Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Moderátor: Colommbo
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Já totiž původně myslel, že jsem v moto vláknu, jinak bych to nespamoval
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
NGK -> Denso
S těma NGK jsem najel málo na nějaké hodnocení, a teď s novými Denso taky, ale možná je na volnoběh ten motor trošičku takovej jemnější.Jerry3 píše:A změna projevu motoru?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Mám otázku , po prerábke na LPG sú vhodnejšie iridiové sviečky ?
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Vhodnější jsou vždy, protože mají vyšší zapalovací výkon. V případě LPG je ale nutné uvažovat o volbě o stupeň studenějších.
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
asi ano. u mna su miniaturne ir; ine sa nerobia.Šaňo147 píše:Mám otázku , po prerábke na LPG sú vhodnejšie iridiové sviečky ?
po 2r a ~25tkm som ich dal vymenit, lebo za studena na benz, volnobeh nebol vzdy uplne stabilny.
ale inak boli stale v pohode. teplota plamena lpg, aj namerana teplota hned za ventilmi je o 10-20°c mensia, ako benz. pri plnej zatazi rozdiel teplot rastie. zmes musi byt dobre nastavena, lebo plyn hori pomalsie o 30%, v tom je riziko bohatej zmesi. (rovnake ltft,stft)
(efekt chladenia motora bohatou zmesou funguje iba pri kvapalnych palivach)
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Sa 147-
147 neni snad Alfa??
147 neni snad Alfa??
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Takže pri vyššej spotrebe LPG môžu pomôcť možno aj iridium sviečky či
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
To jsem přece ale nenapsal.
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
pri vyssej spotrebe LPG môže pomôcť hlavne kvalitné LPG , ak nie potom navsteva kvalitneho LPG servisu
Tie sviečky su tu asi už pomaly nevyhnutnostou. Nakoniec aj na tuto otazku dostanes vysvetlenie v kvalitnom servise.
Pozor, vela ich nie je. Tých kvalitných LPG servisov myslím.
Tie sviečky su tu asi už pomaly nevyhnutnostou. Nakoniec aj na tuto otazku dostanes vysvetlenie v kvalitnom servise.
Pozor, vela ich nie je. Tých kvalitných LPG servisov myslím.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Všiml jsem si, že mám trochu očazený výfuk a i uvnitř trubky je po přejetí prstem trochu špinavý, což dřív nebylo. Přikládám to změně iridiových, NGK za Denso.
Je to u Versyse, najeto 16kkm a benzín - asi ne, střídám pumpy. Takže buď to blbě pálí nebo naopak a nějak čistí motor a bordel letí ven
Svíčky nezkontroluju, jsou pod nádrží a kvůli tomu mi ta práce nestojí za to.
Je to u Versyse, najeto 16kkm a benzín - asi ne, střídám pumpy. Takže buď to blbě pálí nebo naopak a nějak čistí motor a bordel letí ven
Svíčky nezkontroluju, jsou pod nádrží a kvůli tomu mi ta práce nestojí za to.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Ahojte. Můžete někdo najít tabulku jaký mám mit gap neboli odtrh na Bmw 330i e46 rok 2001 ? Myslim že mě to Jarda šteloval z 1.1mm u Ik20 na 1 mm. Ja tu tabulku nemůžu najit. Chci kupovat IK20TT a podle brožury a podle Tad Praha mají 1mm od nova. Tudíž bych nemusel štelovat odtrh...
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Vyzkoušel jsem všemožné varianty při očouzeném výfuku. Přikláním se k benzínu a jeho aditivaci. Jak se to žene v plných točkách, očouzení není. Ale jeť takovým způsobem přes dědinu, a to ten výfuk očudí.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
A víš, že by to mohlo být ono
Jak jsem psal, že motor částečně ztratil ucukanost a nechá si líbit nižší ot. tak toho při průjezdech obcemi využívám.
Jak jsem psal, že motor částečně ztratil ucukanost a nechá si líbit nižší ot. tak toho při průjezdech obcemi využívám.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40