Styl jízdy
Moderátor: Colommbo
Re: Styl jízdy
Poslední dobou pozoruju,ze jezdim nejak pomaleji.Když už jedu po dálnici 140,tak mi to uz přijde velka rychlost..Už jsem si odvykl nebo stárnu.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Styl jízdy
5° bych ještě strpěl, ale 7,5°už je příliš!rousini píše:Ta přelévající masa vzduchu má na jízdu podobný vliv, jako rakev 5° mimo osu vozidla
Jinak ta přelévající se masa vzduchu nemá vliv na jízdu, ale na mne.
Re: Styl jízdy
Na tyto podprahové vjemy máš nějaký implantát ? Vážně, jak to pozoruješ?Jerry3 píše:Jinak ta přelévající se masa vzduchu nemá vliv na jízdu, ale na mne.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Styl jízdy
Dej si na jedny dveře "voňák" a poznáš sám
Ale jde poznat i třeba jen teplejší vzduch při rozdílném nastavení dvouzónové klimy, jen musíš dostatečně rychle do zatáčky, aby se to "zamíchalo"
Ale jde poznat i třeba jen teplejší vzduch při rozdílném nastavení dvouzónové klimy, jen musíš dostatečně rychle do zatáčky, aby se to "zamíchalo"
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
- Colommbo
- Příspěvky: 9844
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Styl jízdy
Vaše starosti bych chtěl mít, pánové, nějaký větry v kabině mě nechávají zcela klidným...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Styl jízdy
Vlastní ano
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Styl jízdy
Představ si interiér auta jako akvárko, do něhož z jedné strany přitéká voda a z druhé odtéká - dtto výměna vzduchu v interiéru, resp. ventilace. Proudění vzduchu vnímám jako stabilní, pokud se zrovna nepohybuji po zatáčkovité trati. Tehdy se totiž masa vzduchu v interiéru začne přelévat ze strany na stranu vlivem odstředivé síly, stejně jako se bude přelévat voda v tom "průběžném" akvárku. No a změna proudění vzduchu v interiéru vlivem odstředivé síly je okamžitě znát. Dokonce bych to označil za pro mne stále více obtěžující, neboť jak stárnu, tak mi sice slábne zrak, ale "podprahové vnímání" se naopak posiluje.
- Colommbo
- Příspěvky: 9844
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Styl jízdy
Určitě na to budou nějaký prášky, Jardo...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Styl jízdy
Sem s nimi!
Re: Styl jízdy
Acháá, tak něco takovýho jsem párkrát postřehl díky slabému výkonu topení během prvních km. Při prudkém zabočení vnímám oplach vzduchem jiné teploty. Nikdy jsem nad tím nepřemýšlel.
A jak je na tom vzduch pánové teoreticky v závislosti na přetížení? Dejme tomu deceleraci 2g, jak vzroste jeho hustota?
A jak je na tom vzduch pánové teoreticky v závislosti na přetížení? Dejme tomu deceleraci 2g, jak vzroste jeho hustota?
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Styl jízdy
Nijak, prostě unikne "odtokem" či "přítokem".
Re: Styl jízdy
Jasnajda, ale čistě teoreticky v uzavřeném prostoru, klidně zjednodušeně...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Styl jízdy
Musel bych zapřemýšlet a na to jsem už v tuto chvíli líný...
Re: Styl jízdy
Nechci to přímo po tobě, je to jen k zamyšlení, zběžně jsem zkusil google a je už taky unavený
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
- BigBang
- Příspěvky: 1854
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Styl jízdy
Lokálně zhoustne, ale jen na moment
Nejsi a čím větší auto s horším topením máš, tím to je markantnější. Třeba v Sharanu lze vytvořit „dvouzónu“, kdy první a druhá řada sedadel bude mít úplně odlišný podmínky. Vyzkoušeno na lidechJerry3 píše:Zrovna tuhle jsem u stolu s půl tuctem lidí dal k dobru, jak mi vadí, že se masa vzduchu vlivem odstředivých sil uvnitř interiéru auta v zatáčkách převaluje a nikdo nechápal. Jsem fakt až tak moc divný?
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40