Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Bramborak3 »

Durex píše:Třeba https://ae01.alicdn.com/kf/H6874f8bd1e9 ... 7202dw.jpg

A nebo kulatýma měrkama
Bohužel nevim kde oboje sehnat...a ani jak se jmenuje první varianta...a jak vypadaji kulate merky a uz jak idiot jezdit seřídit odtrh přes celou Čr taky ne. Na to se už můžu.
Takže to jebu a dam to tam jak je.
Jen 1 svíčka je asi na poslání zpět..
Nad elektrodou je takový zobacek na tom pulkruhu naproti elektrody, ale je vychyleny do boku víc jak ostatní svíce. Ty jsou přímo naproti. Až se bojim jestli to bude mut vliv na funkci. Udelam foto a dam sem. Teda jestli to pujde na foto videt. A jestli to uznaji v Tad Praha. Jestli neřeknou ze to je v mezích

Nevíte jak se sem dává fotka ?
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Pitris »

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Bramborak3 »

https://postimg.cc/rRxpFKtp

Tady chlapi. Prostě ten vrchní čuplik není přímo úplně nad elektrodou jako u ostatnich svíček. Je lehce vychýlen. Po práci přidam i přimo fotku svíčky kterou pošlu i do Tad Praha at mi řeknou jestli to je ok
Adam Gti

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Adam Gti »

Vymenit.
Naposledy upravil(a) Adam Gti dne čtv říj 08, 2020 17:29, celkem upraveno 1 x.
Hombre
Příspěvky: 1879
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Hombre »

Poradím, stačí navštívit nějaký kovomat a koupit vrtáček. Jeho dřík použít jako měrku. :lol:
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2517
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od lefort »

Durex píše:A přiložením z boku, aniž by si se elektrod dotknul to nemůžeš udělat? :) navíc rádius nemá ostrý hrany jako spárová měrka ...
Jasně že jo, myslel jsem to tak, že na TT jde použít i klasická měrka. Sám jsem to tak dělal. Navíc nějaký dotek nemůže elektrodě uškodit, samozřejmě musí se opatrně a pečlivě.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od pepoh »

Durex píše:Koukal si se pozorně na to video? Vždyť celou dobu jezdí po středový elektrodě. A zkus si takhle jezdit po iridiový špičce. Úspěch zaručen ... Na iridiovku nemůžeš ani klasickejma spárovkama ...
jezismarjaaa, iridium neni jak cesto na buchty...
vid mohsova stupnica 6,5, ciste zelezo je 4... diamant 10 8)
(vickersova tvrdost voci zelezu je 3x)

hovorim to cely cas, netlacit, a listove merky len s citom zasunut...
kostru sklepnut alebo odtiahnut bez tlaku na stredovu elektrodu..

ked svica pali a tlakove vlny vo valci jak hovado.. tak asi toto je dost velke mechanicke zatazenie a este teplota
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Hombre
Příspěvky: 1879
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Hombre »

Fyzika, tlak na elektrodu působí jak z prava tak z leva stejný. Tlakové rázy a teplota májí vliv jen na vnitřní keramiku. Středový kontakt 0,4mm ohnout, jde velmi lehce jakoukoliv měrkou, když to v životě nikdy nedělal. Kulatou se riziko snižuje , ale stále tam jde o obvodovou hranu kontaktu.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Pedro »

Svici vymen. Vubec s ni nic nedělej, neupravuj.! Bude li bez Tveho zásahu, výměna bude ok.
A s TAD, nic tady neres :twisted:
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Bramborak3 »

Pedro: To bylo myšleno na mě ?
Ano svíci posilat zpět nebudu..Vyjádřili se ze to vubec nevadí. A ano mají odtrh z vyroby 1mm a ten mam i mit. Tak je tam šlahlu jak jsou a basta
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Bramborak3 »

Tak se vyměnily svíčky IK20 po 41 tis km za IK20TT a ty IK20 byly totálně ale totálně v pi....Takže to cukání chvilkové mohlo být klidně ono.
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2259
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od tonny »

Já čuměl na IT16TT po necelých 60tkm také (u lpg), měli vydržet přes 120tkm. Místo měrky jsem mohl použít rýč od Fiskars. Problémy u Explorera jsem však nepociťoval, s novými se trochu zlepšil volnoběh.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Bramborak3 »

No u těch plynaků jdou svíčky do kopru rychleji...Ale obětovat po 40 tis km 1200kc za 6kusu IK20TT není extra peněz. Ale kdybych věděl v jakym byly stavu, vyměnil bych je uz při 35 tis km. Ted udělam po 20 tis km radši kontrolu.
Ale jeden bonus..extra citelny. Auto fakt hodně ožilo. Akcelerace reakce ...A to jen svíčky. Ikdyz byly teda po smrti
buřtyskřenem
Příspěvky: 173
Registrován: úte čer 09, 2015 8:58

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od buřtyskřenem »

Prosim zdejsi odborniky co si mysli o svickach Brisk Evo. Je to jejich provedení v něčem "lepsi" než má Denso Iridium Power?
Kdyz vymenim Evo za Iridium Power,bude to posun k horšímu a nebo na jizdnich vlastnostech se to nepozna? Dekuji za odpověď
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Durex »

Brisk evo je špatenka. Alespoň podle mých zkušeností. Klasika funguje lépe. Navíc i to zpracování ve mě nebudilo důvěru. Fungovaly ,ale hůř, než Brisková platinová klasika. Denso IP je sázka na jistotu. myslím,že když dáš to evo po IP, tak to poznáš. Negativně ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Odpovědět