Tahanie karavanu (fyzika okolo)

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Tahanie karavanu (fyzika okolo)

Příspěvek od Misojogi »

Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Tahanie karavanu (fyzika okolo)

Příspěvek od Pitris »

Tak nějak mám dojem že to tu onehdy Jerry psal.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Tahanie karavanu (fyzika okolo)

Příspěvek od Misojogi »

ved prave ...
a ked som nasiel o tom nejake info tak som to sem hodil
existuje dokonca aj nejake video o rozkmitani privesneho vozika do stran, ale neviem ho teraz najst
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Tahanie karavanu (fyzika okolo)

Příspěvek od Pitris »

Těch videí je spousta. A těch, které poslal přívěs ze silnice taky.... A ti, co dostali druhou šanci si pak už pořádně rozmyslí co, jak a za co "pověsí".
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
bio
Příspěvky: 934
Registrován: čtv bře 06, 2008 22:15

Re: Tahanie karavanu (fyzika okolo)

Příspěvek od bio »

Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Tahanie karavanu (fyzika okolo)

Příspěvek od Misojogi »

BIO
vdaka to je ono na ktore som myslel a nasiel som aj dalsie
https://www.youtube.com/watch?v=KyagKzvJwYw
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Tahanie karavanu (fyzika okolo)

Příspěvek od Jerry3 »

Jenže obě videa nejsou o ničem jiném, než o rozložení hmotnosti, resp. o zatížení na kouli. Já však původně narážel na nevhodně sestavenou soupravu tažné vozidlo - přívěs. :idea:
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Tahanie karavanu (fyzika okolo)

Příspěvek od NOVON »

Mno cim tezsi auto,tim vhodnejsi pro tahani privesu..Jina fyzika snad ani neni potreba :-)
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Tahanie karavanu (fyzika okolo)

Příspěvek od Jerry3 »

Nejenom to, ale také těžký motor vpředu, pohon pokud možno zadní nápravy, ještě lépe 4x4, krátký zadní převis atd. atd.
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Tahanie karavanu (fyzika okolo)

Příspěvek od Misojogi »

těžký motor vpředu, pohon pokud možno zadní nápravy, ještě lépe 4x4,
SUV je teda idealne, ale co s nim ked prave netaham karavan?
nepatrim medzi offroadovych jazdcov
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Tahanie karavanu (fyzika okolo)

Příspěvek od lefort »

SUV je dobré možná jen na to tahání přívěsu. Na offroad rozhodně ne :-D
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Tahanie karavanu (fyzika okolo)

Příspěvek od Jezevcik »

Chtěl jsi auto s velkým kufrem, takže zapomeň na SUV.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Tahanie karavanu (fyzika okolo)

Příspěvek od Jerry3 »

SUV rozhodně není ideálním vozidlem na tahání přívěsů, na to má totiž příliš vysoko těžiště.
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Tahanie karavanu (fyzika okolo)

Příspěvek od Misojogi »

Jerry3 píše:SUV rozhodně není ideálním vozidlem na tahání přívěsů, na to má totiž příliš vysoko těžiště.
toto si ma prekvapil, myslel som si totiz ze take Mitsubushi Pajero alebo Kia Sorento alebo Honda CRV je podla teba ideal na tahanie cohokolvek
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Tahanie karavanu (fyzika okolo)

Příspěvek od Jerry3 »

Akorát že každé z těch třech tebou vyjmenovaných aut patří do jiné kategorie. Tedy Pajero ano, poněvadž se jedná o velkou těžkou čtyřkolku; staré Sorento ano, poněvadž se jedná o velké těžké SUV s rámovou konstrukcí podvozku; ale CRV už ne, poněvadž to už je jen módě poplatné SUV šidítko.
Odpovědět