Styl jízdy
Moderátor: Colommbo
Re: Styl jízdy
Našel jsem řešení problému s LSPI https://youtu.be/cbgYB-dUlmM?t=52
Re: Styl jízdy
aha ano. samozapalna teplota plynu je ~2x vyssi, a nebriketuje. to by mohlo pomoct.skodovkar píše:Já jsem vlastně nikdy neřídil turbobenzín, ale turbozemoplyn, který má 130 oktanů, což má dále potlačovat LSPI.
myslim ze benz bude casom palivo nizkej kvality. babisovica je hrebik do rakvi....CNG 540-555 °C
LPG 410-580°C
h2 490–500°C
benz 250-280°C
naft 210°C
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Styl jízdy
Klika a celý mechanismus dostává na prdel v nízkých otáčkách dříve, než vůbec čidlo klepání zareaguje. To již bývají kritické otáčky. Čím více se sešlápne plyn, tím ve ve větších otáčkách by sešlápnutí mělo proběhnout. Osobně dávám plný plyn až někde u 4000 otáček.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Styl jízdy
Stará motorářská poučka praví, že za bezpečné - z hlediska možnosti trvalého využívání plně otevřené škrticí klapky - jsou považovány otáčky nad těmi, kde vrcholí křivka točivého momentu. Přitom je úplně jedno, jakých hodnot dosahuje točivý moment pod vrcholem otáček jeho maxima.
A ještě doplním, že za bezpečné jsou považovány rovněž otáčky do 10% nad vrcholem křivky výkonu, samozřejmě pod zatížením.
A ještě doplním, že za bezpečné jsou považovány rovněž otáčky do 10% nad vrcholem křivky výkonu, samozřejmě pod zatížením.
Re: Styl jízdy
Teď jezdím nově 2.0 MPI v oktavce 1 a je to fakt příjemný motor na jízdu.Netreba vytáčet,krasně tahá už od volnoběhu.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Styl jízdy
A co tak motor nekurvit někde u volnoběhu a roztočit ho tak ke 3 tisícům. Tam pěkně zatáhne.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Styl jízdy
Jedná se o jeden z mála atmosférických benzínových motorů, s nímž jsou dieseláci schopni jezdit, tedy do 2000 ot./min. max. To samozřejmě neznamená, že mu to svědčí.
Re: Styl jízdy
Na klasickou atmosféru má trochu divnej průběh okolo 3500 otáček, ale náběh je stejnej jako u jiné atmosféry.
https://forum.octaviaclub.cz/uploads/po ... 868609.jpg
https://forum.octaviaclub.cz/uploads/po ... 868609.jpg
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - ADAKT Stage 1.1 + VTCS pryč + VAD off + Airbox mod + CAI + Ulter + EBC RedStuff
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Re: Styl jízdy
Ale vždyť ten graf věrně vyjadřuje to, co jsem napsal.
Re: Styl jízdy
A na to že je to dvoulitr, tak jsou to dost mizerný hodnoty
Ale ani to neznamená s ním jezdit "na klobouka"
Ale ani to neznamená s ním jezdit "na klobouka"
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Styl jízdy
Jezdilo to úplně stejně jako 1,8 GDI od MMC.
Re: Styl jízdy
Dyť je to 8-mi ventil,jaký průběh jste čekali?
Jezdím s tím 2000-3500, více netřeba vytáčet.
Naprosto mi to vyhovuje,proto jsem si ho koupil
Jezdím s tím 2000-3500, více netřeba vytáčet.
Naprosto mi to vyhovuje,proto jsem si ho koupil
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Styl jízdy
Netuším, kam tvá otázka směřuje. Já nic jiného nečekal. Už proto, že jsem měl oktávku s tímhle motorem nějaký čas jako služební.NOVON píše:Dyť je to 8-mi ventil,jaký průběh jste čekali?
Re: Styl jízdy
Tak proč si napsal žeNOVON píše:Jezdím s tím 2000-3500, více netřeba vytáčet.
NOVON píše:krasně tahá už od volnoběhu.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Styl jízdy
Já reagoval na toto. Protože právě pod 2000 to strmě klesá. Jinak 8 ventil mívá krouťák v nižších otáčkách . To je v pořádku. Ale nezdá se mě ten propad okolo 3500, měl by tam být spíš hrb nahorru.Jerry3 píše:Jedná se o jeden z mála atmosférických benzínových motorů, s nímž jsou dieseláci schopni jezdit, tedy do 2000 ot./min. max. To samozřejmě neznamená, že mu to svědčí.
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - ADAKT Stage 1.1 + VTCS pryč + VAD off + Airbox mod + CAI + Ulter + EBC RedStuff
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex