i tohle muže bejt pravda...že někam někomu přivezou dobrej benzin, ale do neodkalenýho tanku...Stává se prej i to...Jan Nowak píše:... o tom jaky humus je ci neni v nadrzi Ti to nerekne zhola nic...
Tank ONO
Moderátor: Colommbo
Re: Tank ONO
Re: Tank ONO
Pokud ti obsluha příjemně vyjde vstříc tak se vytváří důvěra a ta důvěra je důležitá, nejde jen o technická data z dodáku Pokud mi dodák nechtějí ukázat tak nikdy důvěra nevznikne, naopak se vyvrbí otázka proč? Jinde ukáží a tady ne? Spekulace jsou na světěJan Nowak píše:A kontrolovat dodaky je pekne, ale o tom jaky humus je ci neni v nadrzi Ti to nerekne zhola nic...
Re: Tank ONO
Treba jen nechteji, abys vedel odkud to berou...
Ale chapu Te.
Az projedu priste k ONO, zkusim se na dodak zeptat.
Ale chapu Te.
Az projedu priste k ONO, zkusim se na dodak zeptat.
Re: Tank ONO
jj, to je přesně ONOJan Nowak píše:Treba jen nechteji, abys vedel odkud to berou...Ale chapu Te.
Jan Nowak píše:Az projedu priste k ONO, zkusim se na dodak zeptat.
Re: Tank ONO
pokud vás zajímá jak na tom které benzíny jsou, tak si vyhledejte "test benzínů 2014" z tuším že světa motorů, třeba na forum.skodahome.cz to máte naskenované.
Výsledky ve zkratce:
- rozdíly mezi N95 u jednotlivých čerpaček jsou minimální, vzorky se lišily pouze mazivostí (ze které se dá dedukovat i čistící schopnost s ohledem na balíčky aditiv)
- jako již tradičně v testech nafty - Shell Fuel Save 95 vykázal naprosto identické parametry jako Tank Ono N95 L-) , Nitro+ za příplatek 2,50 Kč na litr nenabídl v podstatě nic navíc (pouze lehoulince lepší mazivost, ale stále daleko za standardní Benzinou N95)
- takřka všechny benzíny měly oktanové číslo 96,0 +-0,2 jednotek (lišily se pouze OMV N95 s 96,6 a německý Shell E10 s 96,9 díky vyššímu podílu etanolu)
- rozdíly mezi českými a německými benzíny (Shell E5 a Aral) jsou nulové, přičemž E10 nijak netrpí vyšším podílem etanolu, protože rafinerie to kompenzuje jiným složením a má lehce vyšší oktanové číslo
Hodně vyzdvihovaná byla pro životnost motoru mazivost. Dle mazivosti hodnoceny pozitivně Agip Supertech 95, Benzina N95 a Verva 95, Eurooil s přídavkem VIFu. Za lehce nadstandardní byly označeny OMV N95 a Maxxmotion 95 (přínos oproti standardní OMV byl měřitelný) a Shell V-Power Nitro+ (tam ale byla mazivost o dost horší, spíše na úrovni základních benzínů, jen o velice málo lepší) a za standard byly označeny Eurooil, Shell Fuelsave 95, Lukoil, Tank-Ono, německý Shell Fuelsave 95 E5 i E10, německý Aral 95 a polský Orlen.
a pokud byste chtěli tankovat kvalitní benzín od Benziny, tak si ještě najděte "Vylepšený Natural 95? Ze stojanů Benziny potichu ‚nepochopitelně‘ zmizel"
Výsledky ve zkratce:
- rozdíly mezi N95 u jednotlivých čerpaček jsou minimální, vzorky se lišily pouze mazivostí (ze které se dá dedukovat i čistící schopnost s ohledem na balíčky aditiv)
- jako již tradičně v testech nafty - Shell Fuel Save 95 vykázal naprosto identické parametry jako Tank Ono N95 L-) , Nitro+ za příplatek 2,50 Kč na litr nenabídl v podstatě nic navíc (pouze lehoulince lepší mazivost, ale stále daleko za standardní Benzinou N95)
- takřka všechny benzíny měly oktanové číslo 96,0 +-0,2 jednotek (lišily se pouze OMV N95 s 96,6 a německý Shell E10 s 96,9 díky vyššímu podílu etanolu)
- rozdíly mezi českými a německými benzíny (Shell E5 a Aral) jsou nulové, přičemž E10 nijak netrpí vyšším podílem etanolu, protože rafinerie to kompenzuje jiným složením a má lehce vyšší oktanové číslo
Hodně vyzdvihovaná byla pro životnost motoru mazivost. Dle mazivosti hodnoceny pozitivně Agip Supertech 95, Benzina N95 a Verva 95, Eurooil s přídavkem VIFu. Za lehce nadstandardní byly označeny OMV N95 a Maxxmotion 95 (přínos oproti standardní OMV byl měřitelný) a Shell V-Power Nitro+ (tam ale byla mazivost o dost horší, spíše na úrovni základních benzínů, jen o velice málo lepší) a za standard byly označeny Eurooil, Shell Fuelsave 95, Lukoil, Tank-Ono, německý Shell Fuelsave 95 E5 i E10, německý Aral 95 a polský Orlen.
a pokud byste chtěli tankovat kvalitní benzín od Benziny, tak si ještě najděte "Vylepšený Natural 95? Ze stojanů Benziny potichu ‚nepochopitelně‘ zmizel"
- Colommbo
- Příspěvky: 9934
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Tank ONO
mfilip2: jj, víme o tom, máme to tu na stránkách fóra...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Tank ONO
Add dodací listy:Papír snese všechno jak se říká,takže co ve skutečnosti nalili do tanku papír moc neřekne. Pokud mě paměť slouží,tak problémy s palivem byly u jednotlivých pump bez ohledu na značku, dle toho,jak byl ten který provozovatel hladový.Chtěl jsem dnes doplnit nádrž,ale u ONO fronta jak blázen až po konec nájezdu.Tak jsem to vzdal,mám palivo ještě na 200 km a pojedu jen k máti což je 50 km tam i zpět.Kousek nad ONO Shell,benzín za 32,50 a o kousek dál EO za 31.50 a všude prázdno.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Tank ONO
A ještě k těm testům,tam se píše o tom,že paliva z Německa jsou stejná jako u nás.No,svého času udělali redaktoři takový běžný test s naftou.Natankovali v Praze plnou a vyrazili směr Německo.Když vyjeli nádrž,natankovali opět plnou a vydali se zpět.Po pár kilometrech měli pocit,že jim někdo vymontoval motor s auta a po příjezdu do Prahy jim ještě nějaké palivo zbylo.Takže ten test mi připomíná test párků z nedávné doby,kdy se nás testéři snažili přesvědčit o tom, že párky z Kosteleckých uzenin jsou ve všech ukazatelích lepší než ty z Německa.Váleli jsme se s manželkou smíchy ještě půl hodiny po přečtení téhle blbosti.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Tank ONO
Pokud by měl (mohl mít) mít někdo zájem na zjištění kvality prodávaných paliv u ONA, tak jsou to právě okolní pumpaři. A protože ani oni nic na ONO (proti Onu) nemají, nakupuju tam bez obav. Minimálně je tam jisté, že mají velkou výtoč a neprodávají nějaký ležák.lengy60 píše:........ Kousek nad ONO Shell,benzín za 32,50 a o kousek dál EO za 31.50 a všude prázdno.
- Colommbo
- Příspěvky: 9934
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Tank ONO
Nevykládejte si to špatně, prosím, chápu, že dnes se (téměř) všechno poměřuje penězi, ale to je přesně naše povaha - jakmile je něco někde levný (akce, slevy, výprodeje), tak se lidi můžou zbláznit a téměř umačkat...lengy60 píše:...ale u ONO fronta jak blázen až po konec nájezdu ... Kousek nad ONO Shell,benzín za 32,50 a o kousek dál EO za 31.50 a všude prázdno.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Tank ONO
Má jediná výtka k ONO patří ke stojanům.Tomu kdo je projektoval by měli zafackovat uši do hlavy.
Jinak kontrolní otázka: Co škodí motoru víc,palivo od TANK ONO nebo úsporná jízda s podtočeným motorem?
Jinak kontrolní otázka: Co škodí motoru víc,palivo od TANK ONO nebo úsporná jízda s podtočeným motorem?
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Tank ONO
Colommbo: Jirko,mně ale vůbec nejde o peníze,byť 80-120 Kč na jedné nádrži na zemi nenajdu.Jak je třeba možné,že u jedné značky je rozdíl v ceně třeba taky 5 korun? To jakože v Praze nebo Brně si lidi vydělají víc peněz,tak si taky zaplatí za litr víc? ONO má ceny v celé ČR stejné,tak proč by to nešlo jinde? A co se týče těch slev,tak bych to neviděl zase tak černě,že je to nějaké naše specifikum.Na youtube je spousta videí,co jsou lidi schopni udělat k vůli slevám i jinde,a to i v tak bohaté zemi jakou jsou USA.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Tank ONO
styl jízdy sem asi tematicky netahejme....lengy60 píše:...Co škodí motoru víc,palivo od TANK ONO nebo úsporná jízda s podtočeným motorem?
já třeba kvalitu benzinu poznam mimo jiný na jednou solidnim táhlym stoupáku kdy z křižovatky od stopky vyrazim systemen 1.2.3.4.5. a pětka pak plnej kotel a podle toho kolik mam na tacháku na úpatí tak spolehlivě poznam benzin. Nebo na volnobehu jestli se zachvějě otáčkoměr.... holt mam citlivý auto na kvalitu benzinu... a proto jsem já citlivej na pumpy
Re: Tank ONO
Ale on Tě nikdo neláme,abys tankoval levněji. Co máš za auto,pokud to není tajné?Já jen,že motory VTI jsou údajně velmi citlivé na kvalitu paliva a já žádný problém nemám,včetně kolísání otáček při volnoběhu.Ten styl jsem uvedl záměrně,protože jestli někdo tvrdí,že si u ONO sprasí benzínem motor a jejich palivo vyšlo v testech v podstatě nastejno s jinými pumpami,tak bych rád věděl čím si ho tedy zničí.Jinak svého času byla "vyhlášená" jedna stanice ÖMW v UL,kolega natankoval benzín a málem se nevrátil co mu auto dělalo za paseku.Takže znovu opakuji,kvalita paliva jde mého soudu ruku v ruce s provozovatelem čerpací stanice než se značkou jako takovou.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW