jarson1 píše:Neslo by obnovit hlasovanie?
Bolo by zaujmave porovnat ako sa za tri roky preferencie menia...kto kam presiel, kto zostal verny...
Tak to zkusmež do třetice. Co kdo dává?
Já po dvou zimách s Ravenolem SSL 0w40 a dvou letních Ravenolech VST 5w40 teď naliju ze zásob (nejstarší) Repsol Elite Competicion 5w40. A pokud nenastane něco neočekávaného, tak na podzim opět Ravenol SSL 0w40 a příští jaro VST 5w40 bo jich mám na ještě 3 roky.
V převodovce (vzhledem k ceně toho oleje ) dojde teď k výměně už po 3 letech s tím že Ravenol MTF 2 byl v pohodě, ale láká mě vyzkoušet YACCO. Takže nyní dám yeyich BVX 500 X 75w80. Doufám že bude taky
Chtěl jsem navrhnout po pár letech další hlasování, tak to beru jako telepatii. Jen mám problém s tím, že používám více značek a lze jen zvolit jeden, takže krom Shell HU používám MO EE, Ravenol SSL, VV MaxLife.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 10W-40
Poděkování panu Pitrisovi! A máš pravdu, Toníku - nepoužívá-li člověk jen jednu značku, není taková anketa tak úplně fér. Raději se nezúčastním...
P.S. Valvoline ML, aktuálně Fanfaro VSX, nachystán Ravenol HVT a po něm přijde Helix Ludra...
Tak dal som hlas Ravenolu.
Ale presne ako uz bolo napisane, je tam aj shell a teraz z prilezitosti dobreho kaufu jeden valvolin caka na polici ( ale to je pre toyotku).
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Co mám povědomost, tož většina majitelů W124 v motorech 10W40 používá. Už jsem o ní taky uvažoval, ale ta zimní pětka je mi furt nějak sympatičtější...
Přesně tak předsedo. Takova malá 50 tka. V 10w40 asi největší hustarna. Ale ono to není jen tím. Ten olej je za ty kačky prostě dobry. Tehda jsem ho bral za 660kc 5l. Ted sice 736 ale pořád super. Do mašiny davam Motul 7100 10w50 a taky je happy.
A to je zaujmave...vsimol som si, ze hodne ludi po obdobi experimentov sa s istotou vracia prave k tomuto oleju. No, niekto asi experimenty moze aj vynechat .
Zda sa , ze po podobnej anabaze skoncim (opäť) podobne.
Nie ze by Ravenol nebol fajn, naopak , len ta najlepsia skusenost, ale zivot nie je iba o autach a Ravenol je uz jednoducho drahy.
Navyse ich inovacie ( rozumej optimalizacie) recepur vo mne tiez vyvolavaju zmiesane pocity.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
jarson1 píše: ↑ned čer 25, 2023 11:43....Ravenol je uz jednoducho drahy.
Navyse ich inovacie ( rozumej optimalizacie) recepur vo mne tiez vyvolavaju zmiesane pocity.
Ano, bohužel. Vypadá to že ona "optimalizace" asi opravdu byla
Pitris píše: ↑pon kvě 15, 2023 14:08
Nevím jestli v r. 2023 změnili recepturu nebo kýho čerta ale podle www stránek Ravenol.de to vypadá že teď wolfram zůstal jen u "racing" řady R'něco'....
A nediv se že se při nedůvěře k (byť na vysoké kvalitativní úrovni) méně známému - obzvlášť pokud zvednou cenu, dost lidí vrátí k tomu co zná (má lepší reklamu). Nicméně (zatím) platí že Shell - a hlavně jejich řada Helix Ultra je (zatím) kvalita za (zatím) velmi dobrou cenu.