Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Moderátor: Colommbo
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Přesně tak a navíc,pakliže mají servisní práce překročit cenu při sjednání zakázky o 10%,je povinností servisu,vyžádat si od zákazníka souhlas.
P.S.A ještě bych ho zje..l jak sirotu,že se hrabe do čeho nemá.
P.S.A ještě bych ho zje..l jak sirotu,že se hrabe do čeho nemá.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Já viděl případ kdy toto nezafungovalo a svíčka "šla" do hlavy přes závit. Ten debil to sice dělal ručně, ale přesto ten závit "s citem" ztrhnul.... A když se potom ta svíčka vytáhla tak na ní byl i zbytek závitu z hlavy - takže potom hlava dolů a (tuším že) se to opravilo zalisovanou vložkou....Jerry3 píše:....že "ořech je tak akorát do díry=nemůže být z vinglu, tudíž se závit svíčky musí hned chytit sám"....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Toz to jsem jeste nezkousel a ani me to nenapadlo jit na svicky s razovym utahovakem..To teda cumim!
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
- BigBang
- Příspěvky: 1862
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
rázový utahovák do každé rodiny
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Denso svíce vytáhnou z motoru více!
1,2MPI 6V fobie, původní svíce ven (tuším, že ohořelé Boschky v 60tkm) a šlo tam Iridium Tough. Prostě fungují. Zapalovací moduly se měnily v 85tKm.
DENSO už mám připravené i do stovárny a určitě s nimi osadím i Jawettu
1,2MPI 6V fobie, původní svíce ven (tuším, že ohořelé Boschky v 60tkm) a šlo tam Iridium Tough. Prostě fungují. Zapalovací moduly se měnily v 85tKm.
DENSO už mám připravené i do stovárny a určitě s nimi osadím i Jawettu
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Debata byla v obecné rovině,já tehdy tvrdil,že výrobce tam dá to,co získá za pro něj výhodný peníz a ty jsi psal,že vždy to nejlepší.Ono se to tehdy točilo snad kolem mého VTI,kde byly z výroby Bosch a já tam dával NGK. Něco se také psalo o tvém autě,že v podstatě není náhrada za svíčky z prvovýroby atd.
Já to teď momentálně neřeším,bo PSA dává do motorů iridia NGK a to i do 1.2 PureTech.Docela bych rád vyzkoušel Denso,ale tam to bude zřejmě bez šance,protože 14 klíč.
Já to teď momentálně neřeším,bo PSA dává do motorů iridia NGK a to i do 1.2 PureTech.Docela bych rád vyzkoušel Denso,ale tam to bude zřejmě bez šance,protože 14 klíč.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Odcituj, pokud něco takového v mých příspěvcích najdeš!lengy60 píše:...ty jsi psal,že vždy to nejlepší
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Tučné taky nesedí,protože existuje celá řada motorů,kde při návrhu spalovacího prostoru se již počítá se svíčkou ... Jsou motory,které nejsou háklivé na změnu svíčky a někdy dost diametrálně a pak jsou motory,kde to pořádně funguje jen s tou sériovou. Třeba Honda CBR1000RR 05 má ze serie NGK IMR9C-9HES a to není nejlevnější svíčka ...lengy60 píše:Debata byla v obecné rovině,já tehdy tvrdil,že výrobce tam dá to,co získá za pro něj výhodný peníz a ty jsi psal,že vždy to nejlepší...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Má dřívější vyjádření nejspíše nebyla správně pochopena. Tak tedy:
- výrobce nejlépe ví, na jaké svíčky jeho motor nejlépe funguje;
- to ale neznamená, že je používá pro prvomontáž či dokonce že je předepisuje;
- v prvomontáži se proto objevují svíčky nepředepsané, právě k nimž je nutno volit ekvivalent (což je to, co lengy nepochopil, resp. kde posunul sdělení obsažená v mých starších příspěvcích);
- pro prvomontáž většina evropských, zejména pak německých výrobců volí laciné svíce s akcentem na jejich kilometrovou výdrž (aby vydržely, i kdyby je značkový servis nevyměnil v předepsané lhůtě);
- že to jde proti zájmu maximalizace zapalovacího výkonu, to je snad jasné.
- výrobce nejlépe ví, na jaké svíčky jeho motor nejlépe funguje;
- to ale neznamená, že je používá pro prvomontáž či dokonce že je předepisuje;
- v prvomontáži se proto objevují svíčky nepředepsané, právě k nimž je nutno volit ekvivalent (což je to, co lengy nepochopil, resp. kde posunul sdělení obsažená v mých starších příspěvcích);
- pro prvomontáž většina evropských, zejména pak německých výrobců volí laciné svíce s akcentem na jejich kilometrovou výdrž (aby vydržely, i kdyby je značkový servis nevyměnil v předepsané lhůtě);
- že to jde proti zájmu maximalizace zapalovacího výkonu, to je snad jasné.
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Po prečítaní tipov, mi sledovanie uťahovania tohto pána prišlo už pomerne dôrazné - alebo od oka nebol pri tejto sviečke ešte "mimo normy"?: https://youtu.be/md0cf-17-XU?t=3m1s
Jerry3 píše:"Ruční" fígl na utažení svíčky: hlavici "čtvrtinové" golové ráčny držíš v dlani a utáhneš ji jen tak, co ti síla "bez páky" umožní.
NOVON píše:Normalne s citem..Nedelejte z toho kovbojku.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Nemohu si to pustit, tak se nevyjádřím.
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Na zadní straně balení sady svíček je většinou utahovací moment dotažení, případně stupně o kolik svíci dotáhnout (po dosednutí). Ale to ví většina. Na co se hodně zapomíná a viděl jsem to často, je vyfoukání šachty, před samotnou výměnou - ať žije následný bordel ve válci
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
- BigBang
- Příspěvky: 1862
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
má takovej T šroubovák s vrškem dlouhým tak 10-12 cm, do kterýho se při dotahování opírá oběma rukama až se mu roztřesouJerry3 píše:Nemohu si to pustit, tak se nevyjádřím.
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Tak to je tedy potom síla!
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Jo. Byl silnej jak silnice. A dubovej jak dubice
Svíčka má daný utahovací moment, ale dá se dotáhnout i bez momenťáku. Dotáhnout - ale s citem Na motce mě šly povolit téměř rukou.
Svíčka má daný utahovací moment, ale dá se dotáhnout i bez momenťáku. Dotáhnout - ale s citem Na motce mě šly povolit téměř rukou.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF