

Moderátor: Colommbo
No co co, si ještě neviděl zazimované střešní okno???Colommbo píše:Při dnešním podvečerním návratu z hospůdky jsem narazil na něco, co si prostě nemohu nechat pro sebe a co mě inspirovalo k založení tohoto vlákna. Červená Škoda Felicia není odstavená, je normální účastnicí silničního provozu, majitele neznám a co bylo důvodem této překvapující opravy či úpravy, netuším. Věřím, že i vy se někdy setkáte s něčím, o co by stálo za to podělit se s ostatními...
Ta kastle je nádherná.skodovkar píše: Já to nefotil, ale je to legenda
Máš pravdu, ale i když budu "off topic" nedá mi to, abych se nepochlubil, na čem jsem kdysi dávno také pracoval....Colommbo píše:Legenda to je a nádherná, ale spíš mi šlo opravdu o to, na co kdo náhodou na svých cestách naďabíte - obrázků, z nichž zrak i hlava přechází, je plný internet...
No, na to, že je to určitě amatérská práce, je to jednak zajímavější a z profilu elegantnější než originál, a určitě přitažlivejší než Fabie....modelář píše:To Harry: Proti vkusu...
To já také netuším, ale "měřit", či "moderně" "monitorovat"modelář píše: Mne by však spíše zajímalo, co ty všechny budíky na přístrojovce u takovéhoto "stroje" mohou vlastně měřit?
Sic také nevím, jak se ten budík správně jmenuje, i když jsem jej několikrát viděl, lečskodovkar píše:Oblíbený měřič podtlaku v sání. Byl to budík s červeným a zeleným polem, nikdy jsem to ale v akci neviděl. Někteří tomu říkali i ekonostat, ale to asi bude nepřesné označení
To je holá pravda, páč auto stárne i když nejezdí, a stejně ztrácí hodnotu, pokud se z něj nestane zajímavý veterán, nebo pokud to není unikát.skodovkar píše:Ono je celkem vtipné, že při vypnutém motoru to standardně (z výše popsaného důvodu) ukazovalo na konci červeného pole. Tedy stát s autem je nanejvýš neekonomické
Tak někdy od (tuším) osmdesátých let se to prodávalo pod názvem ekonoměr http://www.youtube.com/watch?v=Wfbm-tmKmfQskodovkar píše:Oblíbený měřič podtlaku v sání. Byl to budík s červeným a zeleným polem....