pridávam sa.. tento víkend je to akosi výraznejšie ako inokedy.. doslova des.. "V mojom" prípade kupodivu ale najčastejšie 4x teplokrúžok potom Superb-y. Najhoršie asi A6 Avant 3.0 TDI cez zastavanú časť mesta (sídlisko)na dlhšom rovnom úseku (no s početnými prechodmi pre chodcov, stojacimi autami vedľa cesty, vedľajšími cestami..) predbiehal na jednu šupu niekoľko aút idúcich s väčšími odstupmi za sebou, rýchlosťou aspoň 100km/h určite.Jerry3 píše:Tak dnes naprosto mimořádný stupeň výskytu čur...ů za volantem opět zejména koncernových vozů!
Styl jízdy
Moderátor: Colommbo
Re: Styl jízdy
Re: Styl jízdy
Ale běž pane.... To se Ti jen zdá, to přece nemůže být pravda. Oni to přece nedělají
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Styl jízdy
Tak to ani náhodou! Dnes jednoznačně 99:1. Ten jeden nevýznamný bodík patří řidiči Nissanu Murano s téměř prázdnou levou zadní gumou.torro píše:Zkrátka klasika napříč spektru vozidel na silnici.
Re: Styl jízdy
Příhoda z dnešního rána:
- tranzitní komunikace, ovšem vedená velkým sídlištěm, šířka dvouproudové komunikace tak na tři auta, rychlost snížená na 40, po obou stranách kolmé stání, zprava navíc ústí místní komunikace;
- zleva mi z parkovacího místa vycouvává žena za volantem Hyundaie Getz způsobem, že je jasné, že pak pojede proti mně;
- zprava mi z vedlejší místní komunikace přijíždí žena ve Fabii, aby nepochybně odbočila doleva (a ve výsledku také jela proti mně), byť přitom nepoužila směrovku;
- prostorově to vychází tak, že žena po mé levici má při couvání dost místa na to, aby zadkem nijak nezasáhla do mého jízdního pruhu (Getz je malé, resp. krátké auto);
- naopak žena za volantem Fabie po mé pravici má dostatek času (já jedu předpisových 40) i prostoru na to, aby před mým čumákem volným tempem bez zastavení odbočila doleva tak, že svým pravým bokem mine naproti na plný pravý rejd couvající auto, třebaže žena "přes ulici" vyjíždí z parkovacího místa ležícího prakticky přesně proti ústí účelové komunikace;
- jenže nebyly by to ženský, kdyby ta zprava naprosto bezdůvodně nenajela prakticky až za zadek té couvající zleva, aby následkem toho obě musely zastavit, a mně tím pádem "zavřít průjezd".
- tranzitní komunikace, ovšem vedená velkým sídlištěm, šířka dvouproudové komunikace tak na tři auta, rychlost snížená na 40, po obou stranách kolmé stání, zprava navíc ústí místní komunikace;
- zleva mi z parkovacího místa vycouvává žena za volantem Hyundaie Getz způsobem, že je jasné, že pak pojede proti mně;
- zprava mi z vedlejší místní komunikace přijíždí žena ve Fabii, aby nepochybně odbočila doleva (a ve výsledku také jela proti mně), byť přitom nepoužila směrovku;
- prostorově to vychází tak, že žena po mé levici má při couvání dost místa na to, aby zadkem nijak nezasáhla do mého jízdního pruhu (Getz je malé, resp. krátké auto);
- naopak žena za volantem Fabie po mé pravici má dostatek času (já jedu předpisových 40) i prostoru na to, aby před mým čumákem volným tempem bez zastavení odbočila doleva tak, že svým pravým bokem mine naproti na plný pravý rejd couvající auto, třebaže žena "přes ulici" vyjíždí z parkovacího místa ležícího prakticky přesně proti ústí účelové komunikace;
- jenže nebyly by to ženský, kdyby ta zprava naprosto bezdůvodně nenajela prakticky až za zadek té couvající zleva, aby následkem toho obě musely zastavit, a mně tím pádem "zavřít průjezd".
Re: Styl jízdy
Tak dnes další popis absolutní řidičské tuposti.
Chci si přeparkovat auto z podélného stání při pravém okraji úzké sídlištní komunikace, přičemž garáž mám kolmo naproti po levé straně. Vzdálenost mezi autem a vraty garáže činí max. 20 m. Napřed jdu otevřít vrata garáže. Na obousměrné komunikaci, kde se však dvě auta nevyhnou, v tu chvíli stojí čumákem proti mně auto s řidičkou za volantem, z něhož vystupuje hůře pohyblivá starší paní. To auto mi však nevadí, neboť nijak nepřekáží manévru, který musím absolvovat, abych najel do garáže.
Jenže v momentě, kdy já začnu vyjíždět z podélného parkovacího místa se řidička rozjíždí proti mně. OK, říkám si, tu starší paní vyložila, tak odjíždí. Jenže dotyčná mne jakoby začne pouštět, ovšem úplně blbě, poněvadž mi znemožní výjezd z podélného stání. Bliknu na ni, abych ji upozornil, že takhle se nepohneme dál ani jeden. Zdá se, že to konečně pochopila, jenže ouha: velmi složitým a dlouho trvajícím manévrováním mi sice uvolňuje výjezd z parkovacího místa, ovšem zároveň dokonale zablokuje nájezd do prostoru před vraty garáže. Následuje další blikání, než konečně pochopí, co chci a potřebuji udělat, abych se do té garáže dostal. Přitom viděla, že jsem si ta vrata otevíral, protože se na mě koukala, tedy mohla předpokládat, že budu do té otevřené garáže zajíždět. Jenže to bych od ženy za volantem čekal příliš!
Chci si přeparkovat auto z podélného stání při pravém okraji úzké sídlištní komunikace, přičemž garáž mám kolmo naproti po levé straně. Vzdálenost mezi autem a vraty garáže činí max. 20 m. Napřed jdu otevřít vrata garáže. Na obousměrné komunikaci, kde se však dvě auta nevyhnou, v tu chvíli stojí čumákem proti mně auto s řidičkou za volantem, z něhož vystupuje hůře pohyblivá starší paní. To auto mi však nevadí, neboť nijak nepřekáží manévru, který musím absolvovat, abych najel do garáže.
Jenže v momentě, kdy já začnu vyjíždět z podélného parkovacího místa se řidička rozjíždí proti mně. OK, říkám si, tu starší paní vyložila, tak odjíždí. Jenže dotyčná mne jakoby začne pouštět, ovšem úplně blbě, poněvadž mi znemožní výjezd z podélného stání. Bliknu na ni, abych ji upozornil, že takhle se nepohneme dál ani jeden. Zdá se, že to konečně pochopila, jenže ouha: velmi složitým a dlouho trvajícím manévrováním mi sice uvolňuje výjezd z parkovacího místa, ovšem zároveň dokonale zablokuje nájezd do prostoru před vraty garáže. Následuje další blikání, než konečně pochopí, co chci a potřebuji udělat, abych se do té garáže dostal. Přitom viděla, že jsem si ta vrata otevíral, protože se na mě koukala, tedy mohla předpokládat, že budu do té otevřené garáže zajíždět. Jenže to bych od ženy za volantem čekal příliš!
Re: Styl jízdy
Ani jeden z vás nedisponuje telepatií, takže nemohla vědět, co máš v úmyslu. Vyrábíš velbloudy.
Re: Styl jízdy
Tak znovu: sedí v autě a dívá se na mne, jak otevírám dveře od garáže, abych od nich šel vzápětí rovnou k autu a začal vyjíždět z parkovacího místa. I kdybych nakrásně do té garáže nejel, tak jako tak by mi blokovala průjezd ulicí, poněvadž stála tam, kudy bych stejně nemohl dál. Co je na tom za "velblouda"?
Re: Styl jízdy
Drtivou vetsinu pracovniho zivota za velkym rulem, z toho 25 v mestkym a primestkym busu.
To si pak zvyknes.
Nemluve o tom kdyz jsem brigadne jezdil 5 let v agenture na prevozech osobaku kdy jejich majitele ridit nemohli ci nesmeli. Specialitou byly zeny s SUV, ktere nekde v podzemi zaparkovaly a uz nebyly schopny z mista ani z garazi vyjet.
Pak te takove situace nechavaj v klidu.
Nepamatuji kdy jsem se za volantem rozcilil. Ani mi nikdo nesere neohrozuje. Jezdim pracovne i soukrome v klidu. Zadnej spech zadnej stres. Kdo chce jet rychleji, svizneji at jede. Ja uz jen na pohodu.
To si pak zvyknes.
Nemluve o tom kdyz jsem brigadne jezdil 5 let v agenture na prevozech osobaku kdy jejich majitele ridit nemohli ci nesmeli. Specialitou byly zeny s SUV, ktere nekde v podzemi zaparkovaly a uz nebyly schopny z mista ani z garazi vyjet.
Pak te takove situace nechavaj v klidu.
Nepamatuji kdy jsem se za volantem rozcilil. Ani mi nikdo nesere neohrozuje. Jezdim pracovne i soukrome v klidu. Zadnej spech zadnej stres. Kdo chce jet rychleji, svizneji at jede. Ja uz jen na pohodu.
Re: Styl jízdy
Kdyby byla bývala neudělala nic, byl bych do své garáže v pohodě zajel. Takhle jsem ztratil čas a nervy navíc. Přitom nebyl vůbec žádný provoz, resp. žádné z těch všech aut kolem se nepohybovalo, a celou dobu mne měla přímo na očích, když při přecházení vozovky jsem se pohyboval max. 5 m před čumákem jejího auta. Proboha, proč
Re: Styl jízdy
Pokud jsi pospichal, chapu. Ja uz nikam nepospicham na 99%.
Asi bych vystoupil a teatralne vocumoval.
Nicmene, od chodniku to ke garazi, co si pamatuji, neni daleko,...
Ze by spodni mozky branily v premysleni tem hornim ?
Asi bych vystoupil a teatralne vocumoval.
Nicmene, od chodniku to ke garazi, co si pamatuji, neni daleko,...
Ze by spodni mozky branily v premysleni tem hornim ?
Re: Styl jízdy
Do 20 metrů, maximálně.
Soused skladuje v garáži drahé elektrobicykly a další cenné věci, tedy jsem se chtěl vyvarovat toho, aby si to někdo přes otevřená vrata vyčíhl. Jinak bych nespěchal.
Soused skladuje v garáži drahé elektrobicykly a další cenné věci, tedy jsem se chtěl vyvarovat toho, aby si to někdo přes otevřená vrata vyčíhl. Jinak bych nespěchal.
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Styl jízdy
Na krajinu dosedly podzimní mlhy (nebo inverze, vono je to jedno.) Jen koukám, kolik obsluhovačů jezdí furt toliko s denním svícením, tedy nesvítí jim zadek...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Styl jízdy
Nebo naopak mlhovkuji v hustém městském provozu.
Re: Styl jízdy
Za oboje môže len a len výrobca Pretože auto má vedieť,kedy prepnúť denné svietenie na stretávačky a aj to,že treba vypnúť hmlovky v obci. Nie vodič
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Styl jízdy
Máš pravdu, jerome, už mlčím...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90