Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Moderátor: Colommbo
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Podívej se na cenu...d
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Ano to je pravda s tou cenou
BMW X1 (E84) xdrive 18d
Ravenol VMP 5W30
Ravenol VMP 5W30
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
No na valvoline max life 10w40 najeto zatim 400km a ubylo tak max 50ml...motor prede jak kote. Takže za mě za tu cenu super.
Nicméně i když jsem vypustil o 4 deci stareho oleje min nez dřív, tak olej začíná tmavnout teda dost rychleji než na Penrite. Ty 4 deci stareho jestli to udělají nevím. To by znamenalo, že olej lip čistí..
Nicméně i když jsem vypustil o 4 deci stareho oleje min nez dřív, tak olej začíná tmavnout teda dost rychleji než na Penrite. Ty 4 deci stareho jestli to udělají nevím. To by znamenalo, že olej lip čistí..
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Tieto oleje pre vyšší nájazd km, viď Maxlife, alebo Sunoco Marathon, si skoro všetci pochvaľujú
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Ještě tam patří Ravenol 5w50 HVT, Mobil1 5w50 FS a Ravenol 10w50 HVE.jerome píše:oleje pre vyšší nájazd km
A je to pro motory s najetým větším počtem kilometrů - NE že ten olej dlouho vydrží....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Skoda ze ten Ravenol 5w50 HVT ma len normu pre Mercedes-Benz (MB 229.1)
BMW X1 (E84) xdrive 18d
Ravenol VMP 5W30
Ravenol VMP 5W30
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
"229.1 - pro benzínové a naftové motory osobních vozidel, s vyššími požadavky než třídy A2/B2 a A3/B3" (to poslední si tedy nějak neumím představit.) Obáváš se, že motorům jiných značek (jejichž normy deklaratorně neplní) tento olej ublíží (tedy je vhodný pouze do některých motorů eMBéček)...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Toto je podstatné: API SN/CF, ACEA A3/B4 !!BMW píše:Skoda ze ten Ravenol 5w50 HVT ma len normu pre Mercedes-Benz (MB 229.1)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Jestli to není to A3/B4Colommbo píše:229.1 - s vyššími požadavky než třídy A2/B2 a A3/B3 (to poslední si tedy nějak neumím představit.)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Asi jedině tak.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Olej bez normy VW 502.00 nekupujem.Colommbo píše:"229.1 - pro benzínové a naftové motory osobních vozidel, s vyššími požadavky než třídy A2/B2 a A3/B3" (to poslední si tedy nějak neumím představit.) Obáváš se, že motorům jiných značek (jejichž normy deklaratorně neplní) tento olej ublíží (tedy je vhodný pouze do některých motorů eMBéček)...?
https://www.ravenol.de/produktgruppe/pk ... sae-5w-50/
BMW X1 (E84) xdrive 18d
Ravenol VMP 5W30
Ravenol VMP 5W30
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Já ti nevím Karle
BMW X1 (E84) xdrive 18d
Ravenol VMP 5W30
Ravenol VMP 5W30
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Normu vw 502.00 ma Yacco Galaxie GT 5w50 . Asi jako jediny z 5w50 oleju.
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Ano poznam Yacco 5w50Koncernak píše:Normu vw 502.00 ma Yacco Galaxie GT 5w50 . Asi jako jediny z 5w50 oleju.
BMW X1 (E84) xdrive 18d
Ravenol VMP 5W30
Ravenol VMP 5W30