Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Durex »

Svíčky dotahuju zásadně rukou a momeťák mám v zápěstí. Pokud nemáte kalibrovaný a dost jemný momenťák, tak nedoporučuju to momenťákem dělat. Třeba tím v rozmezí 20-100 Nm za pár kč z obi ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od rousini »

S ohledem na to, že iridiový svíčky jsou docela drahý (poškození při vracení odtrhu následkem snadného přiklepnutí pod 0,9mm) a 0,1mm je o ničem bych na odtrh nesahal...
Možná těch 0,1mm může být znát v niancích, ale určitě to nebude způsobovat špatné starty, vynechávání zapalování, zvýšenou spotřebu...

A Mk? Prostě rukou s citem. Odhadem na 20cm páce stačí jen krut zápěstím.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
katana25
Příspěvky: 16
Registrován: čtv zář 13, 2018 17:13

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od katana25 »

Pokud je na krabičce daný úhel, tak to dotahuju dle toho. Pár aut jsem měl, nikdy se mi nepodařilo strhnout závit nebo, že by byl problém zase svíčku demontovat. Klíč bylo v plánu pořídit něco takového:
https://www.mojedilna.cz/momentovy-klic ... ay-t27030n
https://www.ahprofi.cz/momentovy-klic-l ... in2030.htm Licota jako značku teda neznám
https://www.nakol.cz/proxxon-momentovy- ... 0-nm-23349

Jsem si pár diskuzí pročítal a jak už to tak bývá, úplná shoda jestli utahovat dle výrobce svíčky či motoru nebyla.
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Bramborak3 »

Je možné aby byly ko svíčky denso iridium ik20 po 40 tis km ? Auto me začalo cukat jako by jelo na 3 valce z 6ti. Vypnul jsem to zapnul a jelo normálně..kontrolka motoru zhasla ale pak se po 15 km rozsvitila. Auto ale uz 30km zpet jelo normálně i vytáčení. Ale pořád svítí...Nebo odchází nějaká cívka, čidlo. Musim na diag co to píše. Udělám svíce denso iridium ik 20 tt a uvidime. Stejně jsem je mel do 5 tis km v plánu. Kdyby byly třeba 2 civky ko, tak ty nové svíce nemůžou zničit ? Počitam že bych koupil i kable k těm cívkam co budou psát závadu. Ale nebudem předbíhat. Třeba to bude nějaké šotek v elektrice. Protože před 20 tis km mě to udělalo to samé. Dojel jsem domu na 3 valce 2km a vypnul motor. Nastartoval na druhý den a kontrolka motoru zhasla a od te doby jezdilo 20 tis km auto normálně
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Bramborak3 »

Tak cooo chlapy ?
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Pedro »

Člověče, pockej na diagnostiku. Nemyslim si, (myslet znamena houno vedet) ze svice budou KO. Sice nemaji rady kdyz musi spalovat i olej, neb se zminujes o bawu, ze si neco vdechne. Toto by vedel J3. Ja iridijuju jen 10let a to diky jemu. Tenkrát mi pomohl i s montazi prvnich dvou. Do motocyklu, kde se montazi odstranily dve veci, které mi sr.ly.
Jo a bralo to i trochu olej...
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Bramborak3 »

Tak jasně pedro. Sežere to olej 0.5 L/1000km a proto jsem ty svíčky chtěl měnit stejně do 5 tis km. Už budou mít dost. Jasně počkám na diag. Jinak při nejhorším stoji cívka ngk 760kc Bosch 1100 a Denso jsem zatim nehledal. Takže ty 2 civky není moc. A kabely tam nejsou..jen takovy ty plastové vložky..
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Durex »

On je rozdíl, zda je to jednoválec a nebo 12ti valec. Protože spotřeba 0.5 na tisíc vypada možná hrozně, ale pokud se rozprostře do více válců, tak to není nic. A i kdyby to byl jednovalec a bral si 5l na 100, tak spotřeba 0.5l oleje na 1000 je krásnej dvoutakt v poměru 1:50. A to taky funguje ;) Osobně ve svíčkách problém nepředpokládám.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Pedro »

Děkuji za poučení :(
Půllitr na jednovalci vs R6 v Adamove 3Litru. Vycházím z toho, ze vsechny válce, budou vojety + - stejně. Nebude nikde praskly krouzek, gufero,... Asi...
Vyndej svice, poloz vedle sebe a uvidíš.
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Bramborak3 »

No 3 litr 6 válec
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Bramborak3 »

Tak chyba zapalování, obvod 1, 2 a 3. Ted jestli svazek vede k 2 nebo 3 valcům najednou. Někde zkrat. To by ale dělalo pořad. Ted 100km klid. Nebo cívky. Když uz jsou unavenější svičky, tak to může udělat taky. Dam nový densa IK20TT a uvidíme co a jestli zas zahlásí chybu.
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od rousini »

Zkrat na cívce se může projevovat až po zahřátí a možná i v dalších spec. podm.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od lefort »

Hlavně aby sis mezi tím neodpálil katalyzátor...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Hombre »

Udělej kontolu upevnění vysokonapěťové kostky. Většinou bývá ze spodu probitá na kostru přes zalitou vrstvu. Takové mikrotrhlinky.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od pepoh »

ak je rec o starsom motore s rozdelovacom, svieckove kable mozu mat male praskliny a (za vlhka) oslabovat iskru.
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Odpovědět