Adam Gti píše:Mozna spis nake hodinarstvi zkusit. Ti maji sikovne prstiky
vyrobci sviecok zakazuju tlacit na stredovu elektrodu. bez ohladu na material a hrubku elektrody..
to vsak neznamena ze si nevies sklepnut kostru a zmerat listovymi merkami. https://youtu.be/qrLKXy4MsNg alebo toto
LPG X-CESS VST MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Tak na co tu davas take video doboha !!! No uvidim jaky to bude az je zmerim. Ale...citace...
Montáž a použití svíček Denso.
-Nastavení odtrhu. Pro správnou funkci svíček Denso Iridium je u některých automobilů třeba upravit odtrh elektrod. Správný odtrh je vždy uveden u každého automobilu na e-shopu. Nejedná se náročný úkon, je jen potřeba dbát zvýšené opatrnosti, protože středová elektroda má pouze 0,4 mm. Úprava se provádí pomocí spárových měrek. (Neplatí pro svíčky Denso standard, ty mají odtrh nastavený z výroby.)
Koukal si se pozorně na to video? Vždyť celou dobu jezdí po středový elektrodě. A zkus si takhle jezdit po iridiový špičce. Úspěch zaručen ... Na iridiovku nemůžeš ani klasickejma spárovkama ...
Vidim to teda asi tak jak psal Pitris. S elektrodama nic nedelat, meli by byt nastavene podle typu motoru.
To upozorneni na nastaveni u " nekterych vozidel " bude mozna platit pro malo zname, netradicni, ne moc popularni znacky, mezi ktere snad moje preplnovana malorazka nepatri
Adam Gti píše:To upozorneni na nastaveni u " nekterych vozidel " bude mozna platit pro malo zname, netradicni, ne moc popularni znacky, mezi ktere snad moje preplnovana malorazka nepatri
S tímto úplně nesouhlasím. Drtivá většina motorů má předepsanou svíčku, kterou když koupím, tak jí pouze zašroubuju do motoru. U lepších svíček ( iridium, platina atd) pokud nejsou montované v sérii tu jistotu nemám a nebo dokonce ani v katalogu nenajdu lepší alternativu k "obyč" svíčce a kolikrát jen proto, že se nedělá v požadované elektrodové vzdálenosti. A tento případ se rozhodně netýká jen exotů ...
Na druhou stranu se přeci nenechám ochudit o tu možnost svíčku vyzkoušet, když jedinou překážkou je ona vzdálenost, kterou mohu vhodně upravit.
Ta větička na krabičce je navíc i pojistka výrobce, že si uživatel řádně zkontroluje popřípadě upraví vzdálenost na požadavek výrobce motoru. To samozřejmě platí při provozování na původní, výrobcem motoru zamýšlené palivo
Tak jsem se nakonec ujistil, i na podrobnem vyhledavaci Denso, ze mam typ VK22 a vzdalenost elektrod je 0.8 mm viz odkaz. Takze zadne hokusy pokusy provadet nemusim, zasroubuju a s citem dotahnu jako vzdy. Maji mit vydrz 100 000 km a vice tak to uz mam na doziti
Durex píše:Koukal si se pozorně na to video? Vždyť celou dobu jezdí po středový elektrodě. A zkus si takhle jezdit po iridiový špičce. Úspěch zaručen ... Na iridiovku nemůžeš ani klasickejma spárovkama ...
Ahoj. Mam doma nove svice Denso. IK20TT. Než mě je v Tad praha posílali, tak jsem se zeptal jaky maji odtrh neboli Gap z výroby. Maji mít z výroby 1mm. A pro moje auto je doporučen taky gap 1mm. Mam je ale radši zkontrolovat jestli to sedí..,? Nebo se na to vysrat a verit jim ?
Kdyz se na ně nemůže listovyma merkama, tak čím teda ?
Mrknes okem a vidis . Ne, ja bych jim veril. Jen aby ses pak nedivil az pojedes nekam na vylet a dojedes do cile, ze ti na hlavu hodi vavrinovej venec a plesatej chlap s knirem co dojede za tebou bude rvat : " covece , to jste musel jet tak rychle !? "