Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
modelář

Příspěvek od modelář »

Anonymous píše:Nevíte někdo jestli je brisk pokračovatelem našich zapalovacích svíček pal ,ty byly opravdu kvalitní a měly i svůj zvuk ,brisk asi jak která se povede,stalo se mi vícekrát že po týdnu brisk přestal házet jiskru a když jsem tam dal starou palku která očividně měla něco za sebou jen jsem ji očistil ocelákem a jela jak oheň.Připadá mi že staré palky byly na tom srovnatelně s dnešní špičkou.
Nový název BRISK je nejspíše projevem návratu k původní předválečné tradici značky BRITA. Zařazení táborského podniku pod PAL bylo důsledkem organizačního slučování výrobních jednotek v rámci po válce nastupujícího centrálního systému řízení, což si vynutily tehdejší ekonomické podmínky. Proto jsou dnes svíčky BRISK přímými pokračovateli mj. těch již vzpomínaných PAL.
modelář

Příspěvek od modelář »

Anonymous píše:Je mi jasný modeláři že jsem ti kápnul do noty japonský auto je dobrý tak musí být dobrý i japonský svíčky ,nikdy jsem si nemyslel že se v něčem můžem shodnout. :lol: :lol: :lol:
Musím tě bohužel opět (pokolikáté už?) zklamat: naprostá většina svíček japonské značky NGK se totiž pro evropský trh vyrábí ... ve Francii! :P
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

modelář píše: A ještě vzkaz pro škodovkáře: I v řadě 1,2 HTP se vyskytují z fabriky NGK!
NGK a Densa určitě patří k tomu nejlepšímu.
Nedivil bych se, ale já koupil domácí Brisky a příští rok budu měnit, bude to akorát na 60 000Km.
modelář

Příspěvek od modelář »

Anonymous píše:Připadá mi že staré palky byly na tom srovnatelně s dnešní špičkou.
To stěží: Dnešní "špička" je těm původním palkám vzdálená asi jako raketoplán ultralightu! :lol:
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Musím tě bohužel opět (pokolikáté už?) zklamat: naprostá většina svíček japonské značky NGK se totiž pro evropský trh vyrábí ... ve Francii! :P[/quote]


No si nejchytřejší s nejchytřejších ale neřekl jsi mi nic nového je to napsáno na každé krabičce. :lol: Ale já to beru jako japan, vyrábí se to tvoje mitsubischi vlastně v japonsku ?Nebo je to prc -china.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

modelář píše:
Anonymous píše:Připadá mi že staré palky byly na tom srovnatelně s dnešní špičkou.
To stěží: Dnešní "špička" je těm původním palkám vzdálená asi jako raketoplán ultralightu! :lol:

Raději bych bral celkem bezpečný ultralight než raketoplán s omezenou a končící životností a s zárukou nejistého návratu.
modelář

Příspěvek od modelář »

Nemusíš mít strach, místo původu zboží si umím ohlídat. A když už jsme se toho dotkli, tak i zde na 100% platí staré dobré heslo, že "když dva dělají totéž, není to vždy totéž"!
modelář

Příspěvek od modelář »

Anonymous píše:Raději bych bral celkem bezpečný ultralight než raketoplán s omezenou a končící životností a s zárukou nejistého návratu.
Opět se neshodneme! Co je lepší? Když spadne ultralight, můžeš to přežít, ale s rizikem, že z tebe bude už nafurt "neslavný" mrzák. Když nedoletí raketoplán, máš to na beton spočítané, ale jako "slavná" oběť dobývání vesmíru. Odpovědět si musíš sám, podle vlastního naturelu... :twisted:

P.S.: Obětí nehod ultralightů je snad jen v ČR více, než všech obětí dobývání vesmíru! :wink:
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

U ultralightu většinou havárie znamená přecenění sil amatérů ale nejlepší technologie NASA by měla být snad zárukou návratu a né kamikadze. :lol:
modelář

Příspěvek od modelář »

Většina nehod ultralightů v ČR je důsledkem zanedbání důkladné předletové kontroly stroje a chybné reakce pilota na technický problém za letu. Ostatně pro nehody raketoplánů platí v zásadě totéž - ani jedno se nedá za letu zastavit za účelem odstranění technických potíží - s tím drobným rozdílem, že ty zbývající dva kusy SpaceShuttle-u jsou už skutečně fyzicky olítané...
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

V podstatě jsi obkecal to co já jsem řekl dvěma slovy ale to ty umíš :lol:
Michal7

Příspěvek od Michal7 »

modelář píše:
Já mám totiž velmi podobnou zkušenost, akorát že po vyzkoušení nejrůznějších značek a typů svíček (včetně NGK!) v nejrůznějších motorech (samozřejmě vždy řádně vybraných druhů svíček dle tabulek, resp. příslušnosti k tomu či onomu motoru) jsem dospěl ke zcela jednoznačnému přesvědčení, že nejlépe umí svíčky právě firma Denso! NGK bych přitom dal hned na druhé místo.

P.S.: Proti klasickým Brisk(-ům) nemám vůbec nic, naopak se domnívám, že jde za tu cenu o výborné svíčky.
Ja mam nejlepsi skusenosti se svickami BERU Ultra-X.
modelář

Příspěvek od modelář »

Michal7 píše:Ja mam nejlepsi skusenosti se svickami BERU Ultra-X.
Evidentně jsi ještě nevyzkoušel Denso Iridium Power. Vyzkoušej, porovnej, a pak poreferuj.
modelář

Příspěvek od modelář »

Anonymous píše:V podstatě jsi obkecal to co já jsem řekl dvěma slovy ale to ty umíš :lol:
Když něco píšu, tak vím, proč a jak to píšu, proto se málokdy dostávám do situace, že mne poté někdo tzv. nachytá na švestkách. A pokud se tak už stane, nemám problém s tím to přiznat. Ostatně k tomu došlo snad dnes (nebo včera?), když jsem zapomněl k "mechanickým problémům" připsat, že "s motorem". Příště si holt budu dávat ještě větší pozor na použité výrazové prostředky! 8)
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Je to možná trochu divné, ale ne každému motoru "chutná" jakákoliv značka svíček. A z vlastní (a NEjenom z vlastní) zkušenosti mohu napsat, že třeba Hondy "berou" 100%-ně
jen NGK, nebo Denso - s jinými jedou samozřejmě taky, ale tak nějak jinak - hůř....
Ale třeba Škodovky jedou s BRISK-ami úplně normálně - tedy pokud je správně pro daný motor (jak pro Hondu, tak pro Škodovku) zvolena tepelná hodnota svíčky
Odpovědět