Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Moderátor: Colommbo
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Jsem přesvědčen o tom, že to žádné téma není: motor by měl jezdit na to, na co byl konstruován
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Aneb když si pořídím opici, musím mít i na banány. To už snad radši ten diesel...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
ngk robi lpg typy, s platinovou vlozkou na kostre. nevidel som na to recenzie, napr na uk-lpg foru jazdia rocne na standard nikl, alebo ir <40k.
teplota plamena plynu je nizsia o 170°c , ze "odpar plynu" zvysuje teplotu v motore https://www.acemechanics.com.au/does-lp ... ine-orcar/
teplota plamena plynu je nizsia o 170°c , ze "odpar plynu" zvysuje teplotu v motore https://www.acemechanics.com.au/does-lp ... ine-orcar/
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Nějaká tabulka od Denso,abych vybral iridiové svíčky pro můj motor? Díky
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
J3
Lefort
Vidim to stejne.
Jo a jeste by mohl dat nekdo plyn do benzinovyho Smart 2.
Novon- kdyz to dokazu vydolovat ze staryho odstavenyho Samsungu, poslu Ti to.
Lefort
Vidim to stejne.
Jo a jeste by mohl dat nekdo plyn do benzinovyho Smart 2.
Novon- kdyz to dokazu vydolovat ze staryho odstavenyho Samsungu, poslu Ti to.
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Pepoh, já vždy myslel, vyčetl, že je při jízdě na LPG teplota ve spalovacím prostoru vyšší asi o 150°C, při chudé směsi až o 300°C. Že je nižší, čtu poprvé.
Ty NGK doporučovali na Explorer fóru jako nejlepší, tak příště vyzkouším. https://autodilos.cz/autodily/ford-usa/ ... %5B0%5D=15. Já poslední desetiletí pokud mohu, je v nabídce, beru vše DENSO. Tak jsem si myslel, že to bude podobné s životností. Koukám, že cena u NGK moc neklesla.
NOVON, já když objednávám podle auta, vyskáčou mi i doporučené svíce. Jinak chodící tabulka je Jerry3.
Ty NGK doporučovali na Explorer fóru jako nejlepší, tak příště vyzkouším. https://autodilos.cz/autodily/ford-usa/ ... %5B0%5D=15. Já poslední desetiletí pokud mohu, je v nabídce, beru vše DENSO. Tak jsem si myslel, že to bude podobné s životností. Koukám, že cena u NGK moc neklesla.
NOVON, já když objednávám podle auta, vyskáčou mi i doporučené svíce. Jinak chodící tabulka je Jerry3.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Novon-
Mas to v sz
Mas to v sz
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
NOVON, shoduje se to? https://autodilos.cz/autodily/skoda/oct ... %5B0%5D=66
Tady je IK20TT pro LPG, že by to platilo i pro mne? (namísto IK16TT)
U NGK je doporučený interval 60tkm https://autodilos.cz/autodily/ford-usa/ ... tId=542580 tak jsem to asi měl na/za hranicí životnosti.
Tady je IK20TT pro LPG, že by to platilo i pro mne? (namísto IK16TT)
U NGK je doporučený interval 60tkm https://autodilos.cz/autodily/ford-usa/ ... tId=542580 tak jsem to asi měl na/za hranicí životnosti.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
makke sedla ventilov u niektorych vyrobcov.. mozme povedat, ze vyrobca usetril a osidil motor ?Jerry3 píše:Jsem přesvědčen o tom, že to žádné téma není: motor by měl jezdit na to, na co byl konstruován
ci bude majitel nadavat na plyn alebo nie, zavisi velmi od montaze.
rovnako je to s hybridmi/elektro, mozno 5% ludi dokaze kvalitne servisovat.
nie som za elektrinu/naftu; ak to bude mozne, dalsie auto zas na plyn.
plyn rocne usetri tolko, ze kazdy rok sa moze pokazit splynovac a vstreky a este je tam rezerva na litre piva.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
A není už konečně na čase přestat stále dokola papouškovat tuhle kravinu? Připomíná mi to "zvonění ventilů" před 50 lety...pepoh píše:... makke sedla ventilov u niektorych vyrobcov.. mozme povedat, ze vyrobca usetril a osidil motor
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Stačí prostě konstatovat, že dnešní motory jsou stavěny tak, aby akorát zvládly provoz na zamýšlené palivo, protože i na sedle ventilů se dá ušetřit nějaký ojrocent. Sedla z Buzuluku Komárov s LPG neměla problém, protože šlo hlavně o dlouhodobou provozní spolehlivost a tomu odpovídajicí předimenzování.
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Leda tak prd! Celé kouzlo vězí v konstrukci, nikoli v materiálu.
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Myslel jsem to ironicky.Jerry3 píše:Jsem přesvědčen o tom, že to žádné téma není: motor by měl jezdit na to, na co byl konstruován
Jinak jsem stejného názoru,pokud chci jezdit úsporně a mám velký nájezd na dlouhých trasách,tak koupím naftu,ale nacpat do výkonného 6-ti nebo 8-mi válce plyn mi přijde jako svatokrádež.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Kdysi jsem prodal mé kámošce Galanta 2,0. Byla kadeřnicí, která za svými klientkami dojížděla, v daném případě po Praze. Jezdila za 8,5 a připadalo jí to moc, tak to nakonec (po dvou letech plné spokojenosti) nechala zplynovat - za 30 nebo snad dokonce 40 tis. Kč. Tím to auto dokonale zkurvila a brzy ho s velkou ztrátou prodala.
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
prud iskry je vyssi vdaka kondenzatoru https://pulstar.com/how-it-works/patented-capacitor/
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30