Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Jerry3 »

Jsem přesvědčen o tom, že to žádné téma není: motor by měl jezdit na to, na co byl konstruován :!:
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od lefort »

Aneb když si pořídím opici, musím mít i na banány. To už snad radši ten diesel...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od pepoh »

ngk robi lpg typy, s platinovou vlozkou na kostre. nevidel som na to recenzie, napr na uk-lpg foru jazdia rocne na standard nikl, alebo ir <40k.
teplota plamena plynu je nizsia o 170°c , ze "odpar plynu" zvysuje teplotu v motore :? https://www.acemechanics.com.au/does-lp ... ine-orcar/
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od NOVON »

Nějaká tabulka od Denso,abych vybral iridiové svíčky pro můj motor? Díky
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Pedro »

J3 :wink:
Lefort :wink:
Vidim to stejne.

Jo a jeste by mohl dat nekdo plyn do benzinovyho Smart 2.

Novon- kdyz to dokazu vydolovat ze staryho odstavenyho Samsungu, poslu Ti to.
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2267
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od tonny »

Pepoh, já vždy myslel, vyčetl, že je při jízdě na LPG teplota ve spalovacím prostoru vyšší asi o 150°C, při chudé směsi až o 300°C. Že je nižší, čtu poprvé.

Ty NGK doporučovali na Explorer fóru jako nejlepší, tak příště vyzkouším. https://autodilos.cz/autodily/ford-usa/ ... %5B0%5D=15. Já poslední desetiletí pokud mohu, je v nabídce, beru vše DENSO. Tak jsem si myslel, že to bude podobné s životností. Koukám, že cena u NGK moc neklesla.

NOVON, já když objednávám podle auta, vyskáčou mi i doporučené svíce. Jinak chodící tabulka je Jerry3.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Pedro »

Novon-
Mas to v sz
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2267
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od tonny »

NOVON, shoduje se to? https://autodilos.cz/autodily/skoda/oct ... %5B0%5D=66

Tady je IK20TT pro LPG, že by to platilo i pro mne? (namísto IK16TT)

U NGK je doporučený interval 60tkm https://autodilos.cz/autodily/ford-usa/ ... tId=542580 tak jsem to asi měl na/za hranicí životnosti.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od pepoh »

Jerry3 píše:Jsem přesvědčen o tom, že to žádné téma není: motor by měl jezdit na to, na co byl konstruován :!:
makke sedla ventilov u niektorych vyrobcov.. mozme povedat, ze vyrobca usetril a osidil motor ? :)

ci bude majitel nadavat na plyn alebo nie, zavisi velmi od montaze.
rovnako je to s hybridmi/elektro, mozno 5% ludi dokaze kvalitne servisovat.
nie som za elektrinu/naftu; ak to bude mozne, dalsie auto zas na plyn.
plyn rocne usetri tolko, ze kazdy rok sa moze pokazit splynovac a vstreky a este je tam rezerva na litre piva.
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Jerry3 »

pepoh píše:... makke sedla ventilov u niektorych vyrobcov.. mozme povedat, ze vyrobca usetril a osidil motor
A není už konečně na čase přestat stále dokola papouškovat tuhle kravinu? Připomíná mi to "zvonění ventilů" před 50 lety... :P
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od skodovkar »

Stačí prostě konstatovat, že dnešní motory jsou stavěny tak, aby akorát zvládly provoz na zamýšlené palivo, protože i na sedle ventilů se dá ušetřit nějaký ojrocent. Sedla z Buzuluku Komárov s LPG neměla problém, protože šlo hlavně o dlouhodobou provozní spolehlivost a tomu odpovídajicí předimenzování.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Jerry3 »

Leda tak prd! Celé kouzlo vězí v konstrukci, nikoli v materiálu. :idea:
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od lengy60 »

Jerry3 píše:Jsem přesvědčen o tom, že to žádné téma není: motor by měl jezdit na to, na co byl konstruován :!:
Myslel jsem to ironicky.:)
Jinak jsem stejného názoru,pokud chci jezdit úsporně a mám velký nájezd na dlouhých trasách,tak koupím naftu,ale nacpat do výkonného 6-ti nebo 8-mi válce plyn mi přijde jako svatokrádež.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Jerry3 »

Kdysi jsem prodal mé kámošce Galanta 2,0. Byla kadeřnicí, která za svými klientkami dojížděla, v daném případě po Praze. Jezdila za 8,5 a připadalo jí to moc, tak to nakonec (po dvou letech plné spokojenosti) nechala zplynovat - za 30 nebo snad dokonce 40 tis. Kč. Tím to auto dokonale zkurvila a brzy ho s velkou ztrátou prodala.
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od pepoh »

prud iskry je vyssi vdaka kondenzatoru https://pulstar.com/how-it-works/patented-capacitor/
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Odpovědět