Styl jízdy
Moderátor: Colommbo
Re: Styl jízdy
To není propad, to je zvlnění -5Nm, subjektivně nezaznamenatelná hodnota. Třeba by tam mohl být hrb a naopak by zase dříve motor uvadal...
Je to atmosféra, tam se s ŘJ čarovat nedá.
Je to atmosféra, tam se s ŘJ čarovat nedá.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Styl jízdy
No protože třeba 1.8 20V bez turba zabere až při 3500 tis,do té doby to jede jak 1.6,což mi moc nevyhovovalo.Proto jsem po svezení vzal ten 2.0.Jizda na pohodu a když chci tak i jede.Uz dávno nejsem střelec závodník.Pitris píše:Tak proč si napsal žeNOVON píše:Jezdím s tím 2000-3500, více netřeba vytáčet.NOVON píše:krasně tahá už od volnoběhu.
Tak je to první verze toho motoru v oktavce,ci-li AQY,pak začali dávat El klapku (euro 4) a ten průběh se ještě zhoršil.rousini píše:To není propad, to je zvlnění -5Nm, subjektivně nezaznamenatelná hodnota. Třeba by tam mohl být hrb a naopak by zase dříve motor uvadal...
Je to atmosféra, tam se s ŘJ čarovat nedá.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Styl jízdy
Vzal bych jedna osmu s turbem a ta jede ještě lépe V přímém srovnání se starším Civicem 1.8 VTi se 124kW nenašlo 110kW od koncernu přemožitele. Majitel Civiku nevěřil, že to má 110kWNOVON píše:No protože třeba 1.8 20V bez turba zabere až při 3500 tis,do té doby to jede jak 1.6,což mi moc nevyhovovalo.Proto jsem po svezení vzal ten 2.0.Jizda na pohodu a když chci tak i jede.Uz dávno nejsem střelec závodník.Pitris píše:Tak proč si napsal žeNOVON píše:Jezdím s tím 2000-3500, více netřeba vytáčet.NOVON píše:krasně tahá už od volnoběhu.
Pro rejpálky: bylo to přímé srovnání po rovné silnici.
Re: Styl jízdy
Rosso: Tak samo,že 1.8 20V Turbo jede skvěle,má to turbo
Chtěl jsem i jednoduchost,u toho 2.0 nejsou skoro žádné novodobé kurvítka,teda až na druhou lambdu za katem a vzduchové čerpadlo, které vhání vzduch do výfuku při studeném motoru.Ma to i relativně málo najeto (144 tis.km),bral jsem to od 1.majitele.
Chtěl jsem i jednoduchost,u toho 2.0 nejsou skoro žádné novodobé kurvítka,teda až na druhou lambdu za katem a vzduchové čerpadlo, které vhání vzduch do výfuku při studeném motoru.Ma to i relativně málo najeto (144 tis.km),bral jsem to od 1.majitele.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Styl jízdy
To ale nebylo přímé srovnání Jestli ti náhodou ušlo, tak VTi-čko je atmosféra - na rozdíl od té jedna osmy s turbem....rosso píše:Vzal bych jedna osmu s turbem a ta jede ještě lépe V přímém srovnání se starším Civicem 1.8 VTi se 124kW nenašlo 110kW od koncernu přemožitele. Majitel Civiku nevěřil, že to má 110kW
Pro rejpálky: bylo to přímé srovnání po rovné silnici.
Jak by to asi dopadlo, kdyby v tom koncernu byla taky jedna osma atmosféra
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Styl jízdy
Upřímně? Je mi to opravdu jedno, jak by to dopadlo, ale když už se majitel Civiku ,,vytahoval" že má 124kW, tak mu potom srovnání slušně spadla brada
Re: Styl jízdy
Panove. Nechte se najmout a i prividelat si par penez jakozto najemny ridic. Pak se svezete s kde cim a poznate rozdily. I v tomto pripade.
110 kw 1.8t jen s predokolkou ztresta Vti .
Podotykam ze ani jedno z aut mi neni prijemni a ani znacka. Muj nazor je tedy jen prakticky.
110 kw 1.8t jen s predokolkou ztresta Vti .
Podotykam ze ani jedno z aut mi neni prijemni a ani znacka. Muj nazor je tedy jen prakticky.
Re: Styl jízdy
Mne je úplne u prdele kto koho strestá v priamke z 0-100 a pod nezmyselné porovnania.. skôr ma teší fakt, že na okreskách v "technickejších" úsekoch, tiahle zákruty, vracáky atď. ak chcem, tak si vytriem riť praktickým so všetkým, čo sa dá stretnúť na cestách.
Re: Styl jízdy
Páni, nebudte jak malí. Treba mat jednoducho radost z jazdy
( a teraz nemyslím v žiadnom prípade známy slogan od známej značky, ktorý si na základe praktických skúseností používatelia týchto vozidel upravili na "starosť z jazdy" )
( a teraz nemyslím v žiadnom prípade známy slogan od známej značky, ktorý si na základe praktických skúseností používatelia týchto vozidel upravili na "starosť z jazdy" )
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Styl jízdy
Nejde srovnávat atmosféru a turbomotor podobných objemů, turbomotor bude mít navrch
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - ADAKT Stage 1.1 + VTCS pryč + VAD off + Airbox mod + CAI + Ulter + EBC RedStuff
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Re: Styl jízdy
Jenže ten motor je naladěn právě takto zcela záměrně.NOVON píše:Tak je to první verze toho motoru v oktavce,ci-li AQY,pak začali dávat El klapku (euro 4) a ten průběh se ještě zhoršil.
Re: Styl jízdy
Abych to uvedl na pravou míru. Hondista v záplavě jeho 124kW o ničem jiném, než převaze nad 1.8T, nepomýšlel. Při zhruba 170km/h to vzdal.
Chápu, že nelze srovnávat atmosféru a turbomotor, ale uvedl jsem jen jednu "úsměvnou" historku s jedním Hondařem. Nic víc, nic míň
Chápu, že nelze srovnávat atmosféru a turbomotor, ale uvedl jsem jen jednu "úsměvnou" historku s jedním Hondařem. Nic víc, nic míň
Re: Styl jízdy
nebol to nahodou AYQ?Tak je to první verze toho motoru v oktavce,ci-li AQY,
su to dva motory co sa lisia typom olejoveho filtra:
AEY a AYQ
a oba su to 47kW SDI
alebo existuje este nejaky iny ktory ma oznacenie AQY ?
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Styl jízdy
Co zkusit google?
Napíšeš http://www.google.com, stiskneš enter. Pak do okénka vyhledávání napíšeš "AQY" a zase stiskneš enter.
Najdeš ve výsledcích co potřebuješ, jsi spokojený, že sis to našel sám a ušetříš spoustě lidí čas a nervy...
Napíšeš http://www.google.com, stiskneš enter. Pak do okénka vyhledávání napíšeš "AQY" a zase stiskneš enter.
Najdeš ve výsledcích co potřebuješ, jsi spokojený, že sis to našel sám a ušetříš spoustě lidí čas a nervy...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Styl jízdy
pocuvol som dobru radu a vyskusal
zda sa ze naozaj existuje aj motor AQY ale je to benzin 2,0
zda sa ze koncern VAG si nepotrpi na system v oznacovani motorov
zda sa ze naozaj existuje aj motor AQY ale je to benzin 2,0
zda sa ze koncern VAG si nepotrpi na system v oznacovani motorov
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317