Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od rousini »

Já totiž původně myslel, že jsem v moto vláknu, jinak bych to nespamoval :mrgreen:
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Pitris »

NGK -> Denso
Jerry3 píše:A změna projevu motoru?
S těma NGK jsem najel málo na nějaké hodnocení, a teď s novými Denso taky, ale možná je na volnoběh ten motor trošičku takovej jemnější.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Jerry3 »

:wink: :D
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od pepoh »

LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Šaňo147
Příspěvky: 26
Registrován: pát lis 22, 2019 16:26

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Šaňo147 »

Mám otázku , po prerábke na LPG sú vhodnejšie iridiové sviečky ?
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Jerry3 »

Vhodnější jsou vždy, protože mají vyšší zapalovací výkon. V případě LPG je ale nutné uvažovat o volbě o stupeň studenějších.
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od pepoh »

Šaňo147 píše:Mám otázku , po prerábke na LPG sú vhodnejšie iridiové sviečky ?
asi ano. u mna su miniaturne ir; ine sa nerobia.
po 2r a ~25tkm som ich dal vymenit, lebo za studena na benz, volnobeh nebol vzdy uplne stabilny.
ale inak boli stale v pohode. teplota plamena lpg, aj namerana teplota hned za ventilmi je o 10-20°c mensia, ako benz. pri plnej zatazi rozdiel teplot rastie. zmes musi byt dobre nastavena, lebo plyn hori pomalsie o 30%, v tom je riziko bohatej zmesi. (rovnake ltft,stft)
(efekt chladenia motora bohatou zmesou funguje iba pri kvapalnych palivach)
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Pedro »

Sa 147-
147 neni snad Alfa??
Šaňo147
Příspěvky: 26
Registrován: pát lis 22, 2019 16:26

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Šaňo147 »

Takže pri vyššej spotrebe LPG môžu pomôcť možno aj iridium sviečky či
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Jerry3 »

To jsem přece ale nenapsal.
jarson1
Příspěvky: 2062
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od jarson1 »

pri vyssej spotrebe LPG môže pomôcť hlavne kvalitné LPG , ak nie potom navsteva kvalitneho LPG servisu :D
Tie sviečky su tu asi už pomaly nevyhnutnostou. Nakoniec aj na tuto otazku dostanes vysvetlenie v kvalitnom servise.
Pozor, vela ich nie je. Tých kvalitných LPG servisov myslím.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od rousini »

Všiml jsem si, že mám trochu očazený výfuk a i uvnitř trubky je po přejetí prstem trochu špinavý, což dřív nebylo. Přikládám to změně iridiových, NGK za Denso.
Je to u Versyse, najeto 16kkm a benzín - asi ne, střídám pumpy. Takže buď to blbě pálí nebo naopak a nějak čistí motor a bordel letí ven :idea:
Svíčky nezkontroluju, jsou pod nádrží a kvůli tomu mi ta práce nestojí za to.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Bramborak3 »

Ahojte. Můžete někdo najít tabulku jaký mám mit gap neboli odtrh na Bmw 330i e46 rok 2001 ? Myslim že mě to Jarda šteloval z 1.1mm u Ik20 na 1 mm. Ja tu tabulku nemůžu najit. Chci kupovat IK20TT a podle brožury a podle Tad Praha mají 1mm od nova. Tudíž bych nemusel štelovat odtrh...
Hombre
Příspěvky: 1879
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Hombre »

Vyzkoušel jsem všemožné varianty při očouzeném výfuku. Přikláním se k benzínu a jeho aditivaci. Jak se to žene v plných točkách, očouzení není. Ale jeť takovým způsobem přes dědinu, a to ten výfuk očudí.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od rousini »

A víš, že by to mohlo být ono :wink:
Jak jsem psal, že motor částečně ztratil ucukanost a nechá si líbit nižší ot. tak toho při průjezdech obcemi využívám.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Odpovědět