TDCI a aditiva

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Koňár píše:Dobrý den mám Mondeo 2.0 tdci rv 2004 a chtěl sem si koupit aditivum na čištění trisek a palivového systému. Díval sem se do manuálu a tam píšou že do automobilu nesmí přijít žádné přísady do paliva ani do oleje a že se na opravu nevztahuje záruka .
Brembo píše:Zakaz pouzitia aditiv do paliva ma jednoduchy dovod. Po case sa system moze zaniest a v servise s radostou oznamia,musime vymenit vsetky trysky,oprava bude stat len 10 000.
Pagid píše:Až taký jednoduchý,alebo lepšie povedané veľký úsmev vzbudzujúci dôvod :mrgreen: to rozhodne nebude.
A proč ne :lol: Čistá palivová soustava po použití (vhodného) aditiva znamená méně práce pro servis. A zas nevydělají.....ani výrobce náhradních dílů, ani (nejlíp značkový) servis :lol:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Pagid

Příspěvek od Pagid »

Pitris píše: A proč ne :lol: Čistá palivová soustava po použití (vhodného) aditiva znamená méně práce pro servis. A zas nevydělají.....ani výrobce náhradních dílů, ani (nejlíp značkový) servis :lol:
Každé aditívum, ktoré dokáže zlepšiť vlastnosti paliva, v tomto prípade nafty je len a len prospešné. To je určite dobre známe aj výrobcom čerpadiel a vstrekovačov. Bohužiaľ neexistuje predpis, ktorý by stanovil vlastnosti a otestoval účinky aditivačných prípravkov takým spôsobom, aby výrobca vvstrekovacích sústav mohol odporučiť konkrétneho výrobcu, alebo sa mohol odvolať na špecifikáciu. Opakom tohoto sú firemné normy olejov u výrobcov automobilov. Paradoxne za aditívum na zlepšenie nízkoteplotných vlastností tak možno považovať aj benzín, ktorý sa v "starých nafťákoch" používal, ale pre nové CR systémy to znamená rýchly koniec. Spoľahnúť sa na kompetentný výber zo strany používateľa by pre výrobcu palivových komponentov znamenal síce veľkú produkciu ND, lenže všetko v rámci reklamácií každého druhu.
Mimochodom, čo všetko je možné prehlásiť za aditívum (s pochybným účinkom) je zdokumentované aj tu :
http://oleje.cz/forum/viewtopic.php?t=1903
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Ano, já taky měl na mysli kvalitní aditivum, proto jsem tam vepsal "vhodné". Je jasné, že kdo používá do nafty benzin, olej, nebo dokonce ředidlo, může brzy tomu servisu "dát vydělat"....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Pagid

Příspěvek od Pagid »

Pitris píše:Ano, já taky měl na mysli kvalitní aditivum, proto jsem tam vepsal "vhodné". Je jasné, že kdo používá do nafty benzin, olej, nebo dokonce ředidlo, může brzy tomu servisu "dát vydělat"....
Voči aditivácii dobrým 2T olejom (API TC, ISO EGC) zase námietky nemám. Mám odskúšané.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Jenže já znám i takového, co do TDDi přidává vyjetej motorák :cry: A už se mě ptal, jestli nevím, proč mu to blbě startuje......
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Pagid

Příspěvek od Pagid »

Pitris píše:Jenže já znám i takového, co do TDDi přidává vyjetej motorák :cry: A už se mě ptal, jestli nevím, proč mu to blbě startuje......
Tak toto už je brutál :roll:.
Ak by som napísal komentár, čo ma napadol hneď po prečítaní, tak by to bol príspevok na okamžité zmazanie + pár faciek od admina.
Návštěvník

TDCI a aditiva

Příspěvek od Návštěvník »

A jaké máte zkušenosti s ekolube diesel aditiv?
Fabia353ZZ

Re: TDCI a aditiva

Příspěvek od Fabia353ZZ »

No ja neviem ja pouzivam VIF uz par rokov a doporucil som ho uz 10-tkam ludom a ziadny problem...Ja na mojom PD spotreba neviem ani nie ale je odost tichsie urcite lepsie reaguje odspodu ale na vykone to tiez urcite nepridalo ked tak minimalne ale urcite je to lepsie ako kupovat premiovu naftu do ktorej nikto nevie ci naozaj nieco dal a nehovorim otom ze cenovo je to uplne niekde inde ako s VIF..A kamosi to maju aj v novych Passatoc CR , BMW 5 3,0XD a podobne a doteraz mi hovoria aky su spokojny a hlavne prevencia na cerpadla pri tej nasej pancovanej nafte...

citajte tu je test..

http://www.41.cz/vif/doc/test_aditiv.pdf
Návštěvník

TDCI a aditiva

Příspěvek od Návštěvník »

Tak už sem vyjel nádrž teho jednorazoveho Milera a ještě to v Rakousku podpořil jednou nádrží bp ultimate diesel a musim řict že motor se už neklepe, nebrání se nízkým otáčkám spotřeba se snížila asi o pul litra na 100km.Rovněž motor tolik nehulí a studené starty sou parada. Vždy když sem nastartoval tak se vyvalil oblak černého kouře a to se nyní neděje. Rovněž když sem nastartoval se studenym motorem tak to tak 10 sekund na volnoběh tak to škubalo a taky zmizlo. Vyšší výkon nepozoruji ale zato když sem jel tu aditivovanou nádrž, tak byla asi nejvyšší spotřeba za tu dobu co to auto mám. Zato následující nádrž s bp ultimate už sem měl velice nízkou .Podle pp to udělalo 5.4 takže tak asi 5.7 , 5.8 skutečnych. Ale nato že sem jel s rakví na střeše ,4 lidi a ještě kufr naplněný až po střechu a většinou jízda po okreskách a dálniční tempo kolem 120 tak je to hodně dobré. Ale jak sem nabral u jine pumpy ještě v rakousku hned po bpčku tak už spotřeba o pul litra vyšší. Ale studene starty pořád bombovní a taky to nekuří takže u mně Miler a bp mají za 1.
Odpovědět