. Navíc tento filtrační systém je založen na jiném principu, než klasické filtry, používané v servisech (možné komplikace)
7) Vztah k životnímu prostředí mohu těžko posuzovat. Zřejmě bude, když omezíme "ekologickou likvidaci filtru".
8 ) Pojištění záruky v Německu bohužel českému motoristovi nepřináší vůbec nic. Jinak dobrý argument.
9) Snížení počtu výměn - viz bod 2,3,4... Zase se to opakuje.
10) Snižení investic za nákup oleje - viz bod 2,3,4
11) Redukce odpadního oleje - Pořád bod 2,3,4.

Možná výrobku křivdím, ale nehodlám na svém autě v záruce upravovat mazací systém. Bojím se nejen ztráty záruky, ale také jsem se zatím se systémem neseznámil. Prostuduju si stránky, pak budu vědět víc ( v této době stránky částečně ve výstavbě)
Az to odskousis tak delej analizi zatim to nech na ty co tomu rozumi a uz to treba maji namontovane a neremcaji
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Ti, kdož si to nechali namontovat s jasnou představou, proč tak učinili a čeho tím chtěli dosáhnout, určitě neremcají. Ti zbývající, kteří se nechali nachytat, remcat dost dobře ani nemohou, neboť je buď hřeje u srdce placebo efekt anebo si jednoduše nechtějí přiznat, že naletěli.

A já chci od tebe vědět, které pracoviště UK to testovalo, kdy, v jakém rozsahu, s jakými konkrétními výsledky atd.!

A jelikož nic takového nejsi s určitostí hraničící s jistotou doložit, tak by sis měl uvědomit, že tady se pohybuješ na velice tenkém ledě: pravidelní účastníci tohoto fóra totiž patří do "obce informované" a úplné hlupáky, tj. tvé potenciální zákazníky, zde stěží najdeš.

A ještě něco: Nauč se pořádně česky a přestaň si hrát na Němce!!! :P
TRABEC

Příspěvek od TRABEC »

Trabolda bych nechtěl ani zadarmo. Natož za to dávat peníze. :lol: :lol: :lol:
Demo
Příspěvky: 609
Registrován: pon úno 25, 2008 13:17
Bydliště: Brno

Příspěvek od Demo »

Anonymous píše:Ti, kdož si to nechali namontovat s jasnou představou, proč tak učinili a čeho tím chtěli dosáhnout, určitě neremcají. Ti zbývající, kteří se nechali nachytat, remcat dost dobře ani nemohou, neboť je buď hřeje u srdce placebo efekt anebo si jednoduše nechtějí přiznat, že naletěli.

A já chci od tebe vědět, které pracoviště UK to testovalo, kdy, v jakém rozsahu, s jakými konkrétními výsledky atd.!

A jelikož nic takového nejsi s určitostí hraničící s jistotou doložit, tak by sis měl uvědomit, že tady se pohybuješ na velice tenkém ledě: pravidelní účastníci tohoto fóra totiž patří do "obce informované" a úplné hlupáky, tj. tvé potenciální zákazníky, zde stěží najdeš.

A ještě něco: Nauč se pořádně česky a přestaň si hrát na Němce!!! :P
Tak k tomuto neni co dodat. Plny souhlas. Mel by zasahnout Admin a toto vlakno smazat - reklama.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Proč hned mazat? Přece každý by měl mít příležitost se historicky znemožnit. A tento "bellheimer" ji beze zbytku využil! :P
bellheimer

Příspěvek od bellheimer »

Demo píše:
Anonymous píše:Ti, kdož si to nechali namontovat s jasnou představou, proč tak učinili a čeho tím chtěli dosáhnout, určitě neremcají. Ti zbývající, kteří se nechali nachytat, remcat dost dobře ani nemohou, neboť je buď hřeje u srdce placebo efekt anebo si jednoduše nechtějí přiznat, že naletěli.

A já chci od tebe vědět, které pracoviště UK to testovalo, kdy, v jakém rozsahu, s jakými konkrétními výsledky atd.!

A jelikož nic takového nejsi s určitostí hraničící s jistotou doložit, tak by sis měl uvědomit, že tady se pohybuješ na velice tenkém ledě: pravidelní účastníci tohoto fóra totiž patří do "obce informované" a úplné hlupáky, tj. tvé potenciální zákazníky, zde stěží najdeš.

A ještě něco: Nauč se pořádně česky a přestaň si hrát na Němce!!! :P[/quo

Tak k tomuto neni co dodat. Plny souhlas. Mel by zasahnout Admin a toto vlakno smazat - reklama.
fakta panove:Pochvalná listina na výstavě EXPO 2000 v Hannoveru

Cena za ochranu životního prostředí okresní spořitelny Calw 1999

Televizní pořad stanice MDR (Věda a vzdělání): Ocenění „Jednoduše geniální“ – 1.místo

TÜV Bavorsko Sasko: „Počty částic a obsah vody v oleji se počtem průchodů filtrem snižují“ (Zkušební zpráva z 08.12.1993).

Laboratorní zpráva společnosti WearCheck GmbH z 28.09.1993:
„Ve znečištěném oleji se na 1 litr vyskytovalo 50 miliónů částic. S filtrací Trabold byla dosažena čistota dle normy ISO/DIS 4406 11/8. To znamená, že znečištěný olej byl po přefiltrování čistější, než je obecně nepoužitý olej.

Analýza Pražské univerzity z 19.04.1997: Po 60 km: Hladina částic způsobujících opotřebení byla snížena o 76,2%. Po 300 km: Hladina částic způsobujících opotřebení byla oproti stavu po 60 km snížena
na 89,5%. Koncovou hodnotu redukce celkové hladiny částic lze označit jako velmi významnou.“

Analýza společnosti HANSA FLEX Hydraulik GmbH z 21.01.2004:
„Z analýzy je jednoznačně rozpoznatelné, že se kvalita oleje s přibývající dobou používání zlepšuje.“
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Tak pěkně po pořádku:

"Pochvalná listina na výstavě EXPO 2000 v Hannoveru"
- K smíchu, tohle rozhodně není ničím podložený argument! Navíc se to může klidně vztahovat k provedení a obsluze výstavního stánku, nikoli k produktu samotnému.
(Ostatně organizátoři uvedené výstavy jasně prokázali svou úroveň, když si v oficiálních tištěných dokumentech jaksi popletli Česko s Čečenskem. Doufám, že to Mezinárodní organizace pro výstavnictví/BIE propříště náležitě zohlední...)

"Cena za ochranu životního prostředí okresní spořitelny Calw 1999"
- Rovněž k smíchu. Porota z oné spřitelny byla bezpochyby odborně na výši... :lol: Ostatně, není to náhodou právě ona, kdo úvěruje výrobce onoho zařízení?

Televizní pořad stanice MDR (Věda a vzdělání): Ocenění „Jednoduše geniální“ – 1.místo
- Na tohle existuje v Čechách dobré pořekadlo: "Je chytrej/chytrá jak rádio/televize". K tomu snad ani není, co dodávat...

TÜV Bavorsko Sasko: „Počty částic a obsah vody v oleji se počtem průchodů filtrem snižují“ (Zkušební zpráva z 08.12.1993).
- Pokud jde o částice, tak bezpochyby! Vždyť je to filtr, tak by bylo s podivem, kdyby vůbec nefiltroval. O zachycování vody by se už dalo s úspěchem pochybovat, byť zvolená formulace - "obsah vody v oleji se počtem průchodů filtrem snižuje" - je dostatečně kaučuková: obsah vody zřejmě klesá prostým odparem, což se dá u zařízení pracujícího na motoru v režimu jeho provozní teploty (zde odkazuji specificky na onen "počet průchodů") logicky předpokládat.

Laboratorní zpráva společnosti WearCheck GmbH z 28.09.1993:
„Ve znečištěném oleji se na 1 litr vyskytovalo 50 miliónů částic. S filtrací Trabold byla dosažena čistota dle normy ISO/DIS 4406 11/8. To znamená, že znečištěný olej byl po přefiltrování čistější, než je obecně nepoužitý olej.
- Co je tohle vůbec za nesmysl? Chtěl snad básník (či tupý překladatel?) říci, že po přefiltrování traboldem dostanu olej čistší, než je ten zcela nový, ještě nepoužitý? Jelikož pokud ano, tak trabold odstranil část aditiv, která do oleje prostě patří (třeba sirník molybdeničitý)!

Analýza Pražské univerzity z 19.04.1997: Po 60 km: Hladina částic způsobujících opotřebení byla snížena o 76,2%. Po 300 km: Hladina částic způsobujících opotřebení byla oproti stavu po 60 km snížena
na 89,5%. Koncovou hodnotu redukce celkové hladiny částic lze označit jako velmi významnou.“
- Co je to "Pražská univerzita"? Pokud se má na mysli tohle http://www.mpu-prague.cz/cz/ , tak dělej blbečka laskavě z někoho jiného, poněvadž tahle zcela nevýznamná čistě soukromá vzdělávací instituce nemá s technikou vůbec nic společného!!! Zvolené formulace by navíc skutečný tribolog stěží použil.

Analýza společnosti HANSA FLEX Hydraulik GmbH z 21.01.2004:
„Z analýzy je jednoznačně rozpoznatelné, že se kvalita oleje s přibývající dobou používání zlepšuje.“
- A tohle je skutečná perla!!! Čím více něco používám, tím kvalita roste. Asi jako u houslí od Stradivariho... Bravo, vivat!!!

Závěr: Své šance historicky se znemožnit jsi už naplno využil, teď bych být tebou zkusil štěstí na nějaké prezentaci pro zcela neinformované laiky. :wink:
Odpovědět