Styl jízdy

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Styl jízdy

Příspěvek od skodovkar »

Našel jsem řešení problému s LSPI https://youtu.be/cbgYB-dUlmM?t=52 :P
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Styl jízdy

Příspěvek od pepoh »

skodovkar píše:Já jsem vlastně nikdy neřídil turbobenzín, ale turbozemoplyn, který má 130 oktanů, což má dále potlačovat LSPI.
aha ano. samozapalna teplota plynu je ~2x vyssi, a nebriketuje. to by mohlo pomoct.
CNG 540-555 °C
LPG 410-580°C
h2 490–500°C
benz 250-280°C
naft 210°C
myslim ze benz bude casom palivo nizkej kvality. babisovica je hrebik do rakvi.... :mrgreen:
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Hombre
Příspěvky: 1879
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Styl jízdy

Příspěvek od Hombre »

Klika a celý mechanismus dostává na prdel v nízkých otáčkách dříve, než vůbec čidlo klepání zareaguje. To již bývají kritické otáčky. Čím více se sešlápne plyn, tím ve ve větších otáčkách by sešlápnutí mělo proběhnout. Osobně dávám plný plyn až někde u 4000 otáček.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Styl jízdy

Příspěvek od Jerry3 »

Stará motorářská poučka praví, že za bezpečné - z hlediska možnosti trvalého využívání plně otevřené škrticí klapky - jsou považovány otáčky nad těmi, kde vrcholí křivka točivého momentu. Přitom je úplně jedno, jakých hodnot dosahuje točivý moment pod vrcholem otáček jeho maxima.

A ještě doplním, že za bezpečné jsou považovány rovněž otáčky do 10% nad vrcholem křivky výkonu, samozřejmě pod zatížením.
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Styl jízdy

Příspěvek od NOVON »

Teď jezdím nově 2.0 MPI v oktavce 1 a je to fakt příjemný motor na jízdu.Netreba vytáčet,krasně tahá už od volnoběhu.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Styl jízdy

Příspěvek od Pitris »

A co tak motor nekurvit někde u volnoběhu a roztočit ho tak ke 3 tisícům. Tam pěkně zatáhne.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Styl jízdy

Příspěvek od Jerry3 »

Jedná se o jeden z mála atmosférických benzínových motorů, s nímž jsou dieseláci schopni jezdit, tedy do 2000 ot./min. max. To samozřejmě neznamená, že mu to svědčí.
Uživatelský avatar
NO HITS
Příspěvky: 457
Registrován: úte srp 27, 2013 8:27
Bydliště: Brno

Re: Styl jízdy

Příspěvek od NO HITS »

Na klasickou atmosféru má trochu divnej průběh okolo 3500 otáček, ale náběh je stejnej jako u jiné atmosféry.
https://forum.octaviaclub.cz/uploads/po ... 868609.jpg
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - ADAKT Stage 1.1 + VTCS pryč + VAD off + Airbox mod + CAI + Ulter + EBC RedStuff
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80


Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Styl jízdy

Příspěvek od Jerry3 »

Ale vždyť ten graf věrně vyjadřuje to, co jsem napsal. :idea:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Styl jízdy

Příspěvek od Pitris »

A na to že je to dvoulitr, tak jsou to dost mizerný hodnoty :roll:
Ale ani to neznamená s ním jezdit "na klobouka" :?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Styl jízdy

Příspěvek od Jerry3 »

Jezdilo to úplně stejně jako 1,8 GDI od MMC.
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Styl jízdy

Příspěvek od NOVON »

Dyť je to 8-mi ventil,jaký průběh jste čekali?
Jezdím s tím 2000-3500, více netřeba vytáčet.
Naprosto mi to vyhovuje,proto jsem si ho koupil :-)
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Styl jízdy

Příspěvek od Jerry3 »

NOVON píše:Dyť je to 8-mi ventil,jaký průběh jste čekali?
Netuším, kam tvá otázka směřuje. :? Já nic jiného nečekal. Už proto, že jsem měl oktávku s tímhle motorem nějaký čas jako služební.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Styl jízdy

Příspěvek od Pitris »

NOVON píše:Jezdím s tím 2000-3500, více netřeba vytáčet.
Tak proč si napsal že
NOVON píše:krasně tahá už od volnoběhu.
:?:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
NO HITS
Příspěvky: 457
Registrován: úte srp 27, 2013 8:27
Bydliště: Brno

Re: Styl jízdy

Příspěvek od NO HITS »

Jerry3 píše:Jedná se o jeden z mála atmosférických benzínových motorů, s nímž jsou dieseláci schopni jezdit, tedy do 2000 ot./min. max. To samozřejmě neznamená, že mu to svědčí.
Já reagoval na toto. Protože právě pod 2000 to strmě klesá. Jinak 8 ventil mívá krouťák v nižších otáčkách . To je v pořádku. Ale nezdá se mě ten propad okolo 3500, měl by tam být spíš hrb nahorru.
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - ADAKT Stage 1.1 + VTCS pryč + VAD off + Airbox mod + CAI + Ulter + EBC RedStuff
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80


Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Odpovědět