tlumič pérování

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Návštěvník

tlumič pérování

Příspěvek od Návštěvník »

zdravím vše co by ste poradili za tlumiče pérování zdá se že Kayaba která je dosti vychvalovaná moc nevydrží a nejsem jedinný komu klekli Mitsubishi Galant rv98, zadní namají najeto ani 20tis.
Návštěvník

Re: tlumič pérování

Příspěvek od Návštěvník »

Návštěvník píše:...Kayaba ... Mitsubishi Galant rv98, zadní namají najeto ani 20tis.
Tentýž Galant, zřejmě tytéž Kayaby (plynokapalinové), 60 tis. km a OK. Tedy až na nedomyšlené spodní dorazy vpředu: při skoku (vyvěšení) předních kol se ozve hrozná rána. Původní to nedělaly, reklamace neuznána. Chce to holt méně skákat. Pro úplnost dodávám, že Octavia II 4x4 má úplně stejný problém - s původními tlumiči.
jarson1
Příspěvky: 2059
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: tlumič pérování

Příspěvek od jarson1 »

No neviem,ja mam origo kayaby aj z vyroby - samozrejme uz su teraz z auta vonku ( ale schovane v pivnici, pre pripad ), dalsie som daval znova kayaby - excel-g. Mam ich tam nieco cez 100tis km a zatial v pohode.. Menil som vsak opakovane predne dorazy, lebo tie co boli dane spolu s tymito tlmicmi sa rozpadli. Su tam teda uz cca.20 tis. Km druhe. Vzadu pre zmenu nevydrzalo horne ulozenie - ale to bolo z dovodu korozie. Nejako sa tam dostavala voda skrz okienko. To bolo ale povodne, s tlmicmi sa nemenilo.
Teda vpredu origo ulozenie,druhe tlmice a tretie dorazy. Vzadu druhe tlmice ,druhe dorazy a druhe horne ulozenie.
Vsetko kayaba. Tlmice boli priamo z japan, ulozenie uz myslim made in eu (niekde tu maju kayabaci fabriku udajne, ale neviem kde presne).
Ono este moze byt, ze neboli spravne namontovane. To moze ich zivotnost velmi poznacit.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
Návštěvník

Re: tlumič pérování

Příspěvek od Návštěvník »

Kayaby su vraj aj z Nemecka aj z Polska, a tie z Polska vraj nestoja za nic...
jarson1
Příspěvky: 2059
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: tlumič pérování

Příspěvek od jarson1 »

Pokial viem, tak v pl sa nevyrabaju kayaby vobec. Tam maju len nieco ako obchodnu centralu. Fabrik ale je v eu viac, napr. Prvu mali uz v 80-tich rokoch v spanielsku a pokial viem odnedavna vyrabaju uz aj v cr. Skor si myslim, ze v eu robia pre eu modely aut a takto podobne to funguje vsade kde vyrabaju. Je to logicke ( presne v duchu japonskej filozofie). Moje boli mozno preto japan lebo mam uz dnes nevyrabane a povodne japonske auto - teda v eu fabrikach sa moj typ mozno nerobi. Neviem, len tak rozmyslam. Pamatam sa, ze ked som ich objednaval, hned mi povedali, ze tieto treba doviezt a budem cakat dva tyzdne..okrem toho to bolo pred viac rokmi, dnes to davno nemusi platit..
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
Návštěvník

Re: tlumič pérování

Příspěvek od Návštěvník »

jarson1 píše:...lebo mam uz dnes nevyrabane a povodne japonske auto - teda v eu fabrikach sa moj typ mozno nerobi...
Pokud jde o auto ve tvém podpisu, tj. Carinu E, tak to byla vůbec první toyota, která se vyráběla v Evropě, v daném případě v GB. Poslední skutečně japonská totiž byla Carina II. Případná kontrola původu je snadná: VIN kód musí začínat na J, aby se jednalo o originál.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: tlumič pérování

Příspěvek od Pitris »

Já kupoval někdy v roce 2008 Kayaby (v návaznostina výše napsané ale už nevím, kde byly vyrobeny) na Civica a po 6-ti letech a asi 75-ti tkm byly oba na předku na 85% a vzadu na 66 a 64%. Měřeno na STK....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1749
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: tlumič pérování

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

Já je kupoval v březnu na Lexus IS200 přední a nikde mě zatím nenechali :lol: ( a doufám že mě ani nikde nenechají) :roll:

Měněno z důvodu - pravý přední původní měl účinnost 13% :lol: - ohnutý a vyteklý
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5779
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: tlumič pérování

Příspěvek od jerome »

Ja som daval tento rok zadne Kayaby a boli Made in Czech Republic
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9850
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: tlumič pérování

Příspěvek od Colommbo »

Návštěvník píše:...zdá se že Kayaba která je dosti vychvalovaná moc nevydrží...
Neřekl bych, že KYB jsou nějak moc vychvalované, na druhou stranu osobně s nimi mám zkušenosti (tedy konkrétně zadními) jen dobré. Notabéne za cenu kolem tisícovky za kus a výměny za půl hodiny obě strany - i kdyby vydržely "jen" čtyři roky, tož není co řešit... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Návštěvník

Re: tlumič pérování

Příspěvek od Návštěvník »

jerome píše:Ja som daval tento rok zadne Kayaby a boli Made in Czech Republic
jestli to nebude tou výrobou protože jezdím po nových silnicích na jednejch bylo Made in Czech Republic a na druhých Made in Malaysia je pravda že přejíždím denně ale pomalu retardér (spíš zpomalovací nájezd) a mám místo rezervy LPG tam může být ta bolest jestli nedát dozadu plynové ale ve předu jsou olejové.
Návštěvník

Re: tlumič pérování

Příspěvek od Návštěvník »

Návštěvník píše:... přejíždím denně ale pomalu retardér (spíš zpomalovací nájezd)
Retardéry zásadně přeskakuji.
Návštěvník píše:... jestli nedát dozadu plynové ale ve předu jsou olejové.
Tak tohle určitě nedělej! Jelikož jsem synovi pořizoval ty plynokapalinové tlumiče Kayaba na Galanta, nechal jsem se zlákat slevou na zadní pro můj Space Wagon (890 Kč/kus), a jelikož po 240 tis. km už byl jeden z nich (původní!) slabší (auto bylo totálně přetěžované opakovaným stěhováním rodiny napříč Evropou), pořídil jsem si je a vyměnil. Jenže tím jsem úplně rozhodil jízdní vlastnosti auta a následovala vynucená (a drahá) výměna i předních (3200 Kč/kus). Touto operací jsem získal o trochu lepší jízdní vlastnosti za tepla a citelně horší jízdní vlastnosti za mrazivého počasí, přinejmenším do doby, než se ty plynokapalinové tlumiče ohřejí prací za jízdy.
Návštěvník

Re: tlumič pérování

Příspěvek od Návštěvník »

dnešní doba je taková že si někdo myslí že když si za určitou věc připlatí nebo koupí značkovou věc že bude klid ono už to tak jednoznačný není možná to bude taky tím že ta určitá věc se vyrábí všude možně po světě a tu kvalitu si nepohlídají když to vezmu od praček ,televizí,po moderní auta,náhradních dílech,je jasné že ty určité moderní věci mají také své +,hlavně beru tu výdrž,šetření materiálem,nekvalitní zpracování,klidně si rád připlatím za kvalitní věc ale která to je v dnešní době? když koupím zapalovací svíčky třeba od Densa tak některé chodí- Made in Indonesia, to Japan se bude pomalu vytrácet na všem.
Návštěvník

Re: tlumič pérování

Příspěvek od Návštěvník »

Návštěvník píše:... když koupím zapalovací svíčky třeba od Densa tak některé chodí- Made in Indonesia
Když koupíš Denso Iridium, máš jistotu, že jsou made in Japan.
Návštěvník píše:...to Japan se bude pomalu vytrácet na všem.
Např. v oboru foto dám přednost fotoaparátu sice o něco horších parametrů, ale made in Japan, než rádoby špičce (papírové), ovšem made in "někde jinde".
jarson1
Příspěvky: 2059
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: tlumič pérování

Příspěvek od jarson1 »

Návštěvník píše:
jarson1 píše:...lebo mam uz dnes nevyrabane a povodne japonske auto - teda v eu fabrikach sa moj typ mozno nerobi...
Pokud jde o auto ve tvém podpisu, tj. Carinu E, tak to byla vůbec první toyota, která se vyráběla v Evropě, v daném případě v GB. Poslední skutečně japonská totiž byla Carina II. Případná kontrola původu je snadná: VIN kód musí začínat na J, aby se jednalo o originál.
Ano robili sa neskor aj v britanii ..vlastne islo o prvu toyotu vyrabanu v europe, teda tu jazdia cariny s vin kodom JT aj SB ,kazdopadne tlmice maju rovnake. To nie je podstatne... ja som tym myslel skor strategiu vyroby, totiz, ze na urcitom mieste ma vyznam vyrabat diely na take modely ,ktore sa tam (alebo v blizkosti)vyrabaju - diely do prvovyroby, pripadne vo vacsom mnozstve prevadzkuju. Teda zjednodusene to po com je dopyt.
To len na vysvelenie ako som to myslel.
Kazdopadne na mojich -origo,aj nahadnych je made in japan.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
Odpovědět